Yhteys suhkot hyvä, eri aikoihin vuorokaudessa keski arvo nopeuksille 8-9/1-1,5 "Mbps" mennen tullen. Mokulla sijoitettu asunnossa parhaaseen paikkaan jossa ei mokkulan ylikuumeneminen tuota ongelmia, mutta netille pääsy tuottaa joka päivä ongelmia, pitää uudelleen käynnistää mokkulaa aika ajoin vaikka onkin päällä kokoajan eikä yhteyskään katkea joten syynä ei ole se. Mikä tässä mokkulassa on vikana? Ja nopeuskaan ei ole sitä läheskään mitä luvattiin ja peittoaluekarttan mukaan pitäisi toimia täydellisesti. Eri läppäreillä kokeiltu ja lopputolos on silti sama.
Mokkulasta on myös valittu kanava ettei kännykät sun muut vaikuta singaaliin.
Huawei e5220 3G
4
274
Vastaukset
- SaunassaLahdenElisa
No jos se teoriassa toimii hyvä niin, enempää en voi luvata.
- ffwefwef
Liitä mokkula max 1.5m pitkään usb3 jatkokaapeliin ja etsi ikkunasta paras paikka tukiaseman suuntaan ja teippaa sen mokkula siihen paikkaan. Tai viet läppärin ikkunaa siten että tikku on mahdollisimman lähellä.
9Mbit/s on tyypillinen hyvä nopeus 3G.lle. Tukiasemastasi ei enempää irtoa.- grrtgert
Niin ja hommaa reititin, johon voit liittää 3G tikun, jos nettiä pitää jakaa laajemmalla huoneistoon.
- valvontakameramökille
Hommasin Huawei E5220 reitittimen käyttääkseni ssitä mökillä. Tarkoitus olisi kytkeä siihen d-linkin kamera jotta voin valvoa mökkiä kotoa käsin. Reitittimestä puuttuu wps-painike jolla saa kameran kytkettyä reitittimeen. Osaatteko antaa neuvoja miten kamera tulisi kytkeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969