Miesten s/m

24cole

Kuka haluaisi lukea fiction tarinoitani.? On vain yksi vika meilla ei ole aakosia.

9

1740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjäej

Ei ze mitään, minulta puuttuu koneeztani z-kirjain.

• 24cole

Nuorena olemme leikkineet kaikenlaista kaverini Vernon kanssa. Han on native Gree intiaani. Myos intiaani leikkeja. Mina olin aina valkonaama jonka han sitoi puuhun ilman paitaa. Tiputti muurahaisia rinnalleni ja nauroi.

Kun tulimme vanhemmiksi leikimme viela samoja leikkeja joskus kun oltiin yhdesa. Yhden kerran muistan kun olin taas sidottuna puunoksaan narulla ranteista ylos, han veti housuni alas. Olin nuori enka ymmartanyt kiimasta mitaan. Han kutitteli sulalla kulliani ja yhtakkia minulla oli kummallinen tunne jotenkin tuntui hyvalta ja alkoi kuin silmissa pimenemaan. Kullini seisoi, pyysin pastaa minut pois tuntui kun olisin tarvinnut pissata. Ei paastanyt. Sitten alkoi paassani sykkimaan ja kullistani lensi jotain. Vernon nauroi ja runkkasi viela kulliani..

Olen sitonut hanenkin vuorostaan. Han naytti hyvalta sidottuna kaunis iho ja karvaton. Katsoin hanen housuihinsa myos, komea karvaton kulli,,,,,,,,,
      Jatkuu...

• 24cole

Jatkuu...
      Vernon on komea mies, vallankin alasti. Nyt han halusi olla sidottuna hyvin kellarissa ranteistaan ja nilkoistaan ketjuihin jotka roikkuivat katosta laattiaan ja laattian koukkuihin. Niinkuin X asentoon. Kutittelin hanen nannejaan, imin ja nuolin karvattomia kainaloitaan. Hanella seisoi kovana. Imin sita vahan aikaa kun han sanoi nipista nannejani. Huomasin hanen pitavan rajummasta touhusta. Neuloja han komensi. Otin nuppineulan ja pistelin hanen nannejaan silla, kiitos han sanoi jatka. lisaa...han kiemurteli tuskan kiimassa. otin kullinsa suuhuni eika kovin kauaa kun sperma syoksyi suuhuni.

Irroitin siteet han paasi vapaaksi. Heti han syoksyi kimppuuni ja veti housuni alas ja alkoi imemaan minua kuin villielain...

• Meillä oli samanlaista Olin kaveri porukan nuorin. Vanhemmilla alkoi puperteetti niin joskus leikittiin samanlaista leikkiä. Mä olin se joka jäi vankiksi, sidottiin ja kidutettiin. Se oli aika hämmentävää. Kaikki muurahaiset ja nokkoset. Pojat katso edestä päin.
        Kerran oltiin kolmistaan ja mut sidottiin kahden puun väliin. Nilkoista ja sitten ranteistä ylös oksiin. Pojat kiduttivat. Katselivat edestä.
        Äkisti mun pakarat vedettiin erilleen. Mua naitiin anukseen poikien katsellessa edestä. Ne ei koskaan kertonut ketä ne oli.

• Pidän tästä...

• Anonyymi
    • Anonyymi

H­­­e­­­i! Ku­ts­um­­me sinu­­t kä­­ym­­­ään uude­ss­a cha­­­tis­­sa! Meitä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://4900049.com/H/gC87b 👈

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      141
      7939
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2061
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      2000
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1060
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      999
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      51
      960
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      832
    Aihe