joka laittaa kuria miehenkinlapsille, laatii säännöt kotiinsa, ja kuitenkin tykkää vähän miehenkin lapsista. Äitipuoli joutuu erittäin koville, jos miehen lapset ovat häiriköitä ja huonosti kasvatettuja vertaa omiin. Itse kun on alusta lähtien hoitanut omat, niin kyll se on eriiast kasvattaa huonosti kasvatettuja.
Minä meillä jouduin tämmöiseen eteen, mutta laadin säännöt meihelle, lapsilleen, ja hänen exälleen, ja nyt homma toimii.
Pitää vaan olla yksi jolla kaikki langat on käsissä ja jonka puoleen koko suku kääntyy kun tulee ongelmia.
Hyvä äitipuoli on sellainen
tiukastijarakastavasti
1
166
Vastaukset
- maaninen
Olet lässy kännissä tai psykoosissa, ja kaikki pullot on taas käsissä ja mielikuvitus ihan taivaissa,,,,,..mutta äitipuoli et ole, vaan mielenterveyspotilas jolla alkoholiongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372310
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575