Nyt siihen alkon tyhjään tilaan? Sais tulla vaikka kenkäkauppa. Vai laajentaako kauppias siihen?
Mitä myllyyn tulee
11
128
Vastaukset
- Pakolaishuijari_Karrimaa
Aseliike Satalinnan rottalaumalle.
- NoShoesYet
Eikös walloissa ollu kenkäkauppa jokunen vuosi sitten, Mihin se loppu???
- harmivaan
Siihen et oli liian kalliita kenkii mitä kellään ei ollu varaa osta. :-(
- simmostaaa
Siihen tulee varmaan vakuutusyhtiö niin kuin tuli Kokemäen S-Markettiinkin vahnan Alkon tiloihin.
- myllyboikottiin
matujen halal myymälä
- kyllästynyhengaapihal
Must ois siistii ku siihen tulis joku kiva kahvila, mis vois iltasin juoda porukalla sumpit ja ois jotai halpaa purtavaaki.
- oikeessaoot
Niinpä!
- 1120678
Kukahan siitä päättää? Kauppias vai joku keskon tyyppi? Voisi laittaa toivomuksia kun tietäisi oikean osoitteen.
- pikkumylly
Näköjään siihen tulee pikkumylly!
Eli ruokakauppa joka iskee siwalta jääneeseen markkinarakoon.
Kauppiaalle tuottava oivallus. - Iltaostoksillekö
Onks joku käyny jo siinä pikkumyllys? Hinnat ainaki taitaa olla samat kuin isolla puolella.
- 2012
Oltas eilen menty, mut ei ollutkaan auki. Ei oo siwan aukioloajat sillä, tylsää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445720
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253566Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1172789- 472488
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851- 291839
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201616- 321587
- 281530