miehen lasten asioista,jos he majailee täällä jatkuvasti? Toki tykkäävät minusta erittäin paljon, mutta minä en niinkään heistä, kun häiritsevät elämäämme. Ei nyt paljon mutta riittävästi ettei jaksisi. Nyt haluisin leikata tyttösen pitkät takkuiset ja epäsiistit hiukset pätkästä reilusti pois, mutta mitä sanoo siihen äiti? Isä olisi suostuvainen mutta tyttö ja äiti ei haluisi. Tilasin juuri eilen kampaajalta ajan joka on tosi kallis ja hyvä. Ärsyttää kun omillani ei ole moisia hiuksia, niin olisi kohtuullista että kaikki olisi samanvertaisia.
Toinen oikku on että lapsella ei ole kauniita vaatteita, kuka ostaa ja maksaa ne? Minä ostelen omilleni merkkivaatteita, ja toisvoisin että tälläkin olisi, mutta käyvät kirpparilla ostelemassa retkuja. Noh kai niilläkin prjää mutta vähän arsyttää.
Saako äitipuoli päättää
4
169
Vastaukset 4
- aina_näitä
Teinityttö päätti kirjoittaa sadun. Oikein hyvä, kyllä se siitä lähtee.
- lissuonalkoholisti
Ei se mikään teini ole, vaan mielenterveytes menettänyt moniongelmainen vanha alkoholisti.
- huhuulissu
Lissuu... JOULU lähestyy, ahdistaako? Keukeu...
- vaihtoon
Sääliksi käy miestä että noin typerän naisen kanssa on suhteen aloittanut. Exä taisi tehdä oikean ratkaisun kunnei enää ole kanssasi. Normaali nainen tyytyisi lasten omien vanhempien päätökseen, taikka koittaisi saada muutetuksi heidän mielensä omansa mukaiseksi perustellen asiat jotenkin.
Oot säälittävä. Päättele itse saako se nykyinen miehesi päättää millaisen tukan lapsillesi kasvatat tai mitä vaatteita puetat heille. Tuollaiset "mun ja sun lapset" ongelman kanssa tappeleva nainen ei ole parisuhteen arvoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661130
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️42826- 69782
- 80760
- 149736
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37685- 64683
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78683Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202586Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m117578Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?11564Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19550- 52539
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115505- 90498
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline114465YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25446Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65441Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet144427