Moi, kiva nähdä sua! Mitä sulle kuuluu?

turhautunutko

On ollut ikävä.
Nämä ja 100 muuta tärkeää asiaa jäi sanomatta. Tänäänkin. Miksi?

33

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvästi

      Siksi, kun sulla ei ole asiaa mulle?

    • varmaansiksi

      Jaa-a, et ole selvästikään löytänyt ihmistä, jolle haluaisit nuo sanat sanoa?

      • väärinarvattu

        Päinvastoin. Nimenomaan olen löytänyt.


    • josvainmahdollista

      niin jäi minultakin montakin asiaa sanomatta.olemmeko molemmat ujoja nykyään?mut mielellään jos olet hän niin puhuisin vaikka livenä kaksin...en täällä...

      • Anonyymi

        tulin juuri autgtallista


    • Uuvuttavaa

      Niin.

      • kiss_me_t

        Niin uuvuttavaa, ettei sanotuksi saa.

        Ps. Nimimerkki on vihje ;-)


      • Uuvuttavaa
        kiss_me_t kirjoitti:

        Niin uuvuttavaa, ettei sanotuksi saa.

        Ps. Nimimerkki on vihje ;-)

        Jep, mut mut hm. Teetäkös, nytkö?


      • selvennätkö
        Uuvuttavaa kirjoitti:

        Jep, mut mut hm. Teetäkös, nytkö?

        Mitä? Teetäkö?


      • Uuvuttavaa
        selvennätkö kirjoitti:

        Mitä? Teetäkö?

        Niin, jotta tuota halluutko teeltä suudelmata?


      • hunajallateetä
        Uuvuttavaa kirjoitti:

        Jep, mut mut hm. Teetäkös, nytkö?

        Insidejuttuja, kismet ei sano mitään, mutta minä voin napata tästä ton iltateen. En ole kyllä käynyt siellä vähään aikaan.


      • tietenkin_
        Uuvuttavaa kirjoitti:

        Niin, jotta tuota halluutko teeltä suudelmata?

        Haluaisin.


      • tiääkkös
        kiss_me_t kirjoitti:

        Niin uuvuttavaa, ettei sanotuksi saa.

        Ps. Nimimerkki on vihje ;-)

        odotan sitä taas, kismet kertoo paljon, till min älska (luuvforever)


    • valitettavasti

      Meillä on aina adjutantit mukana.

      • Kyttääjiä

        JOO , tosiaan ja ihan pyytämättä. En nyt tiedä sinun tilannetta. Oli vaan osuvasti sanottu


    • epävarmuus

      Ja toisella adjutantti aina mukana.

      • minkätakia

        Tekosyy?


    • Hiuksetkintummat

      Ei vain voi sanoa vielä,kun ei ole varma toisen tunteista.Voi vain katsoa ja toivoa jotain ihmettä.Muuten aika näyttää.Muuten kiva oli nähdä tänään.Olikin jo ikävä.Kaunis olet ruskeine silminesi..Hymysi sulattaisi jäänkin.

      • Unelmaaaa

        Itse olet kaunis :) oli ihana nähdä <3


      • Hiuksetkintummat

        Naisella ruskeat silmät...


    • mietiippä_sitä

      Sulle oikean ihmisen kanssa sun on helppo puhua ja kaikki sujuu. Turha ikävöidä vääriä.

    • Paljonsanojakielenpäällä

      Siksi, kun ei ole soveliasta puhua.

      • miten_niin_ei

        Soveliasta?


    • musta1

      Ja yksi tärkein Minä rakastan sinua

    • tykkäänsopivasti

      Moi! Nähtiin ohimennen, kaveri välissä, sinulla kiire, samoin minulla. Mitäpä siinä sitten muuta voi, kuin vilkaista? Lähtökohtaisestihan tämä nyt jostakin muusta kiinni, joten turha näitä tänne luullakseni selvittää? Jospa seuraavalla kerralla keskustellaan?

    • Anonyymi

      olis kiva nåhrä

    • Anonyymi

      Hänellä kaverilliset tunteet, en ole hänelle se oikea, hänellä ei tunteita tarpeeksi jos ollenkaan, haluaa pelkkää seksiä ja hauskanpitoa samalla kun etsii sitä oikeaa, siinäpä syistä muutama.

    • Anonyymi

      kotona muistelen entisiä asiöita

    • Anonyymi

      helle

    • Niin, sitä voikin kysyä.

    • Anonyymi

      yksin olo eiolehelppo

    • Anonyymi

      onmulla aikaa

    • Anonyymi

      Rakas, rakas tule takas.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      72
      2104
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1416
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1403
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      364
      893
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe