Miesten s/m

24cole

Kuka haluaisi lukea fiction tarinoitani.? On vain yksi vika meilla ei ole aakosia.

9

1995

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjäej

Ei ze mitään, minulta puuttuu koneeztani z-kirjain.

• 24cole

Nuorena olemme leikkineet kaikenlaista kaverini Vernon kanssa. Han on native Gree intiaani. Myos intiaani leikkeja. Mina olin aina valkonaama jonka han sitoi puuhun ilman paitaa. Tiputti muurahaisia rinnalleni ja nauroi.

Kun tulimme vanhemmiksi leikimme viela samoja leikkeja joskus kun oltiin yhdesa. Yhden kerran muistan kun olin taas sidottuna puunoksaan narulla ranteista ylos, han veti housuni alas. Olin nuori enka ymmartanyt kiimasta mitaan. Han kutitteli sulalla kulliani ja yhtakkia minulla oli kummallinen tunne jotenkin tuntui hyvalta ja alkoi kuin silmissa pimenemaan. Kullini seisoi, pyysin pastaa minut pois tuntui kun olisin tarvinnut pissata. Ei paastanyt. Sitten alkoi paassani sykkimaan ja kullistani lensi jotain. Vernon nauroi ja runkkasi viela kulliani..

Olen sitonut hanenkin vuorostaan. Han naytti hyvalta sidottuna kaunis iho ja karvaton. Katsoin hanen housuihinsa myos, komea karvaton kulli,,,,,,,,,
      Jatkuu...

• 24cole

Jatkuu...
      Vernon on komea mies, vallankin alasti. Nyt han halusi olla sidottuna hyvin kellarissa ranteistaan ja nilkoistaan ketjuihin jotka roikkuivat katosta laattiaan ja laattian koukkuihin. Niinkuin X asentoon. Kutittelin hanen nannejaan, imin ja nuolin karvattomia kainaloitaan. Hanella seisoi kovana. Imin sita vahan aikaa kun han sanoi nipista nannejani. Huomasin hanen pitavan rajummasta touhusta. Neuloja han komensi. Otin nuppineulan ja pistelin hanen nannejaan silla, kiitos han sanoi jatka. lisaa...han kiemurteli tuskan kiimassa. otin kullinsa suuhuni eika kovin kauaa kun sperma syoksyi suuhuni.

Irroitin siteet han paasi vapaaksi. Heti han syoksyi kimppuuni ja veti housuni alas ja alkoi imemaan minua kuin villielain...

• Meillä oli samanlaista Olin kaveri porukan nuorin. Vanhemmilla alkoi puperteetti niin joskus leikittiin samanlaista leikkiä. Mä olin se joka jäi vankiksi, sidottiin ja kidutettiin. Se oli aika hämmentävää. Kaikki muurahaiset ja nokkoset. Pojat katso edestä päin.
        Kerran oltiin kolmistaan ja mut sidottiin kahden puun väliin. Nilkoista ja sitten ranteistä ylös oksiin. Pojat kiduttivat. Katselivat edestä.
        Äkisti mun pakarat vedettiin erilleen. Mua naitiin anukseen poikien katsellessa edestä. Ne ei koskaan kertonut ketä ne oli.

• Pidän tästä...

• Anonyymi
    • Anonyymi

H­­­e­­­i! Ku­ts­um­­me sinu­­t kä­­ym­­­ään uude­ss­a cha­­­tis­­sa! Meitä on yl­i mil­­jo­ona! 👉 http://4900049.com/H/gC87b 👈

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      132
      7193
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      420
      6934
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3523
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      135
      3117
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2674
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2251
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1916
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1783
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1447
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1327
    Aihe