Haluaisin käydä lasten ja nuorten hoidon ja kasvatuksrn suuntautumisen mahdollisimman pikaisella aikataululla, osaako joku sanoa kauanko suuntautuminen näyttötutkintona kestää? Olen ollut 6,5v päiväkodissa töissä, joten osaamisen voisin näyttää työpaikallani. Kuuluuko suuntautumisopintoihin paljon tehtäviä ?
Suuntautuminen näyttötutkintona
4
105
Vastaukset
- Kukkahattusetä
Et voi opiskella pelkkää suuntautumisalaa, vaan sinun on opiskeltava lähihoitajaksi.
- aloittaja1112111
Niin siis minä olen jo lähihoitaja, suuntautumisena vaan on mielenterveys-ja päihdetyö.
- Diibadaaba2
Kysy suoraan oppilaitoksesta, kai se riippuu hieman siitäkin, mitä kaikkea saat hyväksiluettua kokemuksesi takia.
- novelisti
Koska olet lähihoitaja, voit joissain oppilaitoksissa opiskella erikseen tietyt osaamisalaopinnot, kohdallasi siis lapset ja nuoret. Esimerkiksi Tampereella niitä mielestäni järjestää Tredu. Uskoisin, että kirjalliset tehtävät eivät ole ongelma, ne eivät ole monisivuisia. Kun suoritat näytön, sinun tulee tehdä näyttösuunnitelma (ope ohjaa tässä) , se on mielestäni vaikein kirjallinen osuus. Näyttö suoritetaan työpaikallasi, jos työpaikkasi soveltuu osaamisalan näytön suoritukseen. Jos ei, sinun täytyy olla poissa töistä ja tehdä näyttö eri paikassa. Koska olet jo lähihoitaja ja aikuinen, sinun ei tarvitse opiskella mitään turhaa osaamisalaopintojen lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764