On ollut ikävä.
Nämä ja 100 muuta tärkeää asiaa jäi sanomatta. Tänäänkin. Miksi?
Moi, kiva nähdä sua! Mitä sulle kuuluu?
33
266
Vastaukset
- Selvästi
Siksi, kun sulla ei ole asiaa mulle?
- varmaansiksi
Jaa-a, et ole selvästikään löytänyt ihmistä, jolle haluaisit nuo sanat sanoa?
- väärinarvattu
Päinvastoin. Nimenomaan olen löytänyt.
- josvainmahdollista
niin jäi minultakin montakin asiaa sanomatta.olemmeko molemmat ujoja nykyään?mut mielellään jos olet hän niin puhuisin vaikka livenä kaksin...en täällä...
- Anonyymi
tulin juuri autgtallista
- Uuvuttavaa
Niin.
- kiss_me_t
Niin uuvuttavaa, ettei sanotuksi saa.
Ps. Nimimerkki on vihje ;-) - Uuvuttavaa
kiss_me_t kirjoitti:
Ps. Nimimerkki on vihje ;-)Jep, mut mut hm. Teetäkös, nytkö?
- selvennätkö
Uuvuttavaa kirjoitti:
Jep, mut mut hm. Teetäkös, nytkö?
Mitä? Teetäkö?
- Uuvuttavaa
selvennätkö kirjoitti:
Mitä? Teetäkö?
Niin, jotta tuota halluutko teeltä suudelmata?
- hunajallateetä
Uuvuttavaa kirjoitti:
Jep, mut mut hm. Teetäkös, nytkö?
Insidejuttuja, kismet ei sano mitään, mutta minä voin napata tästä ton iltateen. En ole kyllä käynyt siellä vähään aikaan.
- tietenkin_
Uuvuttavaa kirjoitti:
Niin, jotta tuota halluutko teeltä suudelmata?
Haluaisin.
- tiääkkös
kiss_me_t kirjoitti:
Ps. Nimimerkki on vihje ;-)odotan sitä taas, kismet kertoo paljon, till min älska (luuvforever)
- valitettavasti
Meillä on aina adjutantit mukana.
- Kyttääjiä
JOO , tosiaan ja ihan pyytämättä. En nyt tiedä sinun tilannetta. Oli vaan osuvasti sanottu
- epävarmuus
Ja toisella adjutantti aina mukana.
- minkätakia
Tekosyy?
- Hiuksetkintummat
Ei vain voi sanoa vielä,kun ei ole varma toisen tunteista.Voi vain katsoa ja toivoa jotain ihmettä.Muuten aika näyttää.Muuten kiva oli nähdä tänään.Olikin jo ikävä.Kaunis olet ruskeine silminesi..Hymysi sulattaisi jäänkin.
- Unelmaaaa
Itse olet kaunis :) oli ihana nähdä <3
- Hiuksetkintummat
Naisella ruskeat silmät...
- mietiippä_sitä
Sulle oikean ihmisen kanssa sun on helppo puhua ja kaikki sujuu. Turha ikävöidä vääriä.
- Paljonsanojakielenpäällä
Siksi, kun ei ole soveliasta puhua.
- miten_niin_ei
Soveliasta?
- musta1
Ja yksi tärkein Minä rakastan sinua
- tykkäänsopivasti
Moi! Nähtiin ohimennen, kaveri välissä, sinulla kiire, samoin minulla. Mitäpä siinä sitten muuta voi, kuin vilkaista? Lähtökohtaisestihan tämä nyt jostakin muusta kiinni, joten turha näitä tänne luullakseni selvittää? Jospa seuraavalla kerralla keskustellaan?
- Anonyymi
olis kiva nåhrä
- Anonyymi
Hänellä kaverilliset tunteet, en ole hänelle se oikea, hänellä ei tunteita tarpeeksi jos ollenkaan, haluaa pelkkää seksiä ja hauskanpitoa samalla kun etsii sitä oikeaa, siinäpä syistä muutama.
- Anonyymi
kotona muistelen entisiä asiöita
- Anonyymi
helle
Niin, sitä voikin kysyä.
- Anonyymi
yksin olo eiolehelppo
- Anonyymi
onmulla aikaa
- Anonyymi
Rakas, rakas tule takas.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1276828Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624234Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523406Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903014Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862001Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361683Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja161532- 911513
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751441Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406