Näivettyvyyden keskus

jjfdkfdg

Uusikaupunki näivettyy kovaa vauhtia sitä mukaan kun muut Varsinais-suomen kaupungit hamstraavat uusi kauppoja Turkuun, Saloon ja Loimaalle tulee vaan liukuhihnalla uusi kauppoja ja nyt Laitilakin sai ison tokmannin. Miksi meille ei ?

9

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paskanistantäällätänään

      AInakin tänä vuonna mulla on valtiopetosdemareiden politiikan seurauksena tuollaiset 1100 euroa normaalia vähemmän käytättäväksi paikallistalouden ylläpitoon. Valtiopetosdemarin mielestä on fiksumpaa ensin liittää tasavaltamme perustuslain vastaisesti valuuttaunioniin, johon se ei talousrakenteidensa puolesta kuulu ja näin varmistaa ikuinen lama, ei pelkästään U-kiin, vaan koko tasavaltaan. Lisäksi kuulemme valtiopetosdemareiden hallinnoimasta Ylestä (unohdin Yle-veron yhtälöstäni) miten tämä demarivetoinen ikuislama johtuu pelkästään omasta synkästä kansanluonteestamme ja sisäsyntyisestä rasismistamme (emme esim. anna valtiopetosdemarien maahantuomien ählypaskiaisten laumojen joukkoraiskata tyttäriämme miten huvittaa) mistä syystä valtiopetosdemari haluaa viedä meiltä pyssyt, puntarit ja Suomi-konepistoolien jälkitelmätkin. Kohta näivettyvä Uusikaupunki saa uutta vilskettä kaduilla vellovista Allahu aghbar:ia hoilaavista kurkunleikkaajalaumoista, shariapoliiseista ja pomminpurkueksperteistä. Tässä kaikessa on oltava tulevaisuuden menestystekijät kohdallaan, eihän muuten kukaan kahdella aivosolulla varustettu idiootti uskoisi tämän paskasammion olevan kultamunia täynnä. Epäilemättä tyhjiin liiketiloihin voidaan majoittaa prikaateittain kurkunleikkaajaterroristeja (majoitusbisneksen edunsaajan asuessa jossain miellyttävämmässä maassa) mutta kuka hullu tänne viitsii jäädä makselemaan veroja tästä riemusta? Olisiko valtiopetosdemarin seuraava peliliike estää maasta lähteminen?

      • Yrhjuf

        Tarvitset varmaankin keskusteluapua. Ota rohkeasti terveyskeskuksen ajanvaraukseen yhteyttä, puhuminen helpottaa!


      • ghrwetykuyk

        Varmaan täälläkin tarvitaan keskusteluapua: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015112120704913_ul.shtml , löytyisikö hyvällä tuurilla paikallisesta terveysasemasta omaa kieltä ymmärtävä poppamies? Ulkomaisten huipppuosaajien arvellaan kohta raikastavan ilmaa kemiallisilla ja biologisilla aseilla. Onnea vaan EU vapaalle liikkuvuudelle ja monikulttuuriselle suvaitsevaisuudelle, imperiumeja on sortunut ennenkin.


      • Uggabugga

        Aivan. Oletko muuten varautunut marsilaisten invaasioon? Ne ovat kanssa katalaa sakkia pienine antennipäineen.


    • slipoveri

      Eka-market ja Itäpoju on kyllä tarpeeksi. Niihin olemme tottuneet luottamaan, ja luotamme jatkossakin

    • hakanen_väkänen

      Kohta laitetaan Tuppukylän ovenhaka kiinni

    • 893859345
    • pyyrpyyr

      tarjoa pakoputkea siitä al ahman tykkää

    • Kirsti87

      Ei se Laitilan Tokmanni isompi ole, se on erittäin kökkö kauppa jossa vaikea kulkea, moni Laitilalainen käy edelleen Ukin tokmannilla koska valikoima on parempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe