Autisminkirjolaisten mielisairaalloistaminen

murhatutkija

eri liittojen ja yhdistysten propagandanomaisilla toimintaperiaatteilla tulisi tehdä rikolliseksi laillisuudesta puhuttaessa.

12

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yuiuysdfghjkl

Mielestäni tällainen riski on. (en nyt puhu liitoista tai yhdistyksistä vaan yleensä)
      Jos henkilö saa asperger diagnoosin ilman mielenterveysongelmia tai mielenterveysdiagnooseja, saatetaan tietä alkaa viittoilla kohti mielenterveysongelmia vaikka tietysti tukea pitäisi juuri päinvastoin.

• neur_psyk_poikkeava

Noniin. Eli äskeisestä erittäin intuiivisesta sekä faktoihin perustuvasta mielipiteenilmaisusta mutulla, voidaan vetää johtopäätös, jonka mukaan asperger-henkilöt eivät yleisesti ottaen kärsi mielenterveyden ongelmista sen enempää kuin "nentitkään", usein jopa prosentuaalisesti harvemmin kuin valtaväestön edustajat.

Tähän puheenvuorooni vedoten yhä olen yliopistojen lakkauttamisen kannalla, mikä tosin voi tuntua jo vuosikymmeniä töitä tehneiden neurologiaan keskittyneiden yhteisöjen kannalta "hieman" "epätodelliselta" ..

• Assi_TT

Kyllä yliopistojen pitää kiittää asseja sekä yliopistoista että tieteestä, jota niissä palvotaan.

• oieii

Johtava psykiatrian erikoislääkäri vihastui todella pahasti, hän käyttäytyi vainoharhaisesti, epäluuloisesti, suorastaa pelottavan oloisesti puhelimessa. Hän on johtavassa asemassa ja toimii ylilääkärinä mm. skitsofreenikoiden hoitokokouksissa. - Neuroleptit ovat in. Suomessa, Helsingissä, Yliopistosairaaloiden poliklinikoilla sekä pitkäaikaisdementiaosastoilla.

No. Huolestuin asiasta todella pahasti ja yritin soittaa henkilölle, jota ei saa mistään kiinni. Hänen alaisensa peittelevät tekemisiään sekä valehtelevat kysyttäessä onko hän paikalla tai "milloinhan hän olisi seuraavan kerran tavattavissa", jotta eivät menettäisi työpaikkaansa.

Tietenkään ylilääkäritason ihmisiä ei koskaan viedä mielisairaaloihin eikä putkaan, ei edes akuutin hädän hetkellä. He nukkuvat työhuoneissaan aamusta iltaan, välillä käyvät vaihtamassa "kodeissaan" vaatetusta, minkä jälkeen "pokerinaamalla" jatkavat töitään psykiatrisista sairauksista kärsivien ihmisten parissa. - Välillä käydään "kahvittelemassa" varastotiloissa potilaan kanssa - show must go on..

• Autistinemo

Kun epäilin lapselleni annettua diagnoosia ylilääkäri vastasi: "Epäilettekö, että kenties minä olen hullu - kyllä te itse olette hullu!" Minusta tuo kuulusti solvaukselta, mutta en osannut siihen enää mitään sanoa, sillä pelkäsin, että äiti pannaan hourulaan lapsensa kanssa enkä enää pysty pelastamaan lastani

• äölkjhgfdsghjk

Pulpahti mieleen lastenkirja Eläinsairaalassa tapahtuu, ja sieltä sitten kertomus: Tohtori Sarvekas.
        Ihan vaan tällainen assosiaatio, joka ei sinällään liity mihinkään ketjussa kirjoitettuun.

• ghköd

Lisääpä tuo kirjallisuutta -osioon, vai lisäänkö minä?

• ääölkjhgf

Mihin kirjallisuutta osioon?

Lisätkää ihan minne haluatte. Kiva satu.

• AA_OO

• Hullu_vai_assi

Ennen hoidettiin monet Aspergerit hullujen huoneessa. Ovat siellä käyneet niin Juice kuin Röhkäkin. Käyneistä voi lukea miesten teksteistä.

• LadyAurora

Myös info kuulu tähän mainekkaaseen seuraan

• the_end_

Kuten Tapani Kansa, joka myös omasta halustaan käväisi täällä

https://fi.wikipedia.org/wiki/Lapinlahden_sairaala

Jos info on joskus tuolla vieraillut, hän teki sen toimittajan ominaisuudessa assien hyväksi, jotta assien mielisairaalloistaminen lopetettaisiin lopullisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5014
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      86
      1792
    3. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1681
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      289
      1656
    5. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1625
    6. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      256
      1458
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1250
    8. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    9. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      69
      1141
    10. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1139
    Aihe