Ootteko aatellu, miksi nuori muslimimies ostaa Reimarista kaljaa, vaikka he ovat alkoholin suhteen absolutisteja ? Tänään se selvisi, kaupasta ulos tultuaan mies vei kaljat suoraan Reimarin takapihalla odottaville suomen tulevaisuuden toivoille, eli peruskoulunuorille, että hyvää bisnestähän he tekevät !?
Vastaukset 8
- misisi
isis miehiltä ei ole olut kielletty
- Näinsemenee
Se on anteeksi annettu ku kyykkii muutaman kerran päivässä Mekkaan päin.Niinhän mekin saamme Sunnuntaisin Herran Pyhällä Ehtoollisella syntimme anteeksi (pitää vain muistaa käydä kirkossa).
- raka61
Eihän Haukiputaalla pitäisi olla, kuin niitä alaikäisiä Onnelassa.
- matuton
Niinpä niin, lopun alkua tämä on meidän totutulle länsimaalaiselle elämäntavalle, valitettavasti.
Koska Suomea ei osata puolustaa matuilta, eikö olisi jo parempi liittyä Venäjään suosiolla? - Taiollaanvaan
No tuossahan on kaks kaikista pahinta skenariota!Liitytään Ruattiin se on pahimmista pienin vaihtoehto.
- keppananvoimalla
Sammaa tekevätkö meijänkin taaperot.
- hiiohei
hienoa että on löytyny kavereita jo ja yhteinen harrastus.
- ErkkiMerkki123
Muslimit juovat alkoholia ulkomailla kun Allah ei näe ulkomaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518