Tahtoisin vaihtaa sukupuoleni..

TiiänEtOonErilainen

Mut kun olen vasta 13v..:( Tahtoisin olla poika! Olen aina ollut poikamainen ja käyn salilla koska tahdon näyttää VIELÄ enemmän pojalta. Tahdon olla "kokonainen" poika. Peti hommat olisi kivempia. Olen ihastunut enimmäkseen tyttöihin. Tahtoisin seurustella tytön kanssa. Ja tahon et mun nimi ois jonku pojan nimi.

En tiedä mutta jokin siin poikana oleminen ois vaan parempaa..Mutta kun on aika vaikee yrittää puhuu tällaisesta asiasta äidille.-.- En tiedä miten se reagoisi.

Olenko minä vielä liian nuori?

5

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukassa69xd

Minkälaisia hoitoja voi mahdollisesti aloittaa? Vaik mä vrm oon liian nuori viälä?

• hyrräe

En tiedä pystyykö ton ikänen saada semmosia hoitkoja, vaikka pystyis suosittelen kuitenkin oottaa muutaman vuoden koska jos muutat mielen, mutta jos ei mieli muutu niin anna palaa vaan.Toivottavasti oli apua.

• Moi TiiänEtOonErilainen!

Sukupuolen korjaamisesta saa hyvää faktatietoa esimerkiksi Trans- tukipisteen nettisivuilta. Korjausprosessi on pitkä ja monivaiheinen asia, johon liittyy monia asioita. Prosessin voi aloittaa myös alaikäinen, mutta en usko, että vielä sinun ikäisesi. Toki jotkut ihmiset tietävät lapsesta saakka hyvin vahvasti elävänsä kehossa joka ei vastaa sitä sukupuolen kokemusta joka ihmisellä mielessään on, mutta on myös mahdollista, että omatkin ajatuksesi muuttuvat vielä. Ihminen kuitenkin kasvaessaan oppii myös tuntemaan itseään koko ajan paremmin kuin ennen.

On myös ymmärrettävää, että tällaisesta asiasta puhuminen äidin kanssa tuntuu vaikealta kun ei voi aavistaa hänen reaktiotaan. Silti kuitenkin voisi olla hyvä jos puhuisit hänen kanssaan ja kertoisit tunteistasi. Silloin hän pystyy myös ehkä ymmärtämään sinua entistä paremmin ja olemaan tukenasi mielesi myllerryksissä.

Sinulla on oikeus olla juuri sellainen kuin olet, mutta on hyvä myös muistaa, että näin suuria asioita mietittäessä on hyvä antaa aikaa itselleen ja pohtia asioita rauhassa.

Sanna
      NettiSaapas
      Helsinki

• lolzilol

vittu ku kine x------Dddd

• lolzilol

ja oon oikeesti nuorempi ku 13:Dddddddddd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      59
      5212
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      30
      2216
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      112
      2178
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      119
      1887
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      15
      1829
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1750
    7. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      53
      1184
    8. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      255
      1129
    9. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      48
      1031
    10. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      961
    Aihe