Kenen artistin tai minkä bändin keikalle menisitte?
Galluppikysymys?
27
158
Vastaukset
- musta1
ACDC
- nytkysyttiinbändiä
Ei sun diagnoosia.
- palstaposse
Riston ja annen..<3
- kummmmmm
Speedy ja Saku :D
- Joulukonserttiin
Matin ja Tepon
- aikamukavaaolisi
YÖ !
Antti Tuiskun keikalle perjantaina.
- voisin_fanittaa
Volbeat.
- siinessiis
Tänne ehdottomasti!
- mielestäni
siinessiis kirjoitti:
Tänne ehdottomasti!
Yksi biisi ylitse muiden.
- tiketti.hankittu
Mäpä meen. Et olis uskonut. Ehkä kahteenkin. X- ja Y-keikoille.
- Me_VIP_Backstage
Enjoy!
- vaikosmitä
Juha Tapion.
- juurisiellä
Mä olin vasta mutta ei siellä sua näkyny :(
- olinviihteellä
juurisiellä kirjoitti:
Mä olin vasta mutta ei siellä sua näkyny :(
Olin silloin alkusyksystä kun mun ääni oli mennyt :D
- eibourbon
Neljä ruusun
- tyräjyrää
tyrävyön
- teknouteknou
Scooooooter!!!!
- sinnemenisin
Tina turnerin keikalle.
- tiinankeikka
Ai se elää vielä?
- vanhaon
tiinankeikka kirjoitti:
Ai se elää vielä?
Vielä onneksi.
- kuuntelemaantomppaa
Aikuisen naisen tietysti
- keikatevvk
Kun tähän asti olen selvinnyt menemättä ikinä kenenkään keikalle, enköhän pärjää jatkossakin ilman niitä...
- Ympärimennään
Suvi Teräsniskan.
- eiolekeikkojatiedossa
Sitä kestääkin odottaa että palaa mammalomalta :)
- öitäyötä
Myös The pomo olisi mahtava, kuis ois?
https://youtu.be/dIni5l8oBXA - pakko_oli_vastata
J. Karjalainen - en pelkästään menisi, vaan menen :)
Mark Knopfler. Harmi kun ei ollut mitään saumaa viime kesän keikkakiertueensa suhteen... Saa nähdä, kauanko miehessä riittää virtaa, tuleeko uusia kiertueita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634