Milloin viimeistään kani voi tulla tiineäksi ? Meinaan ajattelin hankkia kanilleni poikasia joten minun olisi kiva tietää. Joten auttakaa!!!
Milloin viileistään kani voi tulla tiineäksi?
2
<50
Vastaukset
- Sedä
http://kaniyhdistys.com/jalostus-ja-kasvatus/astutus/
Vanhakin kani voi tulla tiineeksi, mutta yli 1,5v kania EI SAA astuttaa ensimmäistä kertaa.
Kannatta miettiä aika huolella. Kaneja on kodittomana todella paljon. Poikasia voi olla vaikea saada kaupaksi, mutta jokainen myyty söpö poikanen vie kodin joltain jo olemassa olevalta kanilta. Voi olla, että sun teettämät poikaset on kahden vuoden päästä ne jotka lojuu löytöeläinkodissa, kun kukaan ei halua "niin vanhaa".
Tiedätkö myös että kanisi ja valitun uroksen suku on terve? Kaikkia sairauksia ei näe vielä 1,5v ikäisenä. Poikasen ostajia harmittaa, jos ne kaikki kehittää vaikka 2 vuotiaana perinnöllisen hammasvian, ja kanin hampaita joutuu leikkaamaan eläinlääkärissä seuraavat 8 vuotta. Kallista hommaa.- Oollaaaaa
Okei kiitos vastauksestasi .minun pitääkin miettiä vähän tarkemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359944- 415404
- 435013
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133403
- 463216
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise702627- 442593
- 562503