Kokemuksia Hämeenlinnan ortopedian lääkäreistä? Olisiko suositella ketään?
missä on hyvä ortopedi?
9
7452
Vastaukset
- HyväPepe
Petri Salonen
- mävaanjoo
Petri Salosta suosittelen minäkin!
- myösgynehommatonnistuu
Mano Ojoisten Klinikalta.
- Essco
myösgynehommatonnistuu kirjoitti:
Mano Ojoisten Klinikalta.
Nyt jumalauta loppuu!
- rivo_näky
Kääpiömano on puuttinin miehiä
- Juju99
Toni Karppinen
- eikötotta
Eikös ole vähän älytöntä kysellä näiltä sivuilta mikä on hyvä lääkäri.Luulen että et tarvi mitään ortopedia,jos tarvitsisit niin kyselisit muualta.Monenko Ilkkalan ja Kiemungin haukkujan luulet tarvinneen ortopedia.
- Lääkäri-hakusessa
Kiitos osalle asiallisista vastauksista. Nyt on polvi korjattu. Nimimerkille eikötotta suuret pahoittelut, että pyysin täällä ortopedi suositusta. Enpä tiedä mistä olisi pitänyt kysyä. Ajattelin että täällä on paikallisia jotka kokemuksensa takia voivat suositella hyvää lääkäriä ja näin myös oli. Kiitos nimimerkeille hyväpepe, mävaanjoo ja juju99.
- mävaanjoo
Kuka leikkasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538323- 664644
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404333Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353463Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423440Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634