Kiihoittaako sua kokeilla sukkiksia ja liivejä?

Kiihoittavaa

Kiihoittaako muita miehiä kokeilla sukkahuosuja ja rintaliivejä?

70

2977

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhga

      Mulla on Aina melkein naisten sukkahousut ja pikkuhousut ja rintaliivit päällä kyllä alapäässä alkaa Aina tapahtua alkaa seisomaan tykään käyttää naisten vaatteita tosi seksikästä???

    • Reinoeikka

      Tottakai. Kuinkahan monet Norlynit onkaan jo tullu käytetyksi. Legginssit on kans mukavat jalassa ja paremmat kuin miesten kalsarit. Sitäpaitsi ne on älyttömän kiihottavatkin, varsinkin kiiltävät leggarit. On pidetty muijan kans samanlaisia jo vuosia. Ei tarvii ostaa erikseen, kun samanlaiset käy kummallekkin.

    • sukkisjalat

      Minä käytän hameita ja sukkahousuja. Pitemmillä automatkoilla tulee käytettyä hametta ja sukkiksia . Välillä "joutuu tankkaamaan " auton , sekös jännittää/kiihottaa. muutaman kerran nähnyt hyvät ilmeet, kun joku on jäänyt tuijottamaan , mitä näkeekään ...? !

    • sexyolo

      Meillä sama koko vaimon kanssa ja tietää ja hyväksyy "mieltymykseni" ja on jopa kannustanutkin. Stay upit,tiukalle kiristetty korsetti ja korkkarit tuntuvat hyvältä. Siihen vielä sopiva hame...tulee tosi sexy olo.

    • mukavaakotona

      Mä puen usein kotona päälle latexkorsetin,stringit ja sukkikset. Päälle vaa kylpytakki suojaksi. On mukava tehdä kotitöitä kun mulkusta valuu kiimaliimaa ja sukkanauhat kiristää reisiä. Vaimokin on tyytyväinen koska kotityöt on tehty kun hän palaa pitkänpäivän jälkeen kotiin.. ja minä sohvalla tv:tä katsoen raotan kylpytakkia näyttäen että mitä sitä on päällä..

    • Ohuetsukkikset

      Kiihoittaa, eikä vain kokeilla vaan käyttää päivittäin sukkahousuja, tuntuvat ihanilta ja sexikkäältä.

      • uho

        Moi on mullakin kotona sukkahousut jalassa päivittäin nytkin on ruskeat 15 den.


      • sukkispoju
        uho kirjoitti:

        Moi on mullakin kotona sukkahousut jalassa päivittäin nytkin on ruskeat 15 den.

        Ruskeat on ihanat! Käytän aina kun on mahdollista .15 den ohuet ,ihanat.


      • yliviiskymppinen

        Liukkaat lycrat on haarakiilasta myös liukkaana..Ja reisisaappaat myös jalassa...


      • Mulla sukkahousut joka päivä töissäkin.
        kesä helteellä jätän pois


    • Jepaah

      Miten saitte myös vaimonne innostumaan? Omani on toistaiseksi ollut epäileväinen, tosin muutaman kerran hän on innostunut saadessaan minut sänkyyn omissa stringeissään

      • Näinkinpäin

        Monesti tuntuu että mun vaimo välistä oikein haluu tai kiihottuu kun näkee mut miten pukeurun naisten vetimiin. Itse hän ekan aloitteen tekikin alkuaikoina ja tietysti olin ensin hämillään ja ajattelin et onko hän kiinnostunut myös naisista ja jälkeenpäin on tullut selväksi että on bi-seksiin taipuvainen. Nykyisin monesti olen puettuna naiseksi ja onhan se itestänikin kiihottavaa.


      • NormaaliAikuinenMies

        Minä en pukeudu naisten alusvaatteisiin koska olen normaali ja kunnollinen mies.


      • joovaan
        NormaaliAikuinenMies kirjoitti:

        Minä en pukeudu naisten alusvaatteisiin koska olen normaali ja kunnollinen mies.

        Pönttö!


    • Moi.itse tykkään käyttää korsetteja,stayuppeja,satiini hanskoja ja diskoja.on todella kiihottavaa käyttää dildoa kiihottavaa asut päällä.vielä kun löytäisi samanhenkisen live touhuun.

      • cockskirt

        Moi ! On ihana pukeutua satiiniin ja nahkaan...


      • xxx57

        Mä tykkään liukkaista menyvistä pikkupöksyistä, satiini minihameesta sukkanauhaliiveistä.


      • Tyttösibi

        Kiihoittavia asuja sulla, alastonsuomessa. Ajaisitpa vielä sääresi ja rintakarvasi pois....


      • kiimatippa

        Kaikki karvat on ajettu. Ohuet sukkikset tuntuu ja näyttää ihanalta. Ja kyrpä seisoo kuin häissä ikään.


      • Anonyymi

        Olisi ihanaa löytää tuollaista vakkariseuraa!


    • Systerinasut

      Siitä saakka, kun vanhempi sisareni puki minut tytöksi ollessani noi 5-6 vuotia, olen rakastanut pukeutua naisten asuihin. Ensin tietenkin sisareni, mutta varttuessani myös äitini asuihin. Eioä tiennyt siskolikka, minkä kuumeen aiheutti minulle lapsuudessa. Myöhemmin, ollessani jo 14-15 vuoden vanha, hän kerran kysyi mnulta, että olenko lainaillut hänen alusasujaan. No, mitäpä sitä kieltämään ja niin hän taas auttoi minua pukeutumisessa, eikä vain siinä, myös meikin teossa. Sain hänestä hyvän liittolaisen. Vanhempani erosivat pari vuotta aikaisemmin ja jossain vaiheessa sisareni oli kertonut touhuistani myös äidille ja kerran, kun hänen piti olla poissa pitempään, olin pukeutunut sisareni parhaisiin asuihin ja jopa korkokenkiinkin, kun äiti 'yllättäen' tuli kotiin! Kyyllä minua hävetti ensin, mutta sitten he kertoivat, että se oli suuniteltu juoni, sillä pelkäsivät, että en muuten tohtisi äidin nähden tyttöillä. Siitä muodostuikin lopulta ihana ilta ja sain olla tyttönä heidän kanssaan koko vikon lopun. MYöhemmin myös rakas äitikin auttoi minua asujensa kanssa ja sainkin molemmilta kaapillisen kauniita asuja ja kenkiä. Tässä asiassa minua on todella onnistanut.

      • cdcdcd

        Toi on niin ihanaa kun olis ollut aikoinaan ymmärtäviä kavereita.Kiva että systerisi ja äitisi ymmärsi asian ja auttoi,varmaan oli kiva kun sait kotona olla rauhassa heidän kanssa tyttönä:).Miten nykyään menee,vieläkö yhdessä pukeudutte?Olispa tuo kenkäjuttu mullekin onnistunut mutta kun tuo koko 44.Nykyään tietty niitä löytää mutta suurin osa sitten taas liian korkeita normikäyttöön.


    • Miska55

      Olen käyttänyt rintaliivejä joka päivä jo liki kymmenen vuotta. Se sai alkunsa kun kerran pakkastalvena laitoin vaimon rintaliivit päälleni rintoja suojaamaan tuulelta. Ne tuntuivat niin miellyttäviltä, että aloin hankkimaan omia rintaliivejä. Minulla on kasvanut iän myötä B-kupin rinnat, joten rintaliivit eivöt aivan turhaan ole. Sukkahousuja olen kokeillut, mutta niiden kanssa on hankala käydä pissalla, sillä se vaatisi jonkin verran riisuuntumista. Pitäisi olla sellaiset sukkahousut, joissa on sepalusaukko. Vyötäröliivejä ja korsetteja sekä sukkanauhaliivejä käytän myös aina. Se sai alkunsa jo toistakymmentä vuotta sitten kipeän selän takia. Näiden puristus vartalossa tuntuu miellyttävältä, eikä myöskään sen vähäisen seksielämän kompensointi.

    • sukkikset kiihottaa

      • Sukkismies2

        Tänään tuli postissa ihana vaatepaketti, sain uudet stay-upit ja liivit. Kiihoitti valtavasti kun sain laittaa ne päälleni ;-) arvata vain voit miten kävi???


      • Sukkismies2 kirjoitti:

        Tänään tuli postissa ihana vaatepaketti, sain uudet stay-upit ja liivit. Kiihoitti valtavasti kun sain laittaa ne päälleni ;-) arvata vain voit miten kävi???

        ihanaa kun pystyy nauttimaan asuista, sinulla siis mukava ilta, kyllähän sen arvaa miten siinä käy...


      • Sukkismies2

        Niin kävi, ehkä tänään uudestaan ;-) kun on sopiva hetki!


    • fdheg3g3g34tg3

      Eilen kokeilin lempiasuani ja kyrpä oli kova kuin kanki. Session päätteksi sain ihanan orgasmin. Vahinko, ettei ketään "neitiä" ollut mukana.

    • baltsu

      Rintaliivit ei niinkään säväytä, mutta sukkahousut sitäkin enemmän. Ja sukkahousujen seuraksi ymppään hameen ja usein myös vaikkapa ballerinat. Aika villejä yhdistelmiä saa jo näillä kolmella vaatekappaleella. Ja tuo on vasta alaosa, josta olen naisille jopa vähän kateellinenkin kun saavat herkutella näillä varusteilla julkisesti. On jäänyt toistaiseksi itsellä kokeilematta. Paitsi kesäaikana olen joskus ollut liikkeellä lyhyissä shortseissa, ihonvärisissä mattasukkahousuissa ja sandaaleissa. Tekisi mieli vaihtaa nuo sukkahousut vaikka tummansinisiin. Nehän sopisivat muutenkin farkkushortsien kanssa hyvin yhteen.

      Sukkahousuja mulle on kertynyt jo aika kattava valikoima. Oikeastaan verkkosukkahousut on ainoa laji, joka puuttuu. Jostain syystä sellaiset ei innosta. 40 denierin mattapintaiset sukkahousut eri väreissä on eniten mun juttu. No kaikki sukkahousut ovat ihanan kiihottavia. Esim. balettisukkahousuista aloitin uuden ketjun, kun olen viime aikoina niitä eniten käyttänyt. Lipsahti kyllä trans-osastolle, kun meni arpomiseksi mihin kuuluu.

    • NeveriEveri

      No ei vitussa kiihota.

    • extra_mausteita

      Yes, nautinnollisen kiihottavaa joskus kotona laittaa joitakin naisten alusasuja, mutta ruokahalu riskeeraa kasvaa syödessä ;-)

      Kun tapaisi naisen joka nauttisi asiasta, niin se olisi aikas maukasta. Ei jatkuvasti mutta toisinaan aisteja maustamassa.

      Tosin viimeiakoina toisinaan myös jonkin asteiset seksualisesti bi-tyyppiset ideat kiimattavat, mutta vain seksimielessä, ei tunnepitoisesti kuten naiset kiinnostavat.

      Onko teillä linkkejä sivuille jossa miehillä on herkullisia naisten asuja yllä, sillä kadotin ne jotka olin nähnyt taannoin?

      • ss58

    • Anonyymi

      Nytkin mustat ....

    • Anonyymi

      Asun yksin ja olen nytkin 20den mustissa

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sukkahousut on ihana vaatekappale. Pidän niitä farkkujen alla melkein päivittäin, ja iltaisin kotona on kiva oleilla pelkissä sukkahousuissa. Toki jokin pusero yläosana. Mukava ja kätevä kotiasu.
      Rintaliiveistä en välitä.

    • Anonyymi
    • kyllä kiihottaa olen kokeillutkin

    • Anonyymi
    • kyllä kiihottais

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Käytän lähes päivittäin naisten alusvaatteita
      Rintaliivit , sukkanauhavyö , nylonit ja pikkarit
      Olen aina kiihottunut kun on naisten vaatteet käytössä.
      M 64 CD 💃

      • Anonyymi

        Mukava kuulla, voi kun olisi mahdollista.
        Onko sulla hameet ja puserot myös?
        Minä käyttelen salassa sukkahousuja ja joskus myös sukkia nauhoilla,
        rintaliivejä ja runkkailen peilin edessä!
        CD66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla, voi kun olisi mahdollista.
        Onko sulla hameet ja puserot myös?
        Minä käyttelen salassa sukkahousuja ja joskus myös sukkia nauhoilla,
        rintaliivejä ja runkkailen peilin edessä!
        CD66

        On kyllä muutama hame ja puseroita sekä korkokenkiä ja bodeja yms. Runkkaan myös välillä kokovartalo peilin edessä , sekä kesäisin ulkona pukeutuneena näihin ihaniin asusteisiin,
        Tämä on kyllä kiihottavaa puuhaa .
        M 64 CD 💃


      • Kuulostaa ihanalta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukava kuulla, voi kun olisi mahdollista.
        Onko sulla hameet ja puserot myös?
        Minä käyttelen salassa sukkahousuja ja joskus myös sukkia nauhoilla,
        rintaliivejä ja runkkailen peilin edessä!
        CD66

        Kiva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä muutama hame ja puseroita sekä korkokenkiä ja bodeja yms. Runkkaan myös välillä kokovartalo peilin edessä , sekä kesäisin ulkona pukeutuneena näihin ihaniin asusteisiin,
        Tämä on kyllä kiihottavaa puuhaa .
        M 64 CD 💃

        Ihanaa olis sua hyväillä. Itsellä pvc. Latex ym naisten tiukkoja legginsejä. Bootsit nahkatakki huivit. Levareilla Tampereen ympäristö.


    • Anonyymi
    • kiihottavia on naisten vaatteet päällä , kivempaa kun joku mies alkaa hivelemään kehoani

      • Anonyymi

        Itse kiihotun suunnattomasti teistä tyttöilijöistä. Jos on pikku mekko sukat ja sukkanauhat, piksuissa pullotta kikkeli ja poikapillu on tyrkyllä niin kyllä oma kyrpä seisoo aivan eri mitoissa. Ootte vaan niin ihania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kiihotun suunnattomasti teistä tyttöilijöistä. Jos on pikku mekko sukat ja sukkanauhat, piksuissa pullotta kikkeli ja poikapillu on tyrkyllä niin kyllä oma kyrpä seisoo aivan eri mitoissa. Ootte vaan niin ihania.

        Samaten seisoo jo hepenissä. ukm61


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei minua kiihottaa kun saan riisua ne naisten päältä ja kun riisun ne en jää katselemaan vaatteita ja onanoimaan vaan katselen naisen vartaloa joka on kuin taideteos päästä varpaisiin.

    • Kiihottaa kyllä, vielä enemmän jos joku riisuisi ne päältäni…

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jäin heti koukuun kokeiltuani rinta- ja sukkanauhaliivejä ja sukkia. Nyt niitä on hyvä kokoelma lisänä pari korselettia.

      • Anonyymi

        Samoin. Rintaliiviä tulee käytettyä melkein joka päivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Rintaliiviä tulee käytettyä melkein joka päivä.

        Rintaliivi ja pikkarit myös itselläni. Sukkahousut tai sukkanauhaliivit myös toisinaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä kiihottaa

      • Anonyymi

        Sukkikset kiihottaa M65v


    • Kyllä kiihottaa👍

    • Anonyymi

      Ajatus kiihottaa kovasti mutta ei ole asuja.

    • Anonyymi

      Itse puen välillä rintsikat päälle pyykillä ollessa ja runkkailen samalla naisten pikkareihin.

    • Kesällä tulee ulkoiltua naisten alusvaatteet päällä,toki niiden päällä kesämekko.Jos sattuu vaikka levarilla joku jota kiinnostaa heitän mekonkin pois ja olen vaan liiveissä.

      • Anonyymi

        Jos osuisi kohdalle, niin metsään liivien ja alushameen kanssa, kyllä kiihottaa. ukm61


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos osuisi kohdalle, niin metsään liivien ja alushameen kanssa, kyllä kiihottaa. ukm61

        Kohta kun lämpenee porvoon motarin levähdyspaikalla varmaan tulee taas käytyä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Vaimo lesbo vois raiskata en uskalla..

    • Anonyymi

      U­­u­s­i s­­­ek­­si­­­tea­­tteri ava­­utu­u Su­­­ome­­­en! Kutsumme kai­kki­­­. Ilmo­it­tautum­­ine­n ryhmäämme tä­­äl­­l­­ä 👉 http://arara-ik.com/H/X2h2V4

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe