Koska Suomessa ei julkisteta pikkutuloisia ja sosiaalietuuksien saajia ja tuilla eläjiä, niin Pattayaboissit eivät tulo- eikä verotilastoissa esiinny.
Pattayan Suomiukot ei verotilastoissa näy
12
<50
Vastaukset
- liikaa_tuloja
Itse asiassa jouduin Vaasan verotilastoihin. Mikäli vaan viitsit ettiä niin siellä Vaasan top-500 veronmaksajissa vuonna 2014 oon.
Täältä löytyy jos jaksat hakea
http://verot.pohjalainen.fi/index-2015.html
Eikä suinkaan ollut eka kerta kun Vaasan 500 eniten tienaavan joukossa olin. - tuttua-juttuajakiusaakin
Suomessa täytyy tienata yli 19000e vuodessa, että kukaan viitti niistä pitää lukua. Aloittajakin vois ryhdistäytyä ja mennä töihin sais nimensä lehteen, aika edullisesti?? Moni ihminen ottais sun juttus tosissaan, jos tietäisi että istut rullatuolissa ja olet kehitysvammanen.
- Tiedäntänpoijan
Pyörätuolilla liikkuva invalidi ei säännöstele tätä palstaa? Yllättikö?
- Tambieda
Pattiksen suomalaisista talviasukkaista jokseenkin kaikki ovat maajusseja, jotka eivät juuri veroja maksele vaikka tulot olisivat kuinka suuret, joten eivät he verotilastoissa näy.
- Pattaya_vs_Hiekkaharju
Lukeeko siellä verotilastoissa jossakin kohtaa titteli "Pattayan Suomiukko" vai mistä vetelet näitä juttujasi? Kato esimerkkinä vaikka Salonojan verotiedot. Sekin kun on Pattayan Suomiukkoja. Siellä on muutama kauppa- ja teollisuusneuvoskin päivettämässä nahkaansa talvisin. Ylipäätään siellä on kaikki kenellä on rahaa ja mahdollisuus. Hiekkaharjussa ei ole kuin vilua, nälkää ja kyyneleitä joiden keskellä hanurimies heiluttaa yksin lerppuaan.
- soimies
ne työttömät läskit alkoholisti paskamahaluuserit joilla on paska ja kusi housussa ei ole kun kelan listassa. niitähän siellä pattiksella piisaa.
- Tambieda
Vieläkö se Hiihtoliiton Petäjä päivystää Ilebaarissa.
- kateushaisee
soimies kirjoitti:
ne työttömät läskit alkoholisti paskamahaluuserit joilla on paska ja kusi housussa ei ole kun kelan listassa. niitähän siellä pattiksella piisaa.
Kaikki suomalaiset ovat kelan listassa. Mutta tästä porukasta vain Hiekkaharjun miehelle se on toimeentulon lähde. Formulamiehet tulevat joukolla Tammikuussa Pattayalle isolla poppoolla jossa on mukana muusikoita ja kiekkosuuruuksia. Samaan aikaan hanurimies kääntää sätkää ostarin nurkalla ääni käheenä.
- mennetstarat
kateushaisee kirjoitti:
Kaikki suomalaiset ovat kelan listassa. Mutta tästä porukasta vain Hiekkaharjun miehelle se on toimeentulon lähde. Formulamiehet tulevat joukolla Tammikuussa Pattayalle isolla poppoolla jossa on mukana muusikoita ja kiekkosuuruuksia. Samaan aikaan hanurimies kääntää sätkää ostarin nurkalla ääni käheenä.
Tammikuussa kiekkosuuruus Pattayalla? Taitaa olla joku 80-luvun "suuruus" kyseessä Ö-liigan vilttiketjusta. Tammikuussa oikea kiekkosuuruus ei kyllä istu Pattayalla työttömien suomalaisten sikaniskojen kanssa vaan pelaa.
- TiedoksiHerjaajalle
ManU pelaajat olivat Pattayalla muutama vuosi sitten. Pelasivat näytösottelun.
- soimiespeilissä
soimies kirjoitti:
soimies jälleen käynyt peilin ääressä ja siitäpä kirjoitusinto alkoikin, kun itseään sai jälleen kuvailla, erona vain, että ei sossulta saanut rahaa Thaimaan reissuun.
- kommentoin
-80 luvulla pelanneet ovat myös suuruuksia. Todellisia suuruuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161