Löytyisikö tätä kautta uusia paperikirjeystäviä? Olen 35v nainen, sinkku ja asun kissan kanssa. Olen boheemi, herkkä, hyväsydäminen ja huumorintajuinen. Kiinnostuksen kohteita ovat muun muassa kirjat, musiikki, kaikki kirjeenvaihtoon liittyvät härpäkkeet, elokuvat, lehdet, konsertit, ilmaistapahtumat, tee, kahvi, ruuanlaitto, swappaus, Instagram, kävely, raitis ilma, elokuvateatterit, vaatteet. Etsin ihmistä joka kirjoittaa pitkiä kirjeitä (vähintään 4 aavitosta molemmin puolin), jolle voi puhua iloista ja suruista, joka kommentoi toisen kirjettä (tykkään että kirjeenvaihto on vuorovaikutusta) ja jonka kanssa voi kirjoittaa niin arkisista asioista kuin syvällisemmistäkin. Olen nähnyt elämän nurjaa puolta. Kaipaan piristystä elämään kirjeiden muodossa. Jos kiinnostuit, kerro itsestäsi sähköpostilla. Toivon että kirjoittaisit ensimmäisen kirjeen. [email protected]
Etanapostiystäviä?
Nainen35v
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 701062
- 48994
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104948- 51925
- 33707
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34597- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547