No niin. Posti on lakossa. Ja Tervakosken Matkahuolto EDELLEEN "tauolla". Mitä hemmettiä?!
Matkahuolto Tervakoski
7
214
Vastaukset
- vesiposti
Laskuja sieltä kuiteskin aina tulee :I
Mutta...No jos esim. joululahjoja funtsii, niin voi tietysti kokeilla nettikauppoja vaikka esim. netanttilaa. Netanttilalla on oma kuljetus systeemi, eli kun tilaa esim. lähimpään kodinanttilaan niin voi paketin hakea vaikka kaverin kanssa sieltä. Samoin on erätukut ym. voi hakea muistaakseni myymälästä jos on kyyti.
Itse olen tuota anttilan myymälästänoutoa käyttänyt. - Oona100
Kauankohan on lakossa.
- jbhax
Niin miten muuttaa sen seikan että Tervekoskelaisille kuuluu se Matkahuoltopalvelu! Kaikki selitykset on nyt kuultu. Tulilakot muuttavat tilanteen nyt niin että kotiinkuljetuksiakaan ei enää saa.
Huomattavasti hankaloittaa mm. paikallisten tunnettujenkin verkkokauppayrittäjien tilannetta tuo kun yksi toimitustapa puuttuu kokonaan. Kallista ajaa Turenkiin.
Koittakaa saada kunnan kiinteistöön joku, joka pystyy sitä pyörittämään kuin edelinen. - jbhax
Tulipas kirjoitusvirheitä kännykällä kirjoittaessa. :(
- Kyllä_se_toimii_tervassa
Tilasin alkuviikosta matkahuollon kautta verkkokauppa.comista paketin ja hyvin se matkahuolto paketin kuljetti perille Tervan R-kioskiin, josta sen noudin. Vaihtoehtona olisi myös ollut Valintatalo, mutta se suljetaan kohta niin riskiä en viitsinyt ottaa tuon suhteen. Paketin toimitusaikakin oli alle 48h Helsingistä Tervakoskelle, joten tyytyväinen olen. Mahdollisten tukilakkojen vaikutus on varmaankin 2-5 päivän luokkaa per toimipaikkakunta, joten kyllä aikuisen pitäisi tuollainen viivästys kestää.
- janx
Kiva että tavaraa saa mutta kun sitä pitäisi lähettääkin!
- TerVaGo
Pitäs koko kylä lakkauttaa. Postissa juaruämmät jauhaa minkä kerkiää ja aina utelevat mitä tilasit, en ihmettelelisi jos avasivat paketteja. Ainut juoru mikä ei kai postiin kulkenut oli vesavaranpäiväkodin tuhopolttaja, mistä lie johtuu etteivät tienny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760