Vaimo sai..

m45-v

Olipa mukavaa seurata kun kaveri nai kuin hirvi vaimoani. Vehje oli kunnon parru..eikä tippunut. Vaimo oli vauhkona ja sai hurjia huippuja..Suosittelen kaikille kokeilunhaluisille.tv. m45v

40

7516

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinenmie

      On se mahtavaa katsottavaa. Ottiko siemenet sisään? Meillä vaimo haluaa aina vieraan laukeavan sisäänsä.
      Suosittelen myös kokeilemaan vierasta panijaa.

      • Oisko vieraalle käyttöä?


      • Pitävät siitä kun levitä miehen vaimoni vatsalle levittämät siemenet.


      • astutettavananainen35

        Kiihottaa lisää kun ollaan ilman ehkäisyä... mies hommaa mulle siittäjiä kun sen oma sperma vähän heikkoa. Jännitystä piisaa taas tällä viikolla miten käy.


      • astutettavananainen35 kirjoitti:

        Kiihottaa lisää kun ollaan ilman ehkäisyä... mies hommaa mulle siittäjiä kun sen oma sperma vähän heikkoa. Jännitystä piisaa taas tällä viikolla miten käy.

        Mekkii ollaan ilman ehkässyy oltu näkkyy kiihottavasti vsimon massu pyöristyny koulukaverin käynneistä kylässä.. Kiihottaa puristella tyhjiks kouluka erinpussit.


      • Anonyymi

        Haluaisin vierasta ilmanehkäisyä ja saada kivekst tyhijksi


    • loppuunasti

      Roiskiko sisäälle vai vartalolle?

      • Ihan siemesi vaimoni. Aisankanattajaksi


    • Aisailija

      Kyllä suositttelen myös. Todella kiihottaa katsoo kun Vaimo saa vierasta kyrpää. On sit pitkän aikaa kiimaisempi kotona. Vielä kun saa kahta kalua edestä ja takaa, niin kiimaa piisaa pitkäksi aikaa. Suosittelen kokeilemaan!!

      • runkkuäijä

        oon kans koittanut saada vaimon suostumaan ei viä onnistunut


      • Anonyymi
        runkkuäijä kirjoitti:

        oon kans koittanut saada vaimon suostumaan ei viä onnistunut

        sama juttu meillä, ei vielä onnistunut.


      • Anonyymi
        runkkuäijä kirjoitti:

        oon kans koittanut saada vaimon suostumaan ei viä onnistunut

        Ei sulla ole vaimoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sulla ole vaimoa

        Sama mies 45 kirjoitta usealla palstalla.


    • Jännämiesrules

      Sitten heräsit ja veit kalsarit pesukoneeseen.....

    • aisailija

      näinhän siinä kävi

    • pikkumunaa

      Kyllä vaimo tarviis kans oikein kunnon sonnia, nyt mouruaa kiimas jatkuvasti, ei ole mukavaa kuunneltavaa.

      • pariskunt48

        Pari viikkoa sitten hotellissa vaimo sai taas vierasta minun nähden. Oli kiihottava katsella kun mies makasi selällään muna kivikovana, ja vaimo kiipesi päälle ja taivutti kullin haaroväliinsä. Oli nimittäin paljon isompi, ja todella jäykkä nuoren miehen kulli.


      • Anonyymi

        Jos akkani olisi tuollainen kehottaisin tätä laittamaan ilmoituksen nettiin ja veloittamaan 200€ tunti että ei ihan ilmaiseksi mene kun huorana haluaa olla.


    • lekahoito

      Mie tuun....mie tuun....nussimaan sun vaimos !! Iiiiisoooolla lihanuijallani !!! JO LÄHTEE KIIMAT !!!! Millonkas sopis ja missä ?????

    • megamuna

      Olen itsekkin ollut esileikkijänä pariskunnan naiselle ja mielenkiinntoinen kokemus:))

    • gbn

      Tänäiltana vaimo saa nuoren kaverin kovaa parrua. Viimeksi sai tuplan aikana kovat orkut. Hössissään laittaa itseänsä valmiiksi...kiva seurata.

      • Uuuuuuh

        Tänään se taas tapahtuu,viikottainen vaimon panettaminen !!!!
        Odotan kiimoissasni !!!!!


      • Fgfff

        Minkä iköinen vaimosi on ?


    • No ollaan kokeiltu ja kieltämättä kiihotti kahtoo vierestä kun koulukaveri nai vaimooni. Otin ihan ajan miten pitkään meni vaimon orkkuihin ja sit kun pussit pumppasi siemenet sisään ekan kerran. N 10 min meni aikaa

    • aisurinunelma

      Joo me harrastetaan kanssa kimppaa. Kiihottaa kahtoo kun koulukaverin paksu mela uppoo paljaana vaimon sisään. Pääsiäisenä katoin vierestä kun vaimo sai spermat useasti sisäänsä.

      • Vai-sen-näit

        On sulla melkonen rtg-katse


    • Anonyymi

      Minä tykkään kun vaimo ottaa vieraan rojut sisään. Omat sisään heti perään.

    • Anonyymi

      Ja siks vieraalla pitää olla iso että vaimo saa varmasti. Ite en kestä liukkailla monta työntöä. Se tuntuu sitäki paremmalta.

    • Anonyymi

      Kimppaseksi on parasta kun pannaan omaa vaimoa eikä koko ole tärkein kunhan ylettyy klitorikseen.

      • Et taida ees tietää mis naisen klitoris on. Ja kimppa kiva on mahtavaa


      • Anonyymi
        hannes677 kirjoitti:

        Et taida ees tietää mis naisen klitoris on. Ja kimppa kiva on mahtavaa

        Kyllä sinun pitäisi joskus edes nähdä nainen, vaikutat olevan täysin tietämätön kolmen kysymysmerkin mies.


    • Anonyymi

      Vaimo sanoo että itse aktissa ei vieraan koolla ole niin väliä. Ajatus ja tieto että häntä nussitaan isolla saa hänet tuntemaan itsensä lutkaksi ja kiihottaa. Minua kiihottaa kun vieras antaa sellaista mitä itse ei voi.

    • Anonyymi

      Mitä isompaa vierasta saa sitä kielletymmältä se tuntuu.

      • Anonyymi

        Salinin pojan puusilmäkö se sitä löylykauhaa työnnättää toisten perseeseen? Tämä sivusto laitetaan suljetuksi jos tuota vajakkia ei saada pois sönnkkäämästä täältä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salinin pojan puusilmäkö se sitä löylykauhaa työnnättää toisten perseeseen? Tämä sivusto laitetaan suljetuksi jos tuota vajakkia ei saada pois sönnkkäämästä täältä!

        Ilmoituksia ylläpidolle, niinkuin itse teen päivittäin. Kyllä ne vajakin viestit poistetaan.


    • Varmasti. OnnenPekka.. voi kun saisin saman kokea

    • Anonyymi

      Vaimolla oli saunan pesu mielessä jo aamusta, snoi siellä tulee kyllä kuuma, hyväilin peppua ja rintoja ohi kävellessä olisi ollut halukas panemaan yökkäri päällä , kokeilin soevästi kuiskasin olet jo märempi kuin sauna, sanoin laita se lyhyt kesämekko ja tuo ohut paita niin katsotaan. Raija kaveli laiturilla ja kyykisty siten että näin varmasti paljaan pyllyn , sukulais pojat tuli autolla Raija nyrpisteli asiaa lähdin poikain luo.
      Katselivat kun Raija kävi välillä ulkona, ja kävi mökillä hakemassa siideriä. Kuiskasin vaimolle tuossa olisi sinulle apuja pesu hommaan seuraavat sinua kiimasena.
      Raija sanoi hyvä että joku katsoo, Sanoin anna poikain ymmärtää mutta ymmärrätkö ...
      älä kiusaa saatan ymmärtää.
      Raija laittoi muka kenkiä niin että näkyi melkein häpy. Raija huusi penkkejä siirtämään, sanoin menkää te pojat. Raija jynssäsi penkkejä ulkona, ja katsoi välillä minuunpäin näytin peukkua kääntyi niin että pyllötti poikiin päin.
      Huusi pojille hakekaa vettä ja meni saunaan menin mökkiin. Välillä katsoin ulkona ei mitään toimintaa, alkoi tuntua haaroissa jospa Raija saa. Toista tuntia ja pojat lähti.
      Raija tuli sisään ja hymyili nyt on puhdasta ja rojahti viereen.
      Raija katseli kattoon, sanoin kerro. En kerinnyt olla kuin vähä aikaa kun Sami käänsi minut lauteita vasten nosti helmaa ja työntyi sisään oli älyttömän kiimasta kysymättä pani olin kuin hutsu jalat leviällä ja annoin panna vapaasti Rami vahti koko ajan että sinä et tule, sinun kiusaamisen vuoksi halusin hulluna sain kunnon mällit sisään. Pojat vaihtoi ja sama jatkui. Pestiin vähä aikaa lauteita ja kohta minut oterttiin takaa oli semmoinen halu päällä että en ole koskaan pyllistänyt niin rivosti sain taas kahdelta katso kättä purin itse tuohon että en huuda lujaa. Pojat lähti sitten hädissään että ei jää kiinni.
      Raija kävi keittiössä ja seisoi ikkunan edessä tulin takaa ja nostin mekkoa työnnyin sisään ja kuiskasin katso että ukko ei tule, silloin sain liukasta ja kiimasta kotiäitiä oli kunnolla märkä ja kiljahteli älä nai mieheni tulee. Tämä sai meidän seksi elämään lisää potkua. Ei pillu kulu jos sitä käyttää välillä vai kiiman poistoon.

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe