Tahtoisin vaihtaa sukupuoleni..

TiiänEtOonErilainen

Mut kun olen vasta 13v..:( Tahtoisin olla poika! Olen aina ollut poikamainen ja käyn salilla koska tahdon näyttää VIELÄ enemmän pojalta. Tahdon olla "kokonainen" poika. Peti hommat olisi kivempia. Olen ihastunut enimmäkseen tyttöihin. Tahtoisin seurustella tytön kanssa. Ja tahon et mun nimi ois jonku pojan nimi.

En tiedä mutta jokin siin poikana oleminen ois vaan parempaa..Mutta kun on aika vaikee yrittää puhuu tällaisesta asiasta äidille.-.- En tiedä miten se reagoisi.

Olenko minä vielä liian nuori?

5

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukassa69xd

Minkälaisia hoitoja voi mahdollisesti aloittaa? Vaik mä vrm oon liian nuori viälä?

• hyrräe

En tiedä pystyykö ton ikänen saada semmosia hoitkoja, vaikka pystyis suosittelen kuitenkin oottaa muutaman vuoden koska jos muutat mielen, mutta jos ei mieli muutu niin anna palaa vaan.Toivottavasti oli apua.

• Moi TiiänEtOonErilainen!

Sukupuolen korjaamisesta saa hyvää faktatietoa esimerkiksi Trans- tukipisteen nettisivuilta. Korjausprosessi on pitkä ja monivaiheinen asia, johon liittyy monia asioita. Prosessin voi aloittaa myös alaikäinen, mutta en usko, että vielä sinun ikäisesi. Toki jotkut ihmiset tietävät lapsesta saakka hyvin vahvasti elävänsä kehossa joka ei vastaa sitä sukupuolen kokemusta joka ihmisellä mielessään on, mutta on myös mahdollista, että omatkin ajatuksesi muuttuvat vielä. Ihminen kuitenkin kasvaessaan oppii myös tuntemaan itseään koko ajan paremmin kuin ennen.

On myös ymmärrettävää, että tällaisesta asiasta puhuminen äidin kanssa tuntuu vaikealta kun ei voi aavistaa hänen reaktiotaan. Silti kuitenkin voisi olla hyvä jos puhuisit hänen kanssaan ja kertoisit tunteistasi. Silloin hän pystyy myös ehkä ymmärtämään sinua entistä paremmin ja olemaan tukenasi mielesi myllerryksissä.

Sinulla on oikeus olla juuri sellainen kuin olet, mutta on hyvä myös muistaa, että näin suuria asioita mietittäessä on hyvä antaa aikaa itselleen ja pohtia asioita rauhassa.

Sanna
      NettiSaapas
      Helsinki

• lolzilol

vittu ku kine x------Dddd

• lolzilol

ja oon oikeesti nuorempi ku 13:Dddddddddd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7733
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4087
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      48
      3650
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      3206
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2752
    6. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      40
      2715
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2684
    8. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2623
    9. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      140
      2588
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2549
    Aihe