Onko kokemuksia kyseisestä firmasta? Varsinkin siitä, kuinka pitkään ne vedättää korjauksia. Omalla kohdalla joutunut ainakin kuukausikaupalla odottamaan että saavat varaosan tilatuksi.
Kosute OY kokemuksia
21
6358
Vastaukset
- fxcghhj
Hyvin homma pelannu mun kohdalla no problem
- kauhakuormaaja
Meillä myös huonoa palvelua. Osien tilaus tuntuu viipyvän turhan pitkään ( nyt noin kuukauden). Soitettuani asiastaja tiedustelin missä mennään, nainen puhelimessa antoi ajn huoltomiehn saapumisesta ja kun kysyin, että oletko varma että osa on silloin tullut.....nainen löi puhelimen kiinni !!! ETTÄ SELLAISTA ASIAKASPALVELUA !!!!!!
- pyykinpesijä
Tää nainen tuntuu olevan unelma-ammatissaan. Mulle sanoi puhelimessa, kun kyselin korjaajan ja osien perään 2kk jälkeen, että ei tänne tarvii soitella, ilmoitamme kun korjaaja tulee. No minähän en sit soitellut kun toiseen firmaan ja seuraavana päivänä vika oli korjattu. Kosutesta ei ole kuulunut, siitä on nyt n. 3-4kk.
- unelmasäleikkökö
Samanlaisia kokemuksia, tosi tympee nainen. Tilasin pölyimuriin suulakkeen, tilausvaiheessa sanoin tulevan viikossa. Hyvä, jäin odottamaan soittoa. Meni kaksi ja rupesin kyselemään koska tulee, ja vastsus oli, menee viikko. Ok vielä kestin ja odotin soittoa, ei kuulunut ja taas soitin. Oli mennyt kuukausi ja sit palo multa käämit! Tämä järjen jättiläinen ei edes vielä ollut tilannut koko suulaketta!!
Selitys oli ettei tilaa ennenkun on isompitilaus, ko. maahantuojalle, olis heti sen sanonut! Soitin maahantuojalle ja ihmettelin tätä käytäntöä alihankkijalla. No eipä sitten kun ostin uuden imurin. Meni paripäivää ja tämä naisihminen soitti, nyt olis tämä suullake tullut, voit hakea, arvatkaa hainko?! Käskin laitta sen sinne minne aurinko ei paista. - ExTilaaja
Joo, paska lafka, ihme kun jotkut vaan sitä vielä käyttävät kun on saatavilla muitakin lafkoja, jotka osaavat hommat ja joilla on myös halu palvella...
- tympääntynyt
Muutaman kerran olen ollut tekemisissä kun takuuajan korjaukset ovat ohjanneet suoraan sinne. Soitin sitten valmistajalle tarpeeksi lafkan touhua katseltuani ja sanoin että joko uusi kone tai toinen korjausfirma. No uudet ukot peliin ja ongelma oli hoidettu tunneissa. Ja asiakaspalvelu ihan toista ku kosuten puljulla.
- hermotmenny
Välttäkää kyseistä puljua kuin ruttoa, itse asiassa ruttokin olisi parempi....
- no_mutta
Ompas ihmeellistä, minä olen asioinut ko. firmassa jo 70-luvulta lähtien, eikä koskaan ole ollut pienintäkään ongelmaa.
- teknikko70
Ollu koko firmaa olemassa seitkytluvulla.
- Jokeripokeripoksis
teknikko70 kirjoitti:
Ollu koko firmaa olemassa seitkytluvulla.
https://tietopalvelu.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=464019&tarkiste=85DC9FDFCBD4A1800BAA596CEBF7E9BD4206B96B
Ainakin vuodesta -85 pystyssä.
- Kyllä123456789
Ei siellä ymmärretä as.palvelusta mitään! 2kk oottelin varaosaa,en oota enää. Se akka on täys vatipää.
- Raimo_74
Tilasin perjantaina 10 vuotta vanhaan Electroluxin jääkaappiin termostaatin ja jääkaapin kahvan, ne oli minulla tiistaina kädessä, mutta edelleenkin odottelen 2 kk sitten tilattua Whirlpoolin nukkasihtiä...
- Wäxä
Itse kävin paikanpäällä kysymässä osaa tiskikoneeseeni. Asentaja oli paikanpäällä, mutta osaa ei ollut varastossa sillä hetkellä. 3 arkipäivää ja osa oli minulla. Homma pelasi hyvin niinkuin 10 vuotta sitten asioidessani. Pitkään toiminut jyväskylässä, tuskin varaa huonoon asiakaspalveluun... itsellä vain positiivisia kokemuksia firmasta ja mielummin tuen pienempää toimijaa
- Kummallista
Nettivaraston mukaan piti olla käytetty pesukoneen moottori hyllyssä hintaan se ja se. Paikan päälle tultuani sitä hakemaan ei nainen viitsinyt sitä etsiä vaikka näön vuoksi moottoreita pyörittelikin. Uuden olisi kyllä innokaasti tilannut (moninkertaiseen hintaan). Soitti jonnekin, ja sai varmistuksen että kyseinen käytetty moottori pitäisi hyllystä löytyä. Naisella ei selvästi ollut intoa etsiä sitä. Tarjouduin jo itse etsimään hyllystä mutta "ei siellä sitä ole" kuulemma. Aivan ihmeellistä "asiakaspalvelua"! Raha ei näyttänyt kelpaavaan.
- Jokke61
Tarvitsisin Liesituulettimen suodattimen, mutta enpäs tilaa tästä firmasta ainakaan. Onneksi katsoin mieltä Suomi24.fi:n käyttäjät ovat mieltä kyseisestä firmasta.
- Voitavatonta
Ja paskan marjat hyvää palvelua olen itse saanut pojilta.
Aivan hyvä palvelu ja imurit uuuh.
Hyvää tekee
- Electrolux
Huollot sujuneet joka kerta nopeasti ja ammattitaidolla,
- Onn
Kyllä ja.. Noh pojille tarjoan pullst ne kermst
- Anonyymi
Mulla toimi hyvin osat tulivat mitkä tilasin ja oikeanlaiset
- Anonyymi
Ihmettelen kans miten voi olla noin takapajuinen firma vielä pystyssä. Mulla takuu korjaus uunissa, ukko kävi seisoskelemassa 5 min ja sanoi tilaavansa osan. Ja ottaa yhteyttä kun osa saapunut. Siitä on nyt 3v ei ole kuulunut mutta sen Sijaan lasku tuli ukon käynnistä . Ostin uuden uunin kun en jaksanut alkaa painimaan.
- Anonyymi
Se on teollisuutta rahastava firma jolle yksityisasiakas on pakollinen riesa. Boikottiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849