Aamusta alkaen olen ollut tulossa tänne, toki paljon muutakin puuhaillut eli pitkin päivää... Ja aina kun olen alkanut klikkailla kohti palstaa, on joku muu mielenkiintoisempi "kohuotsikko" tai avaus vienyt huomion ja olen mennyt sinne.
Päivän aikana kävin varmaan 10 - 12 muulla palstalla. Mutta ikäryhmiin ei oikeuteni riittänyt näköjään. Ehkä tämä ei ole niin tärkeä, ainakaan minun alitajunnassa. Enhän tänne pesääni ole tehnyt, kuitenkaan.
Pitkään kesti, tänne päästä
48
204
Vastaukset
- jookostajoop
Tekisit nyt pesän tänne, hauskaa se ois meille. Ei tänne tungosta ole. Jos mies niin sen parempi ois.
- hurripurri
Justiinsa , ei täällä ole kuin kaks ukkoa ja nekin on melkoisia akkoja .
- siit.sait
hurripurri kirjoitti:
Älä nyt, en kuulu ikäryhmäänne, mutta 1eero kuuluu miehisiin miehiin, eikä Hunzkaan hullumpi ole, et vaan tajua mitä joutuu laistesi kanssa kestämään! Ja silti on kiva niille, jotka sen ansaitsevat!
- Muualta.tullut
hurripurri kirjoitti:
Kolmas kerta totuuksia sanoo heh heh.
Toiset yrittää päästä pois, mutta ovat kiikissä.
- nuormieli
Joo ei tänne kannata vapaaehtoisesti tulla minäkin "annoin pikku-sormen se vei koko käden". Ei vaineskaan se on itsestä kiinni, tänne on onneksi tervetulleita kaikki, vaik jotkut tekevätkin kaikkensa et uusia nimmareita ei tulisi, on täällä ihan asiaakin jotkut aloitukset.
- Muualta.tullut
Ehdinkin eksyä taas muualle. Nyt nautin iltapalaa kevyesti keskelle keskiyötä päin.
- kylmätotuus
Minulle vaikeuksia päästä tälle 60 sivulle on tuottanut luullakseni suomi24:n uudistus.
- Muualta.tullut
Kuulemma tökkii välillä, hitailla yhteyksillä etenkin tai mokkulalla. Mutta hitaushan on suomi24 ominaisuus, on ollut kautta vuosien. (Juuri hetki sitten herjasi, että nimimerkkini on liian lyhyt, sellaisiakin ominaisuuksia).
- 1eero
Muualta.tullut kirjoitti:
Kuulemma tökkii välillä, hitailla yhteyksillä etenkin tai mokkulalla. Mutta hitaushan on suomi24 ominaisuus, on ollut kautta vuosien. (Juuri hetki sitten herjasi, että nimimerkkini on liian lyhyt, sellaisiakin ominaisuuksia).
Mun koneeseen iski virus mikä lie kulkutauti teki koneseen haittaohjelman kone jumittui, illalla asensin uuden 10 windowssin nyt ilmoittelee jokin mättää ilmottaa ettei tiiä, kumma kone älyä täynnä joo huom..eiku tännäi tulee uutukaiset turvatieto jutut konneisiin. Kyllä se tuli toimIvaksi kaiuttimetkin oli mykkä vaan nyppä pelloo.
Nyt nahat silmille kohtapuoliin. - ent.siivoojaparka
1eero kirjoitti:
Mun koneeseen iski virus mikä lie kulkutauti teki koneseen haittaohjelman kone jumittui, illalla asensin uuden 10 windowssin nyt ilmoittelee jokin mättää ilmottaa ettei tiiä, kumma kone älyä täynnä joo huom..eiku tännäi tulee uutukaiset turvatieto jutut konneisiin. Kyllä se tuli toimIvaksi kaiuttimetkin oli mykkä vaan nyppä pelloo.
Nyt nahat silmille kohtapuoliin.Minulla on Vista ja senaikainen kone, kun Vista tuli muotiin. Oliko se edes tällä vuosituhannella?
Sen uskallan luvata, että kaikkein karskeinkin veetuilu tämän palstan keskustelijoilta on pientä verrattuna siihen mihin Vista ja tämä kone pystyy. Heti kun tämän avaa, niin ehtii juoda aamukahvit käydä pesulla ja toimitella yhtä sun toista ennenkuin kone on lämminnyt käyttökuntoon.
Joskus toimii vaikka kuinka hyvin, mutta sitten saattaa alkaa hirttämään kiinni ihan vähän väliä. Mutta eipä se itseäni niin pahasti haittaa, kun ei ole kiire minnekään eikä ole juurikaan tämän tärkeämpiä asioita hoidettavana netin kautta. Siinä kun viisi minuuttia odottelee, että sen hirttoköysi katkeaa, niin taas pystyy hetken aikaa nauttimaan netin tuottamasta ilosta ja sen tarjoamista ihmeistä.
Monen olen kuullut kiroilevan tämän koneen ääressä ja kyselevän; miten sä kestät tätä paskaa. - Kuietnkin-
Vista oli sellainen välikauden takki, epäonnistunut muotiluomus windows XP järjestelmän päälle - öh jos muistan oikein nuo järjestykset. Ja niinpä microsoft ei alkanut sitä korjailemaan vaan teki uuden sen päälle. Ihmettelen, miksi et ole päivittänyt sitä tuoreempaan versioon, tulihan sieltä mm win 7 perässä? Nyt nimittäin lie tosi myöhäistä rykiä kun Vistat on alkkareissa. Noo ehkä toisten.
- kylmätotuus
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Minulla on Vista ja senaikainen kone, kun Vista tuli muotiin. Oliko se edes tällä vuosituhannella?
Sen uskallan luvata, että kaikkein karskeinkin veetuilu tämän palstan keskustelijoilta on pientä verrattuna siihen mihin Vista ja tämä kone pystyy. Heti kun tämän avaa, niin ehtii juoda aamukahvit käydä pesulla ja toimitella yhtä sun toista ennenkuin kone on lämminnyt käyttökuntoon.
Joskus toimii vaikka kuinka hyvin, mutta sitten saattaa alkaa hirttämään kiinni ihan vähän väliä. Mutta eipä se itseäni niin pahasti haittaa, kun ei ole kiire minnekään eikä ole juurikaan tämän tärkeämpiä asioita hoidettavana netin kautta. Siinä kun viisi minuuttia odottelee, että sen hirttoköysi katkeaa, niin taas pystyy hetken aikaa nauttimaan netin tuottamasta ilosta ja sen tarjoamista ihmeistä.
Monen olen kuullut kiroilevan tämän koneen ääressä ja kyselevän; miten sä kestät tätä paskaa.Minulla on myös Vista ja konekin fossiili, muttei se minua haittaa.
Kumppanini tavat tuntien ehdin käydä vaikka Oulussa ennenkuin hän suvaitsee herätä.
Monet ystäväni ihmettelevät myös, miksi en heitä tällä vekottimella vesilintua. Enhän minä nyt vanhaa kamua mihinkään heitä!
Sinulla taitaa olla vielä vetreässä kunnossa oleva kone, kun takkuilee vain vaivaiset 5 minuuttia.
Minun härpäkkeeni on usein niin häijyllä tuulella, ettei suostu yhteistoimintaan puolessa tunnissakaan.
Vaan eihän minulla ole mihinkään kiire, joten odottelen kaikessa rauhassa koneen seuraavaa siirtoa. Jos se ei toimi vielä Oulun reissuni jälkeenkään, niin menen torikierrokselle ja tutkailen kaikki kojut ilman kiirettä.
Taatusti se toimii jossain vaiheessa, eikä ole vielä koskaan minua pettänyt! - a-------------------
kylmätotuus kirjoitti:
Minulla on myös Vista ja konekin fossiili, muttei se minua haittaa.
Kumppanini tavat tuntien ehdin käydä vaikka Oulussa ennenkuin hän suvaitsee herätä.
Monet ystäväni ihmettelevät myös, miksi en heitä tällä vekottimella vesilintua. Enhän minä nyt vanhaa kamua mihinkään heitä!
Sinulla taitaa olla vielä vetreässä kunnossa oleva kone, kun takkuilee vain vaivaiset 5 minuuttia.
Minun härpäkkeeni on usein niin häijyllä tuulella, ettei suostu yhteistoimintaan puolessa tunnissakaan.
Vaan eihän minulla ole mihinkään kiire, joten odottelen kaikessa rauhassa koneen seuraavaa siirtoa. Jos se ei toimi vielä Oulun reissuni jälkeenkään, niin menen torikierrokselle ja tutkailen kaikki kojut ilman kiirettä.
Taatusti se toimii jossain vaiheessa, eikä ole vielä koskaan minua pettänyt!Ei ole totta. Olenko eksynyt palstalle, jossa on Vista-fossiileja. Ja kehtaavat vielä tunnustaakin.
Ei helvata. Laitan kohta aloituksen poistumisestani palstalta mutta ensin käyn kaupungilla ostoksilla. Ainakin jätän vistaan-jämähtäneet vastedes kommenteitta - joopastajoo
Minulla on Vista ja senaikainen kone, kun Vista tuli muotiin. Oliko se edes tällä vuosituhannella?
Monen olen kuullut kiroilevan tämän koneen ääressä ja kyselevän; miten sä kestät tätä paskaa.Minullakin vielä vista toisessa koneessa. Yhden kerran on sinne virus tullut, mutta kun laitoin kunnon virussuojan ei ole enää takkuillut.
Muuten on toiminut aivan moitteettomasti. - 21.11.2015
Hastala Vista beibit.
Olette ajanlaskustamme jäljessä.
Päivittäkää päivyrinne. Se on 21.11.2015 - kylmätotuus
a------------------- kirjoitti:
Ei ole totta. Olenko eksynyt palstalle, jossa on Vista-fossiileja. Ja kehtaavat vielä tunnustaakin.
Ei helvata. Laitan kohta aloituksen poistumisestani palstalta mutta ensin käyn kaupungilla ostoksilla. Ainakin jätän vistaan-jämähtäneet vastedes kommenteittaNimim "a monella viivalla".
Tulinpa kovin murheelliseksi, kun asetit minut vastausboikottiin.
Voisitkohan antaa armon käydä oikeudesta, jos paljastan erään salaisuuteni?
Meillä on käytössä telkkari, jonka ostimme v.1987. Se on ihan väri-tv, jossa ei ole pitkäkasvoisia laiheliineja.
Ajattele nyt, oikea väritelkkari! Merkki Salora ja Suomessa valmistettu laatutuote.
Harkitsethan edes lievennystä tuomiooni?! - Se.on.vankilakeikka8kk
Jahas Salora. Nyt jäitte kiinni, ilmoitan viranomaisille. Teillä onkin niitä Jouko Nordellin aikaisia hihnan ohi lahjuksina myytyjä Saloreita ilman seilori ominaisuuksia, kanavaa saa vaihtaa vain eteen ja eihän siinä näykään kuin Tv-1 Tv2 ja MTV3.
Ja mites oli se Kalevi Sorsa vainaan järjestämä kuvaputkiselkkaus? 100 miljoonaa tuosta vaan kuvaputkia lahjustelkkareihin..? - kylmätotuus
Se.on.vankilakeikka8kk kirjoitti:
Jahas Salora. Nyt jäitte kiinni, ilmoitan viranomaisille. Teillä onkin niitä Jouko Nordellin aikaisia hihnan ohi lahjuksina myytyjä Saloreita ilman seilori ominaisuuksia, kanavaa saa vaihtaa vain eteen ja eihän siinä näykään kuin Tv-1 Tv2 ja MTV3.
Ja mites oli se Kalevi Sorsa vainaan järjestämä kuvaputkiselkkaus? 100 miljoonaa tuosta vaan kuvaputkia lahjustelkkareihin..?Kyllä näkyy nelonenkin, joskin vähän hämärästi.
Siis linnatuomio, ei yhtään hassumpi juttu. Säästämme ruokamenoissa sievoisen summan ja jos tuomio pannaan täytäntöön ennen joulua, niin aina parempi.
Ensikertalaisina pääsemme puolikkailla juuri sopivasti toukotöihin.
Fossiili tietsikan Vistoineen ja antiikki Saloran otamme mukaamme, se on saletti!
Toimihan nyt ripeästi, että pääsemme valmiiseen joulupöytään! - Se.on.hovi.vapautti
Poliisit sanoivat että rikokset ovat päässeet vanhentumaan kun Bill Gateskaan ei päivitä Vistaa enää ja teeveessä ollaan littu-ajassa (ilman veetä).
- joopastajoo
21.11.2015 kirjoitti:
Hastala Vista beibit.
Olette ajanlaskustamme jäljessä.
Päivittäkää päivyrinne. Se on 21.11.2015Mitäs pahaa vistassa jos se hyvin on toiminut? Rnkös minä maininnut että on toisessa koneessa. Toisessa kymppi, ja älypuhelinkin on, sekä tabletti.
Että revi siitä höpöttäjä. - joopastajoo
joopastajoo kirjoitti:
Mitäs pahaa vistassa jos se hyvin on toiminut? Rnkös minä maininnut että on toisessa koneessa. Toisessa kymppi, ja älypuhelinkin on, sekä tabletti.
Että revi siitä höpöttäjä.Enkös minä maininnut ettei ärrää pidä laittaa tuohon kohtaan...
Tänne muinoin pääsin ja pitkään olen kestänyt.
Vaikken ole koskaan mitään mieltä mistään niin silti olen muiden kirjoituksiin jäänyt koukkuun. Täällä on monenlaista väkeä, viisaita ja ei niin viisaita, mukavia ja ei aina niin mukavia, kilttejä ja särmikkäitä, joskus heiluu sanan sapeli jne. aikamoinen kirjo 60 väkeä.
Tervetuloa vaan, tänne aina mahtuu, koskaan ei ole huone täynnä.Minulla on ollut aina joku palsta suosiossa. Nyt olen alkanut käydä tällä palstalla useammin. Politiikka palsta, uskonnot ja uskomukset kiinnostaa ja terveys, niillä palstoilla käyn usein. Suomi24 sisältää värikkäitä kansan mielipiteitä.
- 1eero
Yleispalsta sitä niin mitä päähän pälkähtää, kiinnostaako uskomukset ?
1eero kirjoitti:
Yleispalsta sitä niin mitä päähän pälkähtää, kiinnostaako uskomukset ?
Kiinnostaa uskonnot ja uskomukset. Missään ei ole niin paljon toisistaan poikkeavia käsityksiä jotka pohjautuvat samaan isoon kirjaan. Minulle on jatkuva ihmettelyn aihe sekin kuinka riidanhaluista ja jästipäistä porukkaa kiihkouskovaiset ovat.
- 1eero
mielikki.neito kirjoitti:
Kiinnostaa uskonnot ja uskomukset. Missään ei ole niin paljon toisistaan poikkeavia käsityksiä jotka pohjautuvat samaan isoon kirjaan. Minulle on jatkuva ihmettelyn aihe sekin kuinka riidanhaluista ja jästipäistä porukkaa kiihkouskovaiset ovat.
Se johtuu hurahtamisesta, älä usko kaikkea varsinkaa vääräuskovaisia :)
Olen tässä viettänyt perjantaiaamua surffailemalla suomi24:n muilla keskustelufoorumeilla, elikkä olen vilkaissut matkailua, yhteiskuntaa ja paikkakuntia (omaa kotikylää) ja jutut ovat valitettavasti samaa tasoa kuin täälläkin. Kymmenen ala-arvoisen mesoamisen jälkeen tulee joku asiallinen ja maltillinen kommentti ja sitten taas jatkuu huulten lerpatus tuulessa. Jopa matkailusivut ovat täynnä ala-arvoisia kommentteja joita ylläpito ei poista.
Olen jo muutaman viikon ajan harkinnut pitää paussia, kun aiheet kyllästyttävät ja en löydä oikein mitään yhteistä säveltä edes palstan vakkareiden kanssa. Selvää palstaväsymystäkö? Joka aamu kuitenkin loggaan tänne sisälle jo aamukahvimuki kädessä.
Jos satun katoamaan keskusteluista niin tiedätte sitten että näin joulun alla olen keksinyt parempaa tekemistä; todennäköisesti vain tilapäisesti.Paloma.se.co kirjoitti:
Olen tässä viettänyt perjantaiaamua surffailemalla suomi24:n muilla keskustelufoorumeilla, elikkä olen vilkaissut matkailua, yhteiskuntaa ja paikkakuntia (omaa kotikylää) ja jutut ovat valitettavasti samaa tasoa kuin täälläkin. Kymmenen ala-arvoisen mesoamisen jälkeen tulee joku asiallinen ja maltillinen kommentti ja sitten taas jatkuu huulten lerpatus tuulessa. Jopa matkailusivut ovat täynnä ala-arvoisia kommentteja joita ylläpito ei poista.
Olen jo muutaman viikon ajan harkinnut pitää paussia, kun aiheet kyllästyttävät ja en löydä oikein mitään yhteistä säveltä edes palstan vakkareiden kanssa. Selvää palstaväsymystäkö? Joka aamu kuitenkin loggaan tänne sisälle jo aamukahvimuki kädessä.
Jos satun katoamaan keskusteluista niin tiedätte sitten että näin joulun alla olen keksinyt parempaa tekemistä; todennäköisesti vain tilapäisesti.Paloma.se.co"
Ihmiset eivät ole itsestään-selvyyksiä.
Eivät omaan jalkaan sopeutuneita tohveli-sankareita.
Sinä hämmästytät minua jatkuvasti arvostellessasi.
Toisia samanlaisia kuin itsekin olet.
En siis moiti sinua.
Annan sinulle vakavan muistutuksen:
Jos nimmari ilmoittaa poistuvansa, se tarkoittaa yleensä aina sitä että hän
muuttaa nimmariaan.
Älä lapseile.
Tsysseli
H.
- Muualta.tullut
HYVÄÄ PÄIVÄÄ TAAS. Mietinkin jo, monesko kerta kun vihdoinkin annoin itselleni kunnian avata tämä sivu? Päivittelin toisen masiinan windows kympille kun se tyrkytti itseään kuin reberbannin ilomummo iiltahartauden aikaan. sillä aikaa kävin isossa kauppakeskuksessa-kin.
Että jos olen puolen vuoden aikana edustanut itseäni maksimissaan 40-50 kertaa, palstan henkeä ja terveyttä mukaillen, se saa olla maksimi. Mutta onko millään jatkolla väliä, niitä numeroida kun se eka kerta on ohi? - henrjii
monta on poistunut nopeasti keskuudestamme
seppä ilmarinen pohjanmaalta
tiinaseksi
metsiksen muija, otan osaa omasta puolestani
meediamanda
keksiikö joku muu lisää- Lähtikö.kokonaan
Hunksi :D Sellaisen nimmarin muistan täältä. Ei ole näkynyt ainakaan ehkä tuntiin :D
Joku Paloma Blancakin täällä oli?
Oikeastaan minullakin on muuta tekemistä. Ajattelin alkaa taittelemaan paperilennokkia vanhan Hesarin sivusta ja heittelen sitä tuolla olkkarissa aikani kuluksi. suunnitelma on, että saisin sen lingottua kolmoiskierteellä keittiön roskikseen niin, että lennokki itte aukaisee roskiksen oven ja menee sinne. - hemenneeton
Entäs se lestaadiolaisen maallikkosaarnaajan ja varhaisperunasäkin olkitukkainen ottopoika, joka ei pääse millään irti liikenneympyrän imevästä kurimuksesta?
- k-kk
Ottoa kaipaan ja wenlaa ja turkulaista duuoa
- henlijii
kukas seoli joka kiliootti ilman ällää, eikä pirrekään oikei aktiivisesti osallistu
- k-kk
henlijii kirjoitti:
kukas seoli joka kiliootti ilman ällää, eikä pirrekään oikei aktiivisesti osallistu
Olen sen verran ymmärtäny että pirre on joutunu elämässään puun ja kuoren väliin.
Voimia vaan hällekkin - ent.siivoojaparka
reppuriikka on tainnut vaihtaa nikkiä tai painunut puskaan?
Oi ja voi! Täältähän on häipynyt monta; Lusiina, Lusinana, Mrs Hedgehog, ollako vai ei ... Mistähän ne otti nokkiinsa? - tuulipukupaavali
tuollainen nimmari kuin reppuriikka, hälle sopisi kumppaniksi rinkkareiska tai soputelttasanttu
reppuriikka on tainnut vaihtaa nikkiä tai painunut puskaan?
Oi ja voi! Täältähän on häipynyt monta; Lusiina, Lusinana, Mrs Hedgehog, ollako vai ei ... Mistähän ne otti nokkiinsa?Aatella ja Kiusaaminenonrumaakin on täältä poistunut vai oliko se josain mualla? Ei muista enää ei. :D? Ehkä halusivat karistaa kannoiltaan?
- einäyeikuulu
siilimuori2 kirjoitti:
Aatella ja Kiusaaminenonrumaakin on täältä poistunut vai oliko se josain mualla? Ei muista enää ei. :D? Ehkä halusivat karistaa kannoiltaan?
niin ja missä nikki "enmilläänkeksi", on tainnut keksiä uuden. Henriille että vastahan tiinaseksi viime viikolla pyörähti tekemässä alotuksen että on poissa ja pysyy ;)))
- KadonnutOn
Missä pässi, oikeassa-olijoiden ja jankuttajien kuningatar?
- ei.tietoa
Mikäs rimppariina nyt on hukassa?
- mimmimum-mi
Minä en ole hukassa....olen tallessa omassa tuolissa...eilen olin kokopäivän "hukassa"
Lumen tuloa ihailtiin ja ihmeteltiin....maisemat muuttuivat kun kokopäivän tuprutteli valkoista taivaalta... - Mis.lienevät
Eikä ole Nittaminaksikaan ilmottautunut pitkään aikaan. Liekö menny tietsikka rikki.
- Joku.tuntematon.puska
Juu tuollaisen nimimerkin muistan tehneen riipaisevan avauksen parisuhteensa ongelmista, suhteen missä tilassa molemmat olivat nukkuneet eri vuoteissa varmaan kymmenen vuotta. Lopulta mies sanoi elämää suuremmat sanat, hän ei halunnut harrastaa esiaviollisia asioita nimimerkin kanssa. Avaus taisi olla kesällä ja sai huomiota runsaasti.
Kysyikö tuo niimerkki ohjeita kuinka metetellä, en muista tarkkaan? Vaan eipä tullut kertomaan kuinka kävi lopulta, pistivätkö seljät vastakkain?
- kesivä
Takaisin oli tultava näin pian. Blenderi leikkas kiinni, jatkoin sauvasurvimella ja sotkin keittiön.
Lunta ei ole vieläkään, aurinko paistaa. Eilen sotkin virvelin siiman.- Muussiako.murjoit
Vai että survimella jatkoit, vai että sentään...että sauva mallisella...
- kesivä
Muussiako.murjoit kirjoitti:
Vai että survimella jatkoit, vai että sentään...että sauva mallisella...
Niin menin tekemään ja roiskeet lentelivät. Vahingossa vetäsin survimen vielä käynnissä olevan ylös.
Niin, ei muussia vaan smoothieta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad861391- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370828- 151800
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 56604