JÄMSÄN ENSIAPU

PETTYNNYT

Mitä mieltä on Jämsäläiset omasta ensiapuasemmasta?Asiakaspalvelusta?

12

465

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitämieltä

Hyvä, asiallinen ja ammattitaitoinen palvelu.

• jprsj

Spr on boikotissa!

• timbe3

Erittäin ammattitaitoista ja asiallista.

• Vierespaikkakuntalainen

Parempaa saa hakea! Arvosana 9.

• Hyvä.on

Ei mitään moittimista. Apua saa varmasti jokainen, joka sitä oikeasti tarvitsee.

• Maaretta

Jos olet vähävarainen, naispuolinen, ikääntyvä, etkä enää työelämässä, älä sairastu Jämsässä!

• Sitämieltä

Miten ne asiakkaan varallisuuden siinä vastaanoton aikana selvittää? Itse olen saanut aina hyvää palvelua Jämsän ensiavussa, vaikka olen naispuolinen, ikääntyvä, mutta vielä työelämässä mukana enkä mikään varakas. Ensiavussahan on tuo kiireellisyysluokitus, joten odottamaan siellä välillä joutuu, mutta jo todella tarvitset heidän apuaan jaksat kyllä odottaa. Ensiavun vastaanottohan on tarkoitettu todella akuuteille tapauksille.

• Maaretta

Jos on varakas, ei tarvitse ensiapua kuin korkeintaan öisin, päivällä saa kyllä ajan yksityiseltäkin eikä tarvitse kuunnella ainakaan sen yhden naispuolisen vastaanottoapulaisen ilkeilyä. Diagnoosin tekeminen kuuluu lääkärille, ei hoitajalle vastaanotossa. Jokainen joutuu joskus jonottamaan, mutta sama vaiva miehellä, pääsee paljon nopeammin.

• Sitämieltä
        Maaretta kirjoitti:

Jos on varakas, ei tarvitse ensiapua kuin korkeintaan öisin, päivällä saa kyllä ajan yksityiseltäkin eikä tarvitse kuunnella ainakaan sen yhden naispuolisen vastaanottoapulaisen ilkeilyä. Diagnoosin tekeminen kuuluu lääkärille, ei hoitajalle vastaanotossa. Jokainen joutuu joskus jonottamaan, mutta sama vaiva miehellä, pääsee paljon nopeammin.

Olisiko tämä katkeran ihmisen purkaus. Itse en ole törmännyt minkäänlaiseen syrjimiseen ensiavun toimesta. Varakas voi tietysti mennä yksityiselle, mutta ei Jämsän ensiapu sorsi ketään varattomuuden takia, ei siellä tiedetä ihmisten varakkuutta ja vaikka tiedettäisiinkin ei se hoitoon vaikuta. Nuo hoitajat vastaanotossa määrittelevät hoidon kiireellisyyden, kyllä he sen verran tuota taudinkuvaa punnitsevat.

• UteliasUuno2

Nyt menee ehkä "off topic", mutta on se nyt kumma, kun jämsäläiset ei saa aikoja akuuttilääkärille, kun sen ajat menee Auvilan mamuja hoitaessa. Samaten myös muita resursseja on karsittu jämsäläisiltä. Miksei ole palkattu omaa/uutta työvoimaa hoitamaan pakolaisia...kysyn vaan ???

• Tuulankosto

Miksi olis? Olette vain iso rahareikä päättäjille! On parempiakin ihmisiä mitä voi hoitaa ja samalla jutella mukavia koulun enkulla maailman tilanteesta ja siinä samalla tuntee itsensä oikein kansainväliseks ja niin erikoiseks että!!!!! Ja vielä kun saa hoitaa sairauksia mistä ei ole koskaan kuullutkaan niin a`vot!

• Sitämieltä

Miten saatte tämän Auvilan ujutettua joka keskusteluun? Nyt oli pääasiassa puhe ensiavussa työskentelevien käyttäytymisestä tai miten sen kukakin kokee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2905
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1195
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      937
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      905
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      877
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      157
      811
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      764
    Aihe