Heippa merkkujärviset!
Olen pitkään suunnitellut muuttoa Merijärvelle, mutta yksi asia minua vielä arveluttaa.
Oon nimittäin kuullut paljon juttua siitä, että Merijärvi olisi vaikea paikka elää niille, jotka eivät ole lestadiolaisia. Pitääkö paikkaansa?
Itsellenni se ei olisi ongelma, koska muuttaisin Merijärvelle juuri lestadiolaisuuteni takia. Olen myös keskustalainen. Toivottavasti lestadiolaisuus voi aiheuttaa ongelmia syntisille! Sitten olen valmis muuttamaan Merijärvelle.
Herran nimessä,
Lucifer.
Onko lestadiolaisuus ongelma?
19
1620
Vastaukset
- Sukurutsi
Hyvä paikka tämä on, vaikkei esiaviollista seksiä täällä saakaan harrastaa. Ehtii sitä sen jälkeenkin.
- Sukupuuttoonkuollutrutsi
Saatana sää oot sairasmies!!!
- Sukurutsi
Ehkä joku voi parantaa kuolleen strutsin? Vaikka sarpaojassa?
- Lucifermietippäsitä
Eikö lestatiolaisuus ooo paljo parempi ku homous? Mietippä sitä.
- Mietinluciferia
Etkai ole vaan se hiippari joka pyörii tällä alueella?
- Hauskasetä
Toivottavasti ne hiipparit ei täällä pyöri. Ei niitä paljon raato vie täällä tarvis olla!
- hehhehhee
Oo mikä oot kuhan ei puutu toisten asiohin niinku tuola sarpaojan laitamilla.
- ANNELISI
TARU ANNELI SAATULLA VAPAASTA HERRANTAHDOSTA
- ZZZZ2
Pahin ongelma on lestadiolaisen omassa päässä. Siitä näkökulmasta Jeesus näyttää liberaalilta kommunistilta, joka halveksii ulkokullaisuutta.
- Näin_o
Jeesus ei ehdottomasti ollut lesta. Tuollainen pitkätukka hippi kaikkienrakastaja. Ettei olisi ollut vihervasuri. Sielunhoidollisiin toimenpiteisiin pistettäisiin nykyään.
- epäilijä
tottahan toki lestatilaisuus on jo muodostunut uhkaksi.ei se ole enää mikään ongela.nyt se on levinnyt ympäri maata.kun sipilä sitä on levittämässä apureineen.
ja mitä tähän uskonnoliseen vakaumukseen tulee.sehän on vakava merkki mielenterveys häiriöstä.minäkin uskon joulupukkiin ja pystyn sen toteen näyttämään.minä ainakin olen niitä nähnyt näin joulun aikaan.joulupukki on siis olemassa.mutta miten on tämän taruolennon jota jumalaksi nimitetään.missä on
todistusaineisto onko näköhavaintoja.mielenterveys harhoissa elävän näkemykset
ei kelpaa todistusaineistoksi.sipilän teot ei lopu ennen kuin. hän on laittanut maan
täysin raunioiksi.joten pahalta näyttää.ei tulevien sukupolvien elämä ruusuiselta näytä.jos tätä lestaatiolaista ei saaha siirrettyä syrjemmälle. - ei_oo_rauhanyhistyksessä
sipilä ei oo ry:n väkeä
- priipeiti
jeesus oli kommunisti se otti rikkailta antoi köyhille.
- Valopimeys
Voi pimeys,,
- roppi
jeesus oli robin huut,otti rikkailta antoi köyhille niin se meni
- täh123
Mikäs Stubbi sitten on kun se ottaa köyhiltä ja antaa rikkaille?
- mökkihöperöt
Joka itsensä ylentää se alennetaan. Tutki raamattu tarkemmin, sinä syntinen.
- jeesus696969
älkää muuttako merijärvelle ikinä!!!! paikka on täyttä syöpää.....ja lestat on vittumaisia,
- mökkihöperöt
Ja höpö,höpö. Merijärvi on ihana paikka asua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887