Etsiskelen vanhempia naisia kivan yhdessäolon merkeissä, sinä vaihtelua kaipaava daami ikä ei ongelma
Unelmissain
29
125
Vastaukset
- kmlustkv
Sinä löylykauhamies mene hoitoon, kun ei tunnu olevan muuta elämää kuin löylykauhan kanssa touhuaminen.
- unikuva19jotain
Mistä päin olet?
- kyssäri
Hei vanhempaakin,kuinka vanha voi olla vanhempaakin?
- Unelmissain
Minusta jraja kulkee siinä, että ymmärtää mitä rakastelu tarkoittaa. Olen Tikkurilassa
- kyssäri
Hyvin sanottu:)Se ehto täyttyy! Yritettäiskö?
- Unelmissain
Kyllä ehdottomasti
- kyssäri
Unelmissain kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti
Ok:)
- Unelmissain
kyssäri kirjoitti:
Ok:)
Miten yhteyden sais
- Unelmissain
Unelmissain kirjoitti:
Kyllä ehdottomasti
Mihin kyssäri hävisi.
- kyssäri
Sorry,saunoin.
Eteneminen on hankalaa...en voi laittaa tähän osoitettani ja salaista numeroa ei ole - Unelmissain
Täytyy tässä yrittää keksiä millä saatais yhteys, kun ei tähän voi laittaa postiosoitetta eikä puh. numeroa, mutta kyllä minä olen tosiaan kiinnostunut. Mietitään miten edetään.
- kyssäri
Yes:)
- Unelmissain
Onnistuisko kun tein nimimerkin Herkko sivulle ilmainen-treffi.com kokeile suoraan nimimerkille. Kun avaat sen sieltä pitäisi päästä suoraan ottamaan yhteys nimimerkille
- kyssäri
Kokeilen:)
- Unelmissain
Eikö Onnistu kun ei ole kuulunut mitään
- kyssäri
Ei onnistunut,ilmeisesti sähläilin siellä,en laittanut kuvaa ym.mutta....nimimerkilleni sataa treffitarjokkaita ympäri Suomea...huhuh.
- Unelmissain
Minne kyssäri hävisi, jos olet vielä kiinnostunut laitan sähköpostiosoitteen.
- kyssäri
Juu,tässä vaiheessa juotais kahvit .........
- kyssäri
Laitoitko "unelmissain"osoitteesi tähän ja sitten se on poistettu?
- kyssäri
Kirjoitin.
- Unelmissain
OK tuli
Olisi hauskaa tutustua daamiin 55-70 pks.Olen itse 39 v :)? Postini on sama kuin nimimerkkini ja sitten on suomi24.fi..
- unikuva19jotain
Mistä päin sinä olet?
- jeahMummo
Kelpaako kimppaan 87-vuotias rullatuolitapaus? Hampaatkin on hävinneet ilmastonmuutoksen myötä, mutta imu on edelleen kova.
jeahMummo kirjoitti:
Kelpaako kimppaan 87-vuotias rullatuolitapaus? Hampaatkin on hävinneet ilmastonmuutoksen myötä, mutta imu on edelleen kova.
Katsotaan miten pilailet kun tulet itse kypsään ikään ja oma mies ei halua sua enää haulikon uhallakaan:)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894120
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353201Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell861954Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511