McDonalds

Autokaistan käyttäjä

Kysynkin kansan mielipidettä kun mäkkäristä ei vastausta saa. Eilen viimeksi: Tilasin 2 BicMac -ateriaa vähän ennen sulkemisaikaa. Tuli 2 BicBicMaciä. Toisessa ranskalaispussissa oli kilo, toisessa muutama hassu peruna. Pyysin reilusti mausteita (taas kerran). Tuli kahdelle ihmiselle kolme ketsuppia, 2 pippuripussia ja 1 suolapussi. Reilusti lienee vaikeasti ymmärrettävä käsite.

Edellisen kerran toisen hampurilaisen pohja oli puolet ohuempi kuin toisen ja tarttunut pakettiin kiinni...

Välillä pippuripusseissa on kolme murua pippuria. Välillä kun tilaa kaksi sundaeta, toisessa on koko purkillinen ja toisessa puolikas.

Kiitos vaan Porvoon Mäkkärin porukoille hyvästä palvelusta!

21

4355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyty

      porvoon mäkin omistaja jan gestrin on pihi äijä. rikkoo monia ketjun ohjeita, työntekijöillä mm. ohjeet, että ihan sama minkäkokoiset ranskikset tilaa, niitä annetaan kuitenkin vain noin puolet oikeasta määrästä. tässä säästetään jo ihan kivasti.
      mausteita ei kannata tilata "runsaaasti", vaan kannattaa ilmoittaa tarkkaan, kuinka monta pussia ketsuppia, pippuria tai suolaa haluaa. ;) tässäkin säästetään.

      • BurgerKing

        Hese on kotimainen ja siellä on paremmat safkat ja palvelu, kuin mäkkärillä.


      • *jossu*

        Jep ja aukiolo aikojakin on lyhennetty entisestään! Eräänä päivänä olin menossa mäkkäriin kello oli tuolloin 22.56 mäkkäri oli kiinni...


      • Saganna
        *jossu* kirjoitti:

        Jep ja aukiolo aikojakin on lyhennetty entisestään! Eräänä päivänä olin menossa mäkkäriin kello oli tuolloin 22.56 mäkkäri oli kiinni...

        Oon asunu Porvoossa 3 vuotta ja koko sen ajan arkisin on menny kiinni sali klo 22 ja autokaista 23...Eli? Korjaa kellosi. Taisit myöhästyä vaan.


    • Saga-Maria

      Syö himassa nakkikeittoa, niin säästyt elämän kovilta kolhuilta.

      • Autokaistan...

        Kiitos vaan hyvästä vihjeestä.

        Nakkikeittoakin syön mielelläni, mutta olettaisin että noillakin hinnoilla saisi sitä mitä tilaa eikä heitettäisi kuraa naamalle


      • Anonyymi
        Autokaistan... kirjoitti:

        Kiitos vaan hyvästä vihjeestä.

        Nakkikeittoakin syön mielelläni, mutta olettaisin että noillakin hinnoilla saisi sitä mitä tilaa eikä heitettäisi kuraa naamalle

        Kyllä perus hyvästä pihvistä Suomessa sen 30€ joutuu maksamaan. MCn ruoka aika kärjessä hinta/laatusuhteella mitattuna. Tosin aika samalla rahalla saat makkarakeittoa kaupasta


    • rahoille vastinetta

      joo ja joskus kotona pussia avatessa on puuttunut jopa hampurilainen tai sieltä on löytynyt ihan jotain muuta,mitä on tilannut...
      sisällä tilatessa jos tilaamani tuote on loppu tai tilaan erikoistuotteen,sitä saa odotella melko pitkiäkin aikoja ja lopulta on saanut mennä kyselemään hampurilaisensa perään..eipä pyydetä edes anteeksi viivytystä,vaan saat kylmän "ruoan" eteesi..
      ei ne hesenkään hampurilaiset aina herkkuja ole,kylmiä ja majoneesia kolmen hampurilaisen edestä.ranskalaiset kuivia tikkuja...etc.naama majoneesissa rouskutellaan sitten ranskalaisia ja juodaan laihaa kokista

      KYLLÄ NYT HELPOTTAA!!!

      • kundi

        Mun mielestä porvoossa toimii luukut kyl suhteellisen hyvin!yleensä ne viivästykset johtuu erikois safkoista!!Tai sit suuresta määrästä asiakkaita mikä on ihan luonnollinen juttu et sit on hässäkkää!Miinus puolena sanon et hampparit on kyl joskus ihan miten sattuu niissä bokseissa mut ihmisiihän ne on mäkin duunaritkin ja kaikillehan niitä virheitä sattuu!!


      • Hamarin Heikki
        kundi kirjoitti:

        Mun mielestä porvoossa toimii luukut kyl suhteellisen hyvin!yleensä ne viivästykset johtuu erikois safkoista!!Tai sit suuresta määrästä asiakkaita mikä on ihan luonnollinen juttu et sit on hässäkkää!Miinus puolena sanon et hampparit on kyl joskus ihan miten sattuu niissä bokseissa mut ihmisiihän ne on mäkin duunaritkin ja kaikillehan niitä virheitä sattuu!!

        Porvoon mäkin safkat on samaa paskaa kun muissakin mäkeissä!Sisäfilettä saa s-marketista,jos ne joskus muistaa täyttää hyllyjä.Terveiset mäkin kivoille tytöille:)


      • Jeanna
        Hamarin Heikki kirjoitti:

        Porvoon mäkin safkat on samaa paskaa kun muissakin mäkeissä!Sisäfilettä saa s-marketista,jos ne joskus muistaa täyttää hyllyjä.Terveiset mäkin kivoille tytöille:)

        =) Tytöt kiittää =)


      • joka kerta

        aina kun käyn mäkissä, niin aina on puuttunu jotain..Olen ottanut tavakseni, että ajan muutaman metrin eteenpäin ja katon läpi mitä pussit sisältää, ennen kuin painelen kotiiin.Se ei ole kivaa ku huomaa kotona että on tilannu 9 nuggettia 2 hapanimelä kastikkeella ja huomaa että niitä vitun kastikkeita ei EDES OLE! että kiitos MC DONALD`S näistä kuluneista vuosista..menen mielummin hakemaan pizzan tai oikeestaaan soitan pizzan kotiin tai sit kiinalaiseen...paljon parempaa..namiii


      • just joo...

        niin elikkä hesen hampurilaisissa on sentään jotain täytettä tosin ku mäkin "hampurilaisissa" ja hesessä niisä on enemmön makua....


      • Anonyymi
        Hamarin Heikki kirjoitti:

        Porvoon mäkin safkat on samaa paskaa kun muissakin mäkeissä!Sisäfilettä saa s-marketista,jos ne joskus muistaa täyttää hyllyjä.Terveiset mäkin kivoille tytöille:)

        Varma Lesta ku kehuu S ryhmää


    • vähän

      Ystäväni kävi hakemassa ranskalaisia lisää pussiin,kun niitä oli tosi vähän.Ei ne koskaan laita niitä reilusti.Toiset huomauttavat asiasta, toiset eivät.
      Kerran mäkkäristä tilaamassani hampparissa oli pohja palanut.sen jälkeen en ole siellä käynytkään...

    • Mimmi

      Sellaista lähdin kertomaan että silloin kun olin töissä kyseisessä paikassa, sain valituksen pomolta (Janne) kun laitoin liikaa salaattia hampparin väliin. Sitten sain valituksen kun oli liikaa ranskalaisia kipossa. Sen jälkeen sain valituksen että laitoin liikaa paperia asiakkaan pakettiin, jos joku otti safkat mukaan. Koko paikan henkilökunta sai valitukset siitä että laitamme liikaa suolaa ja pippuria asiakkaalle mukaan. Siis aivan naurettavaa!
      En kyllä ikinä kohdista vihaani työntekijöihin vaan suoraan HERRA ISO HERRAAN!
      Mäkkärissä on sisällä palaute-laatikko. Olen sitä itse käyttänyt ja toivon että muutkin, mutta suosittelen torumaan mäkkärin toimintaa yleisesti, kun työntekijät on oikeasti mukavia verrattuna esim. hesen palveluun.

      • keipinkujanjunttimasa

        Mielestäni Porvoon Macci on hyvä ruokapaikka.Selvästi parempi kuin joku Hesburger,hinnat ja palvelu ainakin kohdallaan.Jos Macin ruoka ei miellytä,niin silloin on viisainta syödä omassa kotonaan,niin saa sitä mistä tykkää!


    • pörrör

      niin joo mäkkäri kaataa sademetsiä että saa tilaa karjalleen,aina hampurilainen on puoliksi palanut,ranskalaist on kivikovi(joskus),pussissa oleva majoneesi maistuu muoville

      VAIHDA HESEEN!

    • ei juustoo

      on ollu pari krt paskamaisii ylläreitä ku on tilannu hampparin ilman juustoo ja narisematta odottanu sitä, ottanu mukaan ja menny himaan ja kas- siellä on juustoo välissä. Oikeesti ku asuu tääl korvessa ja roudaa annoksia itelle ja frendeille ja jää sen jälkee nälkäseks ni OTTAA AIVOOOOOOOON!!!!!!

    • Anonyymi

      Janne o iha runkkari, nykyää koulus vittuilemas

    • Anonyymi

      Mäkistä ei kannata ostaa mitään. Ne mokaa aina.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe