Olen usein ajatellut, että mitä sitä leikkimään veitsen kanssa, jos se ei ole sallittua mukana aina pitää. Silloin on nämä avaimen perävwitset ja niihin on silloin tyytyminen. Jos niitäkin aletaan pitää vaaran aiheuttajina, niin lopulta ruuvimeisseli kantaminen kin on rangaistava teko, saati jos yllättää ulkoa hohtimet kädessä tai muuta sellaista työkalua. Olen oppinut, että kun ei kerro, niin kaikesta selviää ja kun ei vedä veistä tai meisseliä esille uhkaavassa tilanteessa, niin ei tule vastaan virkavaltaa. Minulla on tylppäteräinen kätevä, jota en periaatesyistä ole kantanut mukana, enkä otsoa tai moraa, saati Ilvestä, mutta keräilen puukkoja edelleen, vaikka ne ei mukana kuljekaan. Ei puukko tai linkkari, kääntöveitsi, stiletti ole vaarallinen, sehän on vain käyttöesine, mutta vaaran aiheuttaa usein se, joka sitä kantaa, ei siis itsessään veitsi. Näin ollen minusta on turhaa huutaa lisää lupatarkastuksia ja käyttökieltoja ja muita esteitä selvän käyttöesineen kantamiselle.
kaiken varallako
käyttöesinekö
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.959136- 1753838
- 533329
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2592684- 502261
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?342133- 422065
- 481942
- 191813
- 601798