Kyllä se vaan on niin!

Ryhänen

Mikään ei voita näitä laadukkaita romanialaisia :D

16

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • da-da

olen kanssasi samaamieltä hyvää on hyvä kehua.

• Jukka_Ka

Romaniassahan ne paremmat Forditkin tehdään, Espanjassa heikommat.

• Tuskinneedesikinäoppii

Romaniassa ei ole vielä tehty sitä ensimmäistäkään "hyvää autoa"

• Kalliitromut

Hintalaatusuhde voi kuitenkin olla paljon parempi, kuin saksan premiumeissa...

• melkoistaSelitystä

hehee, köyhän itsepetosta parhainmillaan.

• taavi990

tutkimusten mukaan nopeimmin valmistuva auto,eihän mustilaiset kauvaa työkaluja käsisään pitele

• Anu.Saukko-

On ne vaan pelejä !

• 3-VARMAA-VUOTTA

UUSIVUOSI JA UUSI DACIA KYLLÄ ON IHANAA.

• Sanoettäseontsoukki

Et voi olla tosissasi!

• onSiinäPerusteltavaa

Hauskoja nämä kirjoitukset. Ensin haukutaan ranskalaiset ja sitten kun se tekniikka laitetaan romanialaiseen halpiskoppaan kaikkein halvimpien materiaalien ja oheislaitteiden kanssa yhteen, niin siitä tuleekin huipputuote.

• Se on tämä Pertti Koivula ja datsia uskovaisuus. Alkaa melkein ku lestat ikään oleen tää sakki.

• ostaakovaiei

Halvalla kyllä saisi, parivuotta vanhan Dusterin hinta n, kymppitonnin.

• Hintaseurailija

Siinä on 9 donaa liikaa!

• Japanialaistaparempi

Ei ehkä.ranskisten tasolla mutta hakkaa näkyvästi mennen tullen. En edes miettis mitään japanin itäautoa kun Dacia on halvempi ja kestävämpi.

• vertailee.samanhintaisia

Onko joku mainostanut kenties daciaa muita paremmaksi?
      Luulen ettei se ole muita kummoisempi kulkine. Varmasti siitäkin hienon saa muttaa maksaakin sitten 50 000€. Se taas ei ole valmistajan tarkoitus.
      Jos vertailee kannattee laittaa samalle viivalle saman hintainen vehje. Passat, skoda, jne ja vertailee niitä vaikka renu talismanin kanssa niin oikean hintaiset verrokit.
      Ei se mersukaan kummoista tee jos lähtöhinta pitää olla 9990 € tk

• JUSTUS4852

Näin on , kokemustakin on jo kertynyt ,ei tarvitse uskoa enää kaikenmaailman helppoheikkejä !!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5181
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      181
      4915
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      69
      3359
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2956
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2272
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      236
      1712
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1269
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      77
      1251
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      970
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      907
    Aihe