Voisitko myydä nuuskasi vaikka hevonvitussa, että se saatanallinen ralli loppuisi asuntoalueella.
Ovet paukkuu ja kiihdytysajot jatkuu edelleen iltaisin kun pikku pattihuuli-jonnet on nuuskan haku reissulla.
Nyt on vielä hyvä hetki lopettaa toiminta ennen käryä.
Nuuska kauppias.
18
738
Vastaukset
- turhaamelua
Unohdin mainita olet tietysti gay-homokin vielä!
- Kerroitoitsestäsi
Kerro lisää itsestäsi homottelija, jotenkin tuntuu että sinä olet se homompi meistä.
- Kokemusta_on
Toivo vain, ettei sama myyjä laajenna valikoimaansa huumeisiin. Silloin lähiympäristössä ryhtyvät tavarat häviämään itsestään. Ja ovenpauke, kaasuttelu sekä metelöinti vain paranevat.
- Juohiosthous
Varmaan hakataloilla tää ongelma...
- Imeäsaa
Anna niiden imeä sun mulku..?
- Lopetanytheti
https://www.poliisi.fi/nettivinkki
Kohta ilmoitan jos ei ala loppua - bisnestävaan
Siinäpähän ilmottelet,muut tekee mitä osaa mä mitä haluan!
- TotuudenTorvi_77
yleensä ylimielisillä keuhkoojilla pääsee itku jo eka iltana putkassa, luulen edellisen kirjoittajan kuuluvan just siihen ryhmään.
- www.nnn
Tulli.fi, laita vinkkiä. Kyllä ralli loppuu.
- serihvi
vasikka
- paltsumo
Milloinhan kauppias laajentaa tuotevalikoimaa pilven ja pirin myyntiin ?
- antabus77
Antaa muiden täyttää lomakkeita ja anomuksia, viisas auttaa itse itseään. Mitäpä ketjun aloittaja oikein tuolla toiminnalla luulee saavuttavansa? vasikointi on tapa jolla saat itsellesi ongelmia ja ihmisten vihat päällesi. Vasikan keinu on karu, siinä roikkuu vain yksi naru. Hanki itsellesi elämä ja jotain parempaa tekemistä kuin muiden tekemisten seuraaminen ja touhujen raportointi, jos joku myy nuuskaa niin sitten myy, ei ole sinun asiasi..
- Hankkikaa_Eämä_itse
On se minun asia, aiheuttaa turhaa häiriötä ja sinunlaisesi uhkailemaan kunnollisia kansalaisia.
Minulla on elämä jota yksi pelle häiritsee toiminnallaan, siksi kirjoitin tänne.
Mitä saavuttaisin toiminnallani, saisi yhden hämärähommailijan asettumaan ennen kuin homma laajenee tai muuttuu muuten vaan ikävämmäksi.
Ihmisen ahneus on uskomattoman voimakas yllyke tehdä pikku vilunkia ja sitten kun ahneus iskee onkin jo kyseessä pian isommat rikokset.
Aika ylimielinen ja välinpitämätön ihminen voi sanoa että jos myy niin sittenpähän myy, ettei ole kenenkään asia.
On se meidän kaikkien asia! - antabus77
Sen ymmärrän että ottaa päähän jos rallia ajetaan yöllä ja ovia ym kolistellaan jos asuu esim kerrostalossa, mutta itse tuohon nuuskanmyyntiin puuttumista en ymmärrä. Mitä se sinun elämääsi haittaa jos joku käyttää, ostaa tai myy nuuskaa? Se ei ole sinulta pois eikä pitäisi haitata sinun elämääsi millään tavalla. Jokainen elää elämäänsä niinkuin parhaaksi näkee ja hankkii tuloja itse valitsemallaan tavalla. Toiset käy töissä, toiset makaa sohvalla ja nostaa sossun tukia ja muut sitten hankkii elantonsa esimerkiksi nuuskaa myymällä. Se on totuus että muiden asioihin puuttumalla jossakin vaiheessa voi tulla ongelmia juurikin siitä syystä että mennään vasikoimaan toisista ja heidän tekemisistään tai muutenvaan tekemiset kiinnostaa liikaa..
- Ikävää_mutta_totta
Laittomat tulot on harmaata taloutta, siihen sorrutaan siksi kun on laiska ja työtä vieroksuva.
Lopeta antabus tuo tyhjä länkyttäminen ja rikollisten puollustelu, teet vain itsestäsi narrin. - antabus000
Huhhuh. Jos joku haluaa tehdä laittomuuksia, talousrikoksia tai myydä nuuskaa niin se on hänen asiansa. Se tekee itsestään narrin kuka vasikoi toisten tekimisistä.. sen ymmärrän jos joku tapetaan tai raiskataan että siitä kerrotaan mutta tuollainen ns. pikkurikollisuus on mielestäni täysin hyväksyttävää toimintaa. Jokainen elää niinkuin parhaaksi näkee ja se ei tee toisesta ihmisestä yhtään sitä lainkirjaa noudattavaa ihmistä huonommaksi.
- Kaikenlaista_kusettajaa
Lain rikkominen hyväksyttävää toimintaa?
Asennevammako ja omaneduntavoitteluko saa antabus000:n ajattelemaan tuolla lailla?
Voitko perustella miksi rikollisuus on missään muodossa "hyväksyttävää toimintaa"?
Yhteiskunna rakenne ja tieto siitä miten se toimii, ei varmaan ole sinulle ihan selvä asia?
Mitä muuta rikollisuutta voitaisiin pitää hyväksyttävänä? - 8765
Näitähän riittää, ilmiannot vaan poliisille ja Tulliin !! Kontiomäessä myydään tupakkaa muun yritystoiminnan ohella, pitäähän ihmisellä olla sivubisneksiä kun ei palkallaan elä !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816