Mitä kautta suomessa voi vaihtaa dalaseja? Forexilla oli aika huono kurssi, joten se on poissuljettu vaihtoehto.
Rahan vaihto
14
123
Vastaukset
- Hessuhobo
Jos menet Gambiaan niin en missään tapauksessa suosittelisi Suomessa hankkimaan Dalaseja enkä myöskään Gambian kentältä. Kun pääset hotelliin, rahanvaihtopisteitä on varmasti useampia ihan lähellä joissa kurssi vaihtelee jonkin verran mutta ei merkittävästi. Viiskymppisen vaihdat kerralla niin sillä pärjäät monta päivää jos yksin kuljet etkä "törsää" kohtuuttomasti.
- kids
Mä vaihdan aina niissä keltasissa kojuissa ja 20e kerralla, ettei kulje liian isoa tukkoa mukana ja meidän oma bumsteri luule mua liian rikkaaks, jos sattuu näkeen ku kaivan rahaa pussista. Suomessa ei tarvi ennalta vaihtaa, eikä hotellissakaan. Ja älkää antako matkalaukun kuskaajille kentällä yhtään enempää ku maksim.2e. Mä en ota niitä kantajia ollenkaan, vaikka lähes repivät laukut käsistä.
- Astra11
Nämä laukun kantajat niinkuin muutkin gambialaiset palvelualalla olevat ovat kaikista enemmän rahan tarpeessa. Jos on varaa matkustaa Gambiaan ja maksaa matkanjärjestäjälle niin pitäisi kyllä olla varaa maksaa kunnolla laukunkantajille ja taksin kuljettajille sekä tarjoilijoille kuten muillekin paikallisille antaa kunnon tipit.
- kids
Laukunkantajat tienaavat oikein hyvin. Mä vien rahani maseudulle, jossa köyhyys tosissaan näkyy.
- Jussipussi2
Heips muutkin Gambia-fanit. Jos viette maahan esim: vaatteita, niin viekää semmoseen kylään kun Maamuda. Siellä köyhääkin köyhempää porukkaa eikä sinne kylään ole tietäkään mutta jokunen taxi sinne osaa aavikon kautta "pöläyttää". Matka kestää n. 1,5 h ja maksoikohan se kun oikein tingattiin 150 D. No, annettiin kyllä kassillinen lasten vaateita lisäksi kuskille kun se oli suurperheen isä ja muutenki mukava mies. Me vietiin vaateita 0 - 4 v ja nyt vois olla tarvis 4 - 10 v. Oli muuten pojilla resuset ja paskaset T-paidat, vois laittaa kuvan mutta ei kehtaa kun olen itsekin poikien kans poseeraamassa.
- kids
Kiitos tiedosta. Siellä voisikin sitten poiketa.
- kuikale
paljoko 100e dalaseja saa nyt? gambiassa.
- turvatussu
Noin 4300.
- Uuups
Riippuu nyt kyllä ihan missä olet vaihtamassa ja onko sulla paikallista tuttua jolla on suhteita. Tällä hetkellä saa 4700.
- dalaseja
Bakaussa oon ja ekulla saa 42dalasia maksim.parhaassa paikassa
- bakaussaminäkin
Vaihdoin sata euroa pari tuntia sitten ja sain 2459 dalasia.
- dalaseja
Joku sulta sitten veti reilusti välistä. Pidä puoles!
- dalaseja
4200dalasia sun ois pitäny saada
- senegambia
Mä sain satasesta 5000d, siinä teille pähkäiltävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185