Rahan vaihto

raharaha

Mitä kautta suomessa voi vaihtaa dalaseja? Forexilla oli aika huono kurssi, joten se on poissuljettu vaihtoehto.

14

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessuhobo

      Jos menet Gambiaan niin en missään tapauksessa suosittelisi Suomessa hankkimaan Dalaseja enkä myöskään Gambian kentältä. Kun pääset hotelliin, rahanvaihtopisteitä on varmasti useampia ihan lähellä joissa kurssi vaihtelee jonkin verran mutta ei merkittävästi. Viiskymppisen vaihdat kerralla niin sillä pärjäät monta päivää jos yksin kuljet etkä "törsää" kohtuuttomasti.

    • kids

      Mä vaihdan aina niissä keltasissa kojuissa ja 20e kerralla, ettei kulje liian isoa tukkoa mukana ja meidän oma bumsteri luule mua liian rikkaaks, jos sattuu näkeen ku kaivan rahaa pussista. Suomessa ei tarvi ennalta vaihtaa, eikä hotellissakaan. Ja älkää antako matkalaukun kuskaajille kentällä yhtään enempää ku maksim.2e. Mä en ota niitä kantajia ollenkaan, vaikka lähes repivät laukut käsistä.

      • Astra11

        Nämä laukun kantajat niinkuin muutkin gambialaiset palvelualalla olevat ovat kaikista enemmän rahan tarpeessa. Jos on varaa matkustaa Gambiaan ja maksaa matkanjärjestäjälle niin pitäisi kyllä olla varaa maksaa kunnolla laukunkantajille ja taksin kuljettajille sekä tarjoilijoille kuten muillekin paikallisille antaa kunnon tipit.


    • kids

      Laukunkantajat tienaavat oikein hyvin. Mä vien rahani maseudulle, jossa köyhyys tosissaan näkyy.

    • Jussipussi2

      Heips muutkin Gambia-fanit. Jos viette maahan esim: vaatteita, niin viekää semmoseen kylään kun Maamuda. Siellä köyhääkin köyhempää porukkaa eikä sinne kylään ole tietäkään mutta jokunen taxi sinne osaa aavikon kautta "pöläyttää". Matka kestää n. 1,5 h ja maksoikohan se kun oikein tingattiin 150 D. No, annettiin kyllä kassillinen lasten vaateita lisäksi kuskille kun se oli suurperheen isä ja muutenki mukava mies. Me vietiin vaateita 0 - 4 v ja nyt vois olla tarvis 4 - 10 v. Oli muuten pojilla resuset ja paskaset T-paidat, vois laittaa kuvan mutta ei kehtaa kun olen itsekin poikien kans poseeraamassa.

    • kids

      Kiitos tiedosta. Siellä voisikin sitten poiketa.

      • kuikale

        paljoko 100e dalaseja saa nyt? gambiassa.


      • turvatussu

        Noin 4300.


      • Uuups

        Riippuu nyt kyllä ihan missä olet vaihtamassa ja onko sulla paikallista tuttua jolla on suhteita. Tällä hetkellä saa 4700.


    • dalaseja

      Bakaussa oon ja ekulla saa 42dalasia maksim.parhaassa paikassa

      • bakaussaminäkin

        Vaihdoin sata euroa pari tuntia sitten ja sain 2459 dalasia.


      • dalaseja

        Joku sulta sitten veti reilusti välistä. Pidä puoles!


      • dalaseja

        4200dalasia sun ois pitäny saada


      • senegambia

        Mä sain satasesta 5000d, siinä teille pähkäiltävää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3506
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2079
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1574
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1371
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1198
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe