Mun oma viikinki

Alish4

Sälekaihtimien välistä raitoja seinään muodostavat aamuauringon säteet herätti mut taas. Eihän sun poikamiesboksissa ole ollut ikinä tietenkään oikeita verhoja. Valokeilasta näkee että tänään olis kaunis päivä, mutta mulla ei ole kiire mihinkään. Makaan hiljaa paikallani ja kuuntelen sun rauhallista hengitystä, päätä kääntämättä tiiän että sä nukut vielä. Sun lämmin hengitys osuu hiljaa mun niskaan, mutta käännän varovasti kylkeä jotta nään sut. Mun vieressä makaa tumma, lihaksikas, tatuoitu mies, melkeen mun oma viikinki. Hihitän hiljaa itsekseni kun tän mahtavan viikingin suusta karkaa hiljaa valuva kuolavana. Tiedän että sä vihaat sitä kun katon sua sun nukkuessa. Mutta mä en voi vastustaa kiusausta, näinä hetkinä nään sut niin rauhallisena ja aitona. Ilman niitä pieniä huoliryppyjä otsalla tai luvattoman hurmaavaa hymyä jonka taakse sä piiloudut. Upotan mun sormet sun karkeeseen tukkaan ja siirrän ne pois sun otsalta. Tykkään sun tukasta, se on kun leijonan harja joka kehystää parran kanssa sun maskuliinisia kasvoja.

Tykkään myös siitä hetkestä kun havahdut unesta mun kosketukseen ja sun suu kaartuu hymyyn ennen kun sun silmät on ees auenneet. Kaappaat mut kainaloon ja rutistat mua unisena, vastaan kevyellä suudelmalla poskelle. Hitaasti sun silmät etsii mun silmät ja niihin syttyy heti tuttu tuike. ” Ai se olitki sä” avaat aamun vitsailemalla. Oikeasti ratkean hiljaa sisälläni nauruun, mutta sulle en sitä kerro vaan yritän dramaattisesti karkuun sun vahvojen käsivarsien syleilystä. Rutistat mua yhä lujempaa ja yhtäkkiä hyökkään huulillani sun huulien kimppuun. Sun ote lipeää ja mä sinkoan sängystä karkuun. Päästän leikkisän hihitykseni valloilleen ja voittajan elkein heitän sua tyynyllä. Muutaman murhaavan katseen jälkeen tiedän olevani mennyttä. Sinkoat sängystä mun perään ja nostat kevyesti mut olkapäällesi. Suunta on takas sänkyyn ja kuiskaan sun korvaan ”mulla ei muuten oo pikkareita tän satiinisen yömekon alla, haittaako”?

2

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alish4

      Heität mut pehmeästi sängylle selälleni ja pidät suurilla käsilläs mun ranteista kiinni. Sun tukka on ihan pörrönen unen jäljiltä, mutta sun silmistä loistaa jo innostus. Sun silmät juuttuu hetkeksi mun silmiin ja kumarrut suutelemaan mua. Yritän saada käteni vapaaksi, jotta voisin antaa niiden vaeltaa sun vartalolla. Käsket kuitenkin mun olla paikallani ja nostat varmoin ottein mekkoni pään yli.

      Makaan alasti sun sängyllä leikkisästi virnuillen, mutta oikeesti mun sisällä kuohuu ja haluan sua mun jokaisella solulla. Nouset sängylle mun päälle ja hukuta mut suudelmiin. Niska, solisluu,olkapää, nänni, vatsa ja napa saavat jokainen tuntea sun suudelmien aiheuttamat väreet. Kananlihalle mennyt ihoni paljastaa sulle mun innostuksen laskeudut mun viereen sängylle ja annat mulle vihdoin luvan liikkua.

      Annan käsieni vaeltaa hetken pitkin sun vartaloa, se on kun veistos ja itsekseni myhäilen saavani käyttää siitä jokaista senttiä. Vihdoin käsieni seikkailu päätyy sun kevyesti pingottuneen bokseri teltan päälle ja annan sulle pitkän suudelman. Autat bokserit pois sun päältä ja kaunis, isolla terskalla varustetu peniksesi nousee esille. Tunnen perhosparven lehahtavan vatsassani ja tiesin mitä olisi luvassa.

    • Alish4

      Katson sua silmiin ja sun kasvoille leviää veikeä virnistys. Silloin sun silmät painuu kapeiksi viiruiksi ja sun leveä pepsodent hymy yltää korvasta korvaan asti. Mun mielestä se on vähän liioteltua, mutta tykkäät olla vähän suurieleinen. Kuittaan virnistyksen kulmakarvojen kohautuksella ja suljen terskan huulieni väliin. Hyväilen terskan päätä kielelläni ja annan hitaasti yhä kovettuvan elimen painua syvälle suuhuni. Alan liikuttamaan suutani rytmikkäin liikkein aina terskan päästä pitkälle varteen asti. Alat liikahdella levottomasti liikkeideni tahdissa ja välillä tunnen sun pidättävän hengitystä. Sun penis on valmis, se on valmis mua varten ja saan tehä sillä mitä vaan. Nautin näistä hetkistä, mulla on vaikutusvaltaa.

      Tartut mua ranteesta kiinni ja sun katseesta nään että sä haluat ottaa ohjat käsiin. Se on niin sua, haluat panna mua kun mies. Taivun sun tahtoon ja käännyn kiltisti selälleni, siirryt suoraan mun jalkojen väliin ja perhos parvi lehahtaa vatsassani jo ennen kun kosketat mua. Suutelet mun klitorista kun suutelisit suurinta rakastajatartasi. Suudelma on hellä mutta päättäväinen ja se osuu juuri oikeaan paikkaan. Mun kädet puristuu nyrkkiin ja tarraan kiinni lakanasta. Suudelma jalkojeni välissä tuntuu kestävän ikuisuuden ja tunnen punan jo nousevan poskilleni. Kieli ja huulet tekevät saumatonta yhteistyötä klitorikseni hurmaamiseksi. Välillä siirryt hitaisiin pitkiin lipaisuihin, joiden tarkoitus on tehdä mut hulluksi. Pyydän sua jatkamaan ja tunnen miten lantioni alkaa kiemurrella halusta. Yhtäkkiä työnnät sun sormen mun sisään ja yritän peittää voihkasuni ettet vaan lopeta.

      Nouset kuitenkin mun päälle tyytyväisenä hymyillen, kumarrut suutelemaan mua ja annat sun kovan kalun sivellä mun sisäreittä. Välillä se koskettaa mun häpyhuulia ja vedät sen taas kauemmaksi. Tää on sun tapa saada mut sekoamaan halusta. Nostan vaativasti lantiota ja levitän jalkoja. Vihdoin työnnyt hitaasti mun sisälle, niin hitaasti että päästän turhautuneen voihkaisun ilmaan. Pysähdyt ja katsot virnistäen suoraan mua silmiin " ei kai neidillä ole kiire". Vastaan protestina nyökyttämällä ja naurahdat samalla kun suutelet mua. Alat naida mua pitkin rauhallisin vedoin ja painaudut yhä lähemmäs mua. Sä et ikinä nai mua näin, sä panet. Me pannaan, me ei rakastella vaan me pannaan. Yritän kiihdyttää tahtia ja samalla hetkellä sä vetäydyt kokonaan ulos musta" Ai haluaa neiti kyytiä, sekin sopii". Käännät mut kyljelleen sun eteen ja työnnät sun suuren, kovan elimen kerralla pohjaan asti. Voihkaisen osittain nautinnollisesta kivusta, mutta enimmäkseen kiimasta. Se on sulle kun lähtölaukaus ja alat panemaan mua kovaa. Me maataan sängyllä lusikassa ja sidot mut käsilläs lähes liikkumattomaks. Mä en voi muuta kun ottaa kaiken vastaan. Jokaisella työnnöllä haukon happea ja tunnen halkeavani, täytät mut kokonaan. Sun huulet suutelee mua hellästi, mutta sä panet mua rajusti ... kuten sun mielestä miehen kuuluu. Nautin siitä täysin siemauksin, mä tärisen ja tunnen miten lämpö lähtee kulkemaan mun pillusta koko kroppaan. "Mä tuun mä tuun, ahhh" voihkin ja pidät musta kovempaa kiinni. Tärisen kauttaaltani ja tyhmä hymy valtaa mun kasvot. Lopetat ja annat mulle aikaa, mun pillu sykkii kiihkeästi sun kalun ympärillä ja pelkään että sä tuut. Sä et voi tulla, mä haluan tehä sen sulle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe