Samoin myös Suomeen ja koko EU : niin
Siinä missä EU-päättäjät konttaavat rähmällään islamille antautuen ja alistuen, Japanissa ollaan ymmärretty asiat oikein jo alusta pitäen. Kohteliaat japanilaiset ovat tiukkoja tässä yhdessä asiassa: Muslimit ja islam laitetaan aisoihin… ja rajusti.
Tässä Japanin ’muistilista’ muslimeille:
1. Muslimeiden on osattava japaninkieli ja ymmärrettävä maan lait
2. Sharialaki on kielletty Japanissa
3. Arabiankielistä koraania ei saa tuoda maahan
4. Japani on ainoa maa joka ei anna muslimeille kansalaisuutta
5. Muslimi ei voi saada pysyvää oleskelulupaa
6. Japanin yliopistoissa ei lainkaan opeteta arabiankieltä eikä muita ns. muslimikieliä
7. Japanin valtion kanta on, että kaikki muslimit ovat fundamentalisteja, ja Japani kieltäytyy muuttamasta muslimilakejaan
8. Islamin julistaminen ja levittäminen on kielletty Japanissa
9. Japani on maa jolla on pienin määrä lähetystöjä muslimimaissa
10. Muslimi ei voi vuokrata asuntoa Japanissa
Toimii! Japanissa onkin erittäin pieni muslimiväestö, eikä Japani ota vastaan lainkaan muslimipakolaisia. Waseda yliopisto arvioikin, että Japanin muslimiväestö on vain noin 0,05% väestöstä. Maa on yksinkertaisesti tehnyt nämä päätökset ja seisonut niiden takana. Mitä siitä on seurannut? Onko Japanin maine mennyt pilalle? Onko Japanikuva maailmalla murskautunut? (Kuten median ja poliitikkojen mukaan Suomen maine on nyt pilalla, kun emme ole ottaneet enempää muslimeita.) Koetaanko Japani nyt törkeänä islamofobisena maana? Ovatko japanilaiset natseja ja rasisteja? Tuskinpa. Ehkä Japanin maine ja uskottavuus ovat vain parantuneet entisestään.
Lukekaa tämä
1
<50
Vastaukset
- hyvä_japsit
Japsit ovat erittäin henkevää kansaa. Valitettavasti en voi vaihtaa itseäni Japanilai-
seksi. Eurooppa rypee niin syvässä tekopyhyyden saastassa, että noin hienoja ja
jaloja sääntöjä emme tule ikinä saamaan. Meistä tulee aikainaan muslimeja. Katselkaa
ja kuunnelkaa ympärillenne. Kansallisvaltio lakkaa olemasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat265626- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
