Miten syödä enemmän, kuin pystyy?

raparperikirsikkapuu

Jos pitää syödä 2400 kcals pitääkseen painonsa, ja jo se on vaikea saavuttaa. Miten ihmeessä sitä pystyy syömään 3000-3500 kcals, jotta paino kohoaisi?

Sellainen 2kg ruokamäärä päivässä alkaa olemaan sellaisilla rajoilla, että vatsa poksahtaa kireydestä.

Tuossa tein finelillä yhtäkkiä laskelman hyvin suurinpiirteisesti maksimaalisesta päivämenyystä:
Riisi, keitetty - 4dl
Ketsuppi - 2 rkl
Raejuusto 2-5% - 100g
Avokadoöljy - 1rkl
Täysmehu - 9dl
Kananmuna, keitetty - 1kpl
Kana, keitetty - 150g
Porkkana - 150g
Jogurtti, maustamaton 2,5% - 5dl
Rusina - 1dl
Parsakaali, keitetty - 120g
Oliiviöljy - 1rkl
Edam juusto 24-27% - 50g

paino = 2,5kg
kcals = 2300 kcals

Näihinkin jo vaikea yltää.

Miten ihmeessä jaksaa syödä enemmän? Sokeriset tuotteet tuhoaa hampaat ja vie nälän. Muutenkin esim puoli levyä/levy suklaata päivässä ei tunnu toimivan, vaan menee maha sekaisin ilmeisesti liiasta rasvasta tai kaakaosta.

Tietenkin elämä ilman liikuntaa voisi olla vaihtoehto, mutta sitten ei ole niin suuri nälkäkään. Ja pakkosyöminen on hyvin vaikeaa, jos ei ole nälkä.

Auttaisiko tehosekoittimella laittaa kaikki juomaksi? Ainakin säästäisi aikaa.

Millainen päivämenyy pitäisi olla?

2

257

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihavatoparmpia

Älä nyt tollasta syö syö pitsaa herrajumalauta

• lelta

Tehosekoittimeen saa hyvin tehtyä niitä pirtelöitä. Myös jos lisää energiapitoisia ruokia, kuten pähkinöitä ja herkkuja, niin ei tartte ahtaa itteensä ihan täyteen :D oon ite tehnyt sellasia aamupirtelöitä johon tulee hedelmää, jtn nestettä, proteiinijauhetta, avodacoa.. Vaihtelee päivittäin. Nostan siis ite painoa mut en käytä mitään eläinperäistä. On hieman haasteellisempaa. Oon kuitenkin saanut myös myös kilojen lisäksi voimia, jaksamista ja hyvää mieltä. :) nyt on turvallisemmalla painolla. Paljon joutuu aluksi syömään, mutta se tasoittuu ajan myöte

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe