Mitäpä Tätit miettii?

Liukkaillajäillä

Kulttuuria, urheilua vai pikku jouluja.

78

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tädiltä

Mietin sinua ;). Tapaasi kirjoittaa ja tulkita vastauksia.

• Liukkaillajäillä

Jaa, mikä niissä?

• Tädiltä

Ei kun yhdistelen vain asioita, en sen kummempaa...voi mennä ihan pieleenkin :). Yleensäkin pohdiskelen erilaisia kirjoittajia täällä ja heidän tyylejään kirjoittaa. Se on ihan mielenkiintoista.

• Liukkaillajäillä

Itse en ole perehtynyt, kun pariin kolmeen kirjoitteliaan. Yksi on melkoinen persoona : D. Toinen söpöläinen ja kolmas niin asiallinen että.

• Tädiltä

Niin, onhan näitä ...erilaisia tyylejä... ihmisillä :D.

• Liukkaillajäillä

Onneksi on erilaisia, mukavia ovat. Suurimmaksi osaksi ; D)).

• Tädiltä

Niin. Tämä on kiva kyllä :D)).

• Liukkaillajäillä

Missä mielessä?

• Tädiltä
        Liukkaillajäillä kirjoitti:

Missä mielessä?

En osaa tarkalleen sanoa. Tulee kuva, että pidät kotoisista jutuista ja tahdot ikään kuin sukeltaa sellaiseen tätien turvalliseen, ahkeraan, hyväntuoksuiseen ja jotenkin järjestyksessä olevaan elämään. Tämä on vain minun mielikuvani, voi tietysti olla ihan jotain muutakin :).

• Liukkaillajäillä

Näin on. Tätit on mukavia ja välillä pitää jututtaa, etteivät unohtuisi kokonaan. Pitää olla toisenlainenkin katsonta kanta, ettei putkiaivot ottaisi liikaa valtaa. Tiedä tuosta turvallisesta ja järjestyksellisestä nyt, voipi olla toisinkin päin? ; ). Miksi itse täällä?

• Tädiltä

Näin on. Tätit on mukavia ja välillä pitää jututtaa, etteivät unohtuisi kokonaan. Pitää olla toisenlainenkin katsonta kanta, ettei putkiaivot ottaisi liikaa valtaa. Tiedä tuosta turvallisesta ja järjestyksellisestä nyt, voipi olla toisinkin päin? ; ). Miksi itse täällä?

No tuota..Mä leikin väliin Tyyne-tätii ja tyyristylleröö ja niiden välimuotoo. Sit pitää vakavoituu, mut heittää väliin wham bam thank you ma'm, you know :). Siis riippuen vähän fiiliksistä, hojo hojo =)

• Liukkaillajäillä

Niin kyllä mieltä kannattaa rentouttaa ja ehkä vähän avautuakkin, Irlis sitten rauhallisin mielin ; D))..

• Tädiltä

Niin kyllä mieltä kannattaa rentouttaa ja ehkä vähän avautuakkin, Irlis sitten rauhallisin mielin ; D))..

Ikuinen lapsi, sitä olen :D)). Mitä asiaa kirjoittelu tai lukeminen ajaa? Monenlaista varmaan. Eikä selitys ole ihan noin yksinkertainen kuin kuvaat. Riippuu, mistä näkökulmasta asiaa tarkastelee.

• Liukkaillajäillä

Kukapa ei olisi ; ). Niin täällä keskustelut kyllä joskus hymyilyttävät tuolla irlissäkin ja nolottavat myös. Onneksi ollaan anonyymipalstalla, eikä kukaan tunnista ; D.

• Tädiltä

Kukapa ei olisi ; ). Niin täällä keskustelut kyllä joskus hymyilyttävät tuolla irlissäkin ja nolottavat myös. Onneksi ollaan anonyymipalstalla, eikä kukaan tunnista ; D.

Eipä oikeastaan huoleta nuo asiat irl, kun en enää näe ketään sellaista (tiettyä), jota tarvitsisi nolostella. Vaikka asia ei siis suoranaisesti huoleta, niin kyllä se silti vähän nolostuttaa siis jos sattuisi täällä minut tunnistamaan ;D.
        Miksi sinä muuten kirjoitat? Pelkästään tätejä kohtaan kokemastasi mielenkiinnostako vain :).

• Liukkaillajäillä

Näinkin voisi sanoa, tätit mukavia ; ). Muutamia muistuu silloin tällöin mieleen : ).

• Tädiltä

Näinkin voisi sanoa, tätit mukavia ; ). Muutamia muistuu silloin tällöin mieleen : ).

Tuo on jo herttaista :). Sulla on varmaan hyvä kotikasvatus ja iso laaja sydän.

• Liukkaillajäillä

Mikä kasvatus nyt iltatähdellä on : ).

• Eimittään

pikkujouluja, niitä isompia jouluja tässä kelailen.
      Mitäs ite ap mietiskelet? Onko isotkin asiat mielessä, vai onko jo huominen arkipäivä mielessä?

• Liukkaillajäillä

Päivittelen vaan, TV:een kanavia tällä hetkellä. Millompa ei olisi isot asiat mielessä ja varsinkin pienet. Olikos isot Joulut jännittäviä?

• Eimittään

Päivittelen vaan, TV:een kanavia tällä hetkellä. Millompa ei olisi isot asiat mielessä ja varsinkin pienet. Olikos isot Joulut jännittäviä?

No tietenkin ne isommat on aina parempia, joulunakin ;).
        Päivittelet kanavia? Minä puolestani siunailen sitä että mitä kanavaa kattosin.

• Liukkaillajäillä

Kolmoselta löytyy pullistelijoita. Nii päivittelen, lähimastoa korjailivat. Jokos se Pukki on omasta takaa?

• Eimittään

Kolmoselta löytyy pullistelijoita. Nii päivittelen, lähimastoa korjailivat. Jokos se Pukki on omasta takaa?

Mulla National Geographic just näkyy.
        Pukkiko? No on, se sama pukki mikä on jo muutaman vuoden mua vartioinu. Semmonen alta metrin, lahjasäkki selässä, sukset kainalossa, komiat lapikkaat jalassa ja kestohymy naamalla ;). Ei se kysele edes mitään, on vaan ja myhäilee ;).
        Pitääkin muistaa ottaa ulkovarastosta se pirtin lämpöön, se nääs vartioi siellä kesäaikaan.

• Liukkaillajäillä

Minulla ei näy nuo luonto Filmit. Miksi ei ole sitä oikeeaa karvaturria löytynyt?

• Eimittään

Minulla ei näy nuo luonto Filmit. Miksi ei ole sitä oikeeaa karvaturria löytynyt?

Kanavapaketilla näkyy. 39€ kuukausi, siis aika kallis, mutta aina löytyy mielenkiintoista katsottavaa. Yölläkin kun uni jostain syystä joutuu hukkaan.

En mie nyt tiiä semmosen karvaturrin kans miten sen kesyttäsin ;). Pitää varmaa kehitellä joku hyvä strategia minkä otan käyttöön kun olen tarpeeksi fiiniksi sen saanu hiottua ;).
        ps. Oisko sulla antaa vinkkiä ;)?

• Liukkaillajäillä

Eipä nuo paketit näillä seutuloilla näy. Kesyyntyyhän, kun pikkusen kutkuttelee ja kehut ; ). Vaikea minun sanoa, kun suuntautunut olen toosaalle : ). Vähän itselläkin ongelmia uskottavuuden puolesta, mikä lie Tätilöillä? ; ).

• Eimittään

Eipä nuo paketit näillä seutuloilla näy. Kesyyntyyhän, kun pikkusen kutkuttelee ja kehut ; ). Vaikea minun sanoa, kun suuntautunut olen toosaalle : ). Vähän itselläkin ongelmia uskottavuuden puolesta, mikä lie Tätilöillä? ; ).

Kiva tapa kesyttää joku ;). Onko sinut noin kesytetty?
        Mistähän löytys semmonen kiltti, puolikesy ja vielä suostuvainen tuohon testiin? Vaatimuksenahan mulla tietenkin ois se: Jos se testimies kesyyntyy, niin ois sitten sisäsiisti, kelvollinen ja silmille ilo katsella.
        Oisko sulla ketään vapaaehtoista tiedossa, kun en viittis millään ketään pakottaakkaan ;)?

• Liukkaillajäillä

Eikö noita löytyis vaikka mistä : ). Ikävä kyllä ei ole. Ei minuun satu kun yksi nuista vaatimuksista, harmi : D. Vaikea sanoa pitää kysellä ; ).

• Eimittään

Eikö noita löytyis vaikka mistä : ). Ikävä kyllä ei ole. Ei minuun satu kun yksi nuista vaatimuksista, harmi : D. Vaikea sanoa pitää kysellä ; ).

No kun olen niin perkuleen ujo etten kehtaa edes kysyä että alkasko joku koekaniiniksi ;).
        Ei sun tartte kertoa mikä se ominaisuus sinulla on, mutta kuiskaa vaan mulle. Lupaan ja vannon, kautta kiven ja kannon etten kerro kenellekkään ;).

• Liukkaillajäillä

pst kuiskaab sisäsiisti joskus : ).

• Eimittään

pst kuiskaab sisäsiisti joskus : ).

Tuo on aika tärkeä ominaisuus ;).

• mitässullamielessä

Miestä, elämääni ja Joulusuunnitelmia

• Liukkaillajäillä

Talven tulo ja liukkaat : ). Mihinkäs tulokseen olet tullut?

• mitässullamielessä

Tulee mitä tulee ;) Kaikkea ei voi ennakoida.

• Liukkaillajäillä

Niin mutta ennakoiva-ajo on kuitenkin turvallista vai? : )

• mitäsullamielessä

Onneksi sen turvaa hokit ;D

• Liukkaillajäillä

Eikös ne ole liukkaat kovalla?

• mitässullamielessä

Hyvin ne piti.
        Joskus ne jarrut luistaa, ainakin mun elämässä :D

• Liukkaillajäillä

Niin hän nuo ABS tekee, tärisee ja pärisee niin maan perusteellisesti : ). Mutta kannattaa ohjata jarrutuksen aikana : D.

• omavalta

En mitään noista. Siunailen kuinka rauhallista elämäni on nykyään. Tälläistä se olisi pitänyt olla alusta asti.

• Liukkaillajäillä

Nuoruus, hehkeys ja vilkkaus nuoruudessa tiettää kaikenlaista ; ).

• tätiltä

Kauppareissua

• Liukkaillajäillä

Mitäpä meinasit ostellaa? Vai ihan muuten vaan kauppaan, maisemia katselemaan?

• tätiltä

Maisemiapa hyvinkin.

• Liukkaillajäillä

Kyllä se kannattaa, tiedä vaikka mitä puuttuu käsivarteen.

• tällaista

Urheilua, työhön liittyvää lukemista, ruokailua, ystäviä...

• Liukkaillajäillä

Mikäs tärkein?

• Liukkaillajäillä

Anteeksi tätiseni, pitää käydä hommia hoitelemassa ja vilvoittelemassa ulkona. Alkoi tulla kuuma, palailen jonkin ajan kuluessa.

• Tätitomera

Onko täällä yhtään Mulkkua joka vois tulla rassaamaan mun röötit ;p

• Liukkaillajäillä

Ei taida olla, kun yksi puolikas ; ). Se varmaan vain sotkisi enemmän : ).

• Kutalehan_sinn_oot

teitkö syrjähypyn Järki ja Tunteet palstalta???? Miten uskalsit, eikö se MV mustasukkaisuuksissaan kurista jo sut hengiltä, kun käyt jutustelemassa muidenkin naisten kanssa, kuin ainoastaan hänen ja kahden muun ketjukaverisi? ;D ;D

En ole ketjuasi siel kehdannut aikoihin enää lueskella, samaa tuubaa joka rivillä, ja MV omaa huonoa itsetuntoaan yrittää kohennella. :)
      No kaikkea hyvää teille sinne, ja Hyvää Joulun odotusta. Oletko jo monta joulukinkkua ehtinyt paistaa ja syödä ennen Aaton koittoa? ;)

• Liukkaillajäillä

Kerron heille rehellisesti kaiken. Käypihän MV:eekin vieraissa täällä (palstasisar) eihän hän ole mustasukkainen, ainaskaan paljon : ). Emännästä nyt tiedä, ei näyttäisi ainakaan olevan mustis. Höh käyhän moikkoomas, hyvää se tekee sinullekkin. Kinkut on kyllä jäänyt vähiin, korkeintaan katsellut syrjäsilmällä ; ). En toivottele vielä Jouluja, ei ole näkynyt vielä tonttujakaan : ).

• no tässä kirppuripöydän antimia tekemässä eli pakkaan vauvan vaatteita ja tytön vaatteita laitan kun kerkeän. virkkaan pojille palloja joilla voi viskoa toisiaan sotaleikeissään. suunnittelen korjaavani paljon tavaraa kirpputorille eli kankailla teen uusiia päälysiä. olen niin työntäytteinen ja kun teen tarkkaa erittäin hidas ja kiire on kova.

mitäs maksaisitte hyvä kuntoisista vaatteista jos ostaisitte?(leikkimielisesti)
      ongelmana että koot ei vastaa numeroita vaatteissa ja puuttuu koko merkkejä, joten paketoin ne jotka on vastannut tietyn ajan jakson. se on erittäin hidasta läpinäkyvään pakettiin ja kaikki käydä läpi.

mutta nyt on otettava huomioon näin saan laitettua oikean kokoiset ilman mielipahaa myyntiin.miten nyt olenkin stressinä olen, ei ole minun juttuni myyntiin laittaminen teen liian huolellisesti töitä ja kukaan ei halu auttaa koska teen muka liian tarkkaa. mikä ihmisiä vaivaa?

• vinkki_eli_neuvo

Mitäpä jos antaisit ukollesi tuonkin ajan joka sulla meni tuon sepustuksesi näpyttelyyn!!!

• vinkki_eli_neuvo kirjoitti:

Mitäpä jos antaisit ukollesi tuonkin ajan joka sulla meni tuon sepustuksesi näpyttelyyn!!!

olipa hölmö kommentti,olen lasta syöttämässä.

• Liukkaillajäillä

Meillä oli sotaleikkilöissä kävyt ja kivet, vähä oppi varomaan osumia : ). Olethan kiireinen Täti, kannattaa välillä ottaa rauhallisemmin. Ei työt maailmasta lopu tekemällä : ).

• Liukkaillajäillä kirjoitti:

Meillä oli sotaleikkilöissä kävyt ja kivet, vähä oppi varomaan osumia : ). Olethan kiireinen Täti, kannattaa välillä ottaa rauhallisemmin. Ei työt maailmasta lopu tekemällä : ).

meillä oli autot ja palikat joten vaihdoin pehmikkeisiin, kielloista huolimatta heitteli toisia. nyt vanhin usuttaa jatkamaan jatkuvasti. en tykkää että pienillä silmät rikki ja kuhmut päässä tai aivot pihalla.

maitopurkeista ja pakastepizzoista ovat väsännyt suojia.

vielä asiasta toisaalle, eikä tässä aikaakaan kun vielä joku nainen tapettiin kivittämällä ulkomailla. se on vaarallinen ase siinä missä keihäätkin.

• Liukkaillajäillä

Semmoisia ne vanhemmat on, aina huolehtimassa ja harmittelemassa. Kaikki on vaarallista, tuttavan koirakin tukehtui maitopurkkiin (1,5l). Nuo kulttuuri erot maailmassa suuret, nyt ei taida enää kivet heillä riittää. Mistä keksit tuon Rek. nimen?

• moraalinvartija kirjoitti:

meillä oli autot ja palikat joten vaihdoin pehmikkeisiin, kielloista huolimatta heitteli toisia. nyt vanhin usuttaa jatkamaan jatkuvasti. en tykkää että pienillä silmät rikki ja kuhmut päässä tai aivot pihalla.

maitopurkeista ja pakastepizzoista ovat väsännyt suojia.

vielä asiasta toisaalle, eikä tässä aikaakaan kun vielä joku nainen tapettiin kivittämällä ulkomailla. se on vaarallinen ase siinä missä keihäätkin.

siis vanhimmainen usuttaa minua jatkamaan tekemään lisää palloja eikä heittelemään kovia X)

• Liukkaillajäillä kirjoitti:

Semmoisia ne vanhemmat on, aina huolehtimassa ja harmittelemassa. Kaikki on vaarallista, tuttavan koirakin tukehtui maitopurkkiin (1,5l). Nuo kulttuuri erot maailmassa suuret, nyt ei taida enää kivet heillä riittää. Mistä keksit tuon Rek. nimen?

tuota se vaan kumpuaa minun vahvasta moraalista tehdä aina oikein mutta merkityksenä muille yleensä se on eri kuin minulle.

niin kuin poikani sanoi itseään pelimieheksi ja tarkoitti sitä kun se tykkää niin paljon peleistä, niin se on pelimies. mutta nopeasti oppi sananmerkityksen.

• moraalinvartija kirjoitti:

tuota se vaan kumpuaa minun vahvasta moraalista tehdä aina oikein mutta merkityksenä muille yleensä se on eri kuin minulle.

niin kuin poikani sanoi itseään pelimieheksi ja tarkoitti sitä kun se tykkää niin paljon peleistä, niin se on pelimies. mutta nopeasti oppi sananmerkityksen.

lapset ovat mielikuvituksen rikasta kansaa.
        tuossa yksi kerta aloitti poikani- minä olen "oma nimensä" ja haluan. ja kysyin miksi sanoit nimesi ja tuumasi että käytin muuttumis hattua ja luulin että kuvittelitte minut "veljensä nimi"

• Niin lapset osaavat sen kontrollointi ja vaikutus taidon jo pienenä. Melkoisia pelihenkilöitä ovat ; ). Kyllä olet oikeassa rehellinen pitää olla ja moraali myös korkealla : ).

• tätipähyvinkin

tämä täti miettiin, kuinka mukavaa olisi olla oman kullan kainalossa :) pitkästä aikaa. SItä kaipaan, läheisyyttä, hellyyttä, välittämistä, kunnioitusta, arvostusta, kehuja, ohimenen sipaisuja, rakastuneita katseita, lämpimiä tunteita, yhteistä joulunodotusta, arkea, riitoja, sopimista, yhteistä elämää ja yhteistä elämän suunnittelua jne..

• Liukkaillajäillä

Paljon on mietteissä. Mitenkäs siitä on pitkä aika?

• tätipähyvinkin

On ollut paljon mietteissä jo jonkinaikaa.

Siksi koska elämä....vai yksipuoleinen rakkaus. mene ja tiedä. Aika näyttää...

• Liukkaillajäillä

Niin aika näyttää, mutta mutta mitä? Itse olen pohtinut. Miksi täällä taivaan alla on niin paljon yksinäisiä henkilöitä, parittomana vaeltelemassa. Eivätkä löydä toisiaan. Onko se tämä sometus kulttuuri vai mikä syynä?

• tätipähyvinkin

aika näyttää onko yksipuoleinen vai kaksipuoleinen rakkaus. Kyllä, varattu olen, hänelle. Ja tuomitsijoille sanon, en etsi salaseuraa eikä salakaipausta ole. Kunhan näppäimitöäni täällä ajanhukaksi paukutan.
        Väärin voi olla oloni täällä, en tiedä.

syitä yksinäisyyteen on varmasti monia ja syyt voivat olla syvällä ja syvältä. En tiedä. Tiedän vain oman polkuni....

• Liukkaillajäillä

Kukapa toistaan on täällä tuomitsemaan : ). Varmaan saat vaikutteita täältä parisuhteeseen, toivottavasti jopa värinöitä : D)). Mukava olisi tietää, miten paljon varattuja liikkuu täällä ja millä mielellä. Rehellisesti : ).

• omavalta

Mulla on jo elämä. Sellainen kun itse haluan. Teen tai oon tekemättä. En kaipaa sotkijoita enempää.

• Liukkaillajäillä

Miksi kuullostat vähän kireältä?

• MV.ltä

Minäkö mustasukkainen?? Ei kuulu luonteeseeni kovin tuo piirre, jos rehellisiä ollaan. Aloittaja saa kirjoittaa aivan niin paljon kuin haluaa ja kenelle haluaa. Se ei ole minulta pois ollenkaan, eikä kuulu minulle. Elämä on muutoinkin aivan muualla kuin näillä palstoilla. Jokainen saa minun puolestani kirjoittaa aivan vapaasti täällä. Aloittajan kysymykseen. Jos täysin rehellisiä ollaan, mietin juuri rahatilannettani. Laskin tulojani ja menojani, sekä yhtä yllättävää menoerää äsken. Tulin siihen tulokseen, että nyörejä on kiristettävä. Arki vie suurimman osan ajatuksista, niinkuin useimmilla. Täällä voi sitten irotella...Yksi hyväntekeväisyys projekti mielessä, Kun joulua mietin....Ollaan kaikki kiltisti, tontut liikkuu jo!

• Liukkaillajäillä

Ja Pukkeja ; D)).

• edellinen

Ja Pukkeja ; D)).

Ja pukin muoreja ;) Hauska ketju.

• Liukkaillajäillä

Tällä sen näkee, Tätit on veitikoita ; D)).

• Egonmerkitys

Mietin, että kumpikohan miehiä kiehtoo enemmän, naisen infrastruktuuri vai egolokinen rakenne?

• Liukkaillajäillä

Omasta puolestani sanon egologia : ).

• musta1

Tuparit, mukavassa seurassa

• Liukkaillajäillä

Omat, toisen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4190
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2353
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2268
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      96
      2084
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1887
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1860
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1567
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1531
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1350
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      75
      1184
    Aihe