Mistä sais kohtuuhintasen akun ja hyvää palvelua? Siis liikkeessä pitäisi tietää minkälainen akku ja jopa kiinnittää se autooni. Ford Fiesta 2009.
Akku sökönä
37
12312
Vastaukset
- Samastakopaikkaa
Palvelua, sitten Hämeen Akkuun. Hintoja voit itse selvitellä.
- Anonyymi
Kävin siellä kahdesti, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Motonetissä käyn jatkossakin.
- SeijaRomppainen
Hämeen Akku on aika kallis mut palvelua kyllä saa. Vaihdatin omaan Golffiin akun vuosi sitten ja hinta olisi todellakin kannattanut selvittää ensin. Voit kysyä myös joltain korjamolta.
- Saloon-
Motonettiin vaan,turha ryöstöhintoja maksaa,laittavat hyvässä lykyssä kiini ? tupalat maksat jos sen merkkiliikeeseen viet,kokemusta on siitäkin.
- Sanni-Maija
Merkkiliikkeessä on varmasti kalliimpi eikä ole sen pitempikestoinen kuitenkaan. Ainoa asia on kysyä etukäteen se akun kiinnitysasia.
- KysyväEiEksy
Eipä se Motonettikään kaikessa niin halpaa oo. Itse ostin muutama vuosi sitten Corollaan uuden startin, niin hinta Motonetissa 110e kera vaihtostartin ja Hämeen Autosähkössä 70e ilman vaihtostarttia.
- seppokettunen
Hämeen Autosähkössäkin on nykysin palvelu niin ja näin... eläkelläisiä ja kyrmyjä. Palvelualttiin kaverit on ottanut loparit. Saat ainakin maksaa jos joku vaivautuu ulos akkuu laittaan....
- motomaatti
Motonetista akku ja samalla siinä pihan Motomaatti-palveluasemalla asennus. Motonetissa on ainakin Boschin akkuja, saattaa olla joku halvempikin merkki.
- 18q18
motonetissa asentavat tosiaan akkuja ja muita sieltä ostettuja tavaroita eikä taida mennä mitään maksuakaan asennuksesta.
- parastapalvelua
Pitkäsen liikkeeseen lukiokadulle.Pojat tietää mikä on hyvä akku autoosi,tai tarkoitin fiestaan.
- Anonyymi
Tietää moni muukin,edullisesti.
- Anonyymi
Pakkaset paukkuu, ovipumppu laulaa ja kauppa käy!
- KaleR
No kyllähän Hämeen Akussa on eri hintaisia versioita samaan autoon. Tavallisen edullisia ja alan parasta tavaraa mikä luonnollisesti maksaa enemmän. Jokaiselle jotakin. Itse koen ukkojen palvelualttiuden hyväksi jutuksi.
- sinnemenenvastakin
Itsekin kävin siellä pakuun vaihdattamassa laatu-akut. Ei mitään huomauttamista palvelusta ja varmasti sain laadukkaat akut työautooni. Maksoihan ne saman verran kuin merkkikohtaisessa liikkeessäkin, mutta ampeerituntimäärä oli isompi. Eikä se vaihtotyökään ilmaista ollut, mutta ei se ole merkkiliikkeessäkään.
- Anonyymi
Ei jumankekka että täältä suolipalstalta kysellään mistä akku kannattaa ostaa. Aloittaja osta elämä.
- Anonyymi
Osta ite, kun tämäkin näköjään ärsyttää. Mutta kesällä vaihdatin Hämeen Akussa, loistava palvelu, ja hinnat kohtuullisia, akkutyyppien hinnoissa on niin suuria eroja, että on vaikea vertailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta ite, kun tämäkin näköjään ärsyttää. Mutta kesällä vaihdatin Hämeen Akussa, loistava palvelu, ja hinnat kohtuullisia, akkutyyppien hinnoissa on niin suuria eroja, että on vaikea vertailla.
Hö, minäkin vastasin säikeeseen, en tarkistanut että aloitus oli vuodelta 2015! No, Hämeen Akku oli joka tapauksessa hyvä paikka varmistaa talvikauden liikkeellelähdöt.
- Anonyymi
Hämeen Akku ottaa 25 eukkia akun asennuksesta. Tulee siinä kolmelle avaamiselle ja kiinni laittamiselle hintaa.
- Anonyymi
Ei kai siitä niin paljon voi veloittaa...?
- Anonyymi
Kannattaa ostaa lava kaljaa tuolla rahalla ja asentaa itse.
- Anonyymi
Ihanan kallista!
- Anonyymi
Motonet on hyvä vaihtoehto, mutta en lähtisi Hämeen Akkua mustamaalaamaan. Siellä on pari hyvää asiantuntijaa, monivuotisella kokemuksella ja hinnoista voi neuvotella. Valitsevat huolella mitä uskaltaa myydä asiakkaalle. Jos joku on tyytymätön heihin, olisi mielestäni reilua kertoa se suoraan heille. Jos jokin menisi pieleen heidän kanssaan, en usko että tarvitaan edes kuluttaja-asiamiestä.
- Anonyymi
Niinhän sitä kerrottiin suoraan heille ja lähdettiin kauppaan missä kuunnellaan asiakasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sitä kerrottiin suoraan heille ja lähdettiin kauppaan missä kuunnellaan asiakasta.
Juuri näin, käänsin itsekin kenkäni ulos.
- Anonyymi
Ostan kaikki akut aina Hämeen Akusta. Laadukkaat tuotteet, hyvä palvelu ja hintakin on aina ollut kohdillaan. Akun vaihtotyökin on onnistunut aina odottaessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti huokasivat liikkeessä oikein syvään kun ulos lähdit. Näkivät oikein livenä miltä se päänsärky oikein todellisuudessa näyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti huokasivat liikkeessä oikein syvään kun ulos lähdit. Näkivät oikein livenä miltä se päänsärky oikein todellisuudessa näyttää
Mummo lataa kaakut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, jäi Rahikaiseltakin agm ostamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostan kaikki akut aina Hämeen Akusta. Laadukkaat tuotteet, hyvä palvelu ja hintakin on aina ollut kohdillaan. Akun vaihtotyökin on onnistunut aina odottaessa.
Hämeen Akussa akun vaihtotyö 25€, neljännes uuden akun hinnasta. Ryöstöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään valittamista, aina olen saanut tarjouksen ja hakenut sitten akun muualta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no vaihda kädetön sitten ihan itse jos se sattuisi vaikka jollain lailla onnistumaan. Rautalangalla, nippusiteillä ja jesarilla sitten sinulla vaihtotyön viimeistely
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan enää vaan marssi liikkeeseen ottamatta hinnoista selvää.Kannattaa kysyä ainakin 3-5 tarjousta alan toimijoilta,ennen kun tekee ostopäätöksen. Säästöä tulee helposti useita kymppejä.
- Anonyymi
Höh, aina olen itse asentanut akun. Helppoa kuin mikä.
- Anonyymi
Eikö meinaa mainonta mennä tuubiin?
- Anonyymi
Mulla ooon Tojota Korolla malli 1992 ja siinä on ihan hyvä akku vielä....
- Anonyymi
Minunnii Nissan Sanissa vmallia 1988 on akku iha kunnossa
- Anonyymi
Ilman muuta tämä suolipalsta on paras paikka mistä kysellä akun vaihtoa ja kaikkea muutakin autoiluun liittyvää, täällä ne parhaat tietäjät ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264