Lukekaa tämä

Samoin myös Suomeen ja koko EU : niin
Siinä missä EU-päättäjät konttaavat rähmällään islamille antautuen ja alistuen, Japanissa ollaan ymmärretty asiat oikein jo alusta pitäen. Kohteliaat japanilaiset ovat tiukkoja tässä yhdessä asiassa: Muslimit ja islam laitetaan aisoihin… ja rajusti.

Tässä Japanin ’muistilista’ muslimeille:

1. Muslimeiden on osattava japaninkieli ja ymmärrettävä maan lait

2. Sharialaki on kielletty Japanissa

3. Arabiankielistä koraania ei saa tuoda maahan

4. Japani on ainoa maa joka ei anna muslimeille kansalaisuutta

5. Muslimi ei voi saada pysyvää oleskelulupaa

6. Japanin yliopistoissa ei lainkaan opeteta arabiankieltä eikä muita ns. muslimikieliä

7. Japanin valtion kanta on, että kaikki muslimit ovat fundamentalisteja, ja Japani kieltäytyy muuttamasta muslimilakejaan

8. Islamin julistaminen ja levittäminen on kielletty Japanissa

9. Japani on maa jolla on pienin määrä lähetystöjä muslimimaissa

10. Muslimi ei voi vuokrata asuntoa Japanissa

Toimii! Japanissa onkin erittäin pieni muslimiväestö, eikä Japani ota vastaan lainkaan muslimipakolaisia. Waseda yliopisto arvioikin, että Japanin muslimiväestö on vain noin 0,05% väestöstä. Maa on yksinkertaisesti tehnyt nämä päätökset ja seisonut niiden takana. Mitä siitä on seurannut? Onko Japanin maine mennyt pilalle? Onko Japanikuva maailmalla murskautunut? (Kuten median ja poliitikkojen mukaan Suomen maine on nyt pilalla, kun emme ole ottaneet enempää muslimeita.) Koetaanko Japani nyt törkeänä islamofobisena maana? Ovatko japanilaiset natseja ja rasisteja? Tuskinpa. Ehkä Japanin maine ja uskottavuus ovat vain parantuneet entisestään.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä_japsit

      Japsit ovat erittäin henkevää kansaa. Valitettavasti en voi vaihtaa itseäni Japanilai-
      seksi. Eurooppa rypee niin syvässä tekopyhyyden saastassa, että noin hienoja ja
      jaloja sääntöjä emme tule ikinä saamaan. Meistä tulee aikainaan muslimeja. Katselkaa
      ja kuunnelkaa ympärillenne. Kansallisvaltio lakkaa olemasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe