Kerrakseen outoa

omituinen...otus

Unessa olin yksin jossain oudossa asunnossa. Yhtäkkiä ryntäsin vessaan, koska aloin vuotamaan verta. Pian pönttöön tipahti kaksi noin 20cm mittaista sikiötä, jotka vaikutti elottomilta. En edes tiennyt, että olisin odottanut vauvaa... Nostin pyyhkeen avulla sikiöt lavuaariin toisen pyyhkeen päälle ja lähdin paniikissa hakemaan apua. Ulko-ovelta huutelin ja pyysin jotakuta auttamaan. Joku tuntematon nainen tulikin avuksi.

Hän nosti toisen sikiön käsiinsä ja se alkoi hengittää. Huusin hänelle, että soittaisi pian apua ja nainen poistuikin vessasta poika "vauva" sylissään. Nostin toisen "vauvan" lavuaarista käsiini ja sekin alkoi hengittää. Tämä oli tyttö. Käärin pienokaisen pyyhkeeseen ja lähdin etsimään tuota naista joka oli toisen lapsen ottanut. Hän oli olohuoneessa soittamassa apua ja tuo pieni poika "vauva" yhtäkkiä hyppäsi alas hänen sylistään ja lähti juoksemaan. Toinenkin vauva hyppäsi pois minun sylistäni ja lähti veljensä perään.

Poika liikkui hyvin vaivattomasti, mutta tyttö kompasteli ja ontui hänen perässään. Tytön toisesta jalasta puuttui jalkaterä kokonaan. Katsoin miten "vauvat" juoksivat toiseen huoneeseen ja katselin niiden menoa hieman ihmeissäni.

Tuossa kohtaa sitten heräsinkin. Unen näkemisestä on jo muutama päivä, mutta jotenkin tuo uni vain jäi mieleen. :)

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilemättä nämä unikuvat liittyvät raskauteesi. Olisin ihmeissäni, jos et olisi siunatussa tilassa?

Uneen liittyy epävarmuuden kokemusta. Pelkäät jääväsi yksin lapsen kanssa.

Toinen nainen liittyy samaan teemaan, olet epävarma miehesi sitoutumisesta sinuun.

• omituinen...otus

Eipä kyllä ole jälkikasvua tulossa. =)

• NainenKuunsillalta

Ihana uni :)

Olen itse nähnyt kerran lyhyen unen, että olin synnytyslääkärin vastaanotolla ja yritin synnyttää, mutta lääkäri sanoi, ettei vielä ole sen aika, etten vielä ole valmis. Minulle uni symboloi luovaa prosessia, johon en vielä ollut valmis, mutta halusin jo päästä "synnyttämään" idean.

Sinun unessasi oli meneillään ennenaikainen synnytys, vaikket edes tiennyt olleesi raskaana. Ehkä alitajunnassasi on kehkeytymässä jotain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      375
      4975
    2. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      354
      2870
    3. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      76
      2531
    4. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      93
      2133
    5. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      468
      1879
    6. MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."

Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/
      Ensitreffit alttarilla
      33
      1604
    7. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1436
    8. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1392
    9. "Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta

löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko
      Maailman menoa
      34
      1332
    10. Hyvää yötä

Kaveri🥰... Olen vähän yllättynyt.
      Ikävä
      66
      1233
    Aihe