Hyviä pelejä?

14weee

Ehdotelkaas hyviä pc ja pleikka pelejä :) oon 14wee tyty :) mielellään jotaki vähän jännempiä :D

28

633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123412341234

      The walking dead ehottomasti ja sit loli

    • PCMRC

      Jos rahaa on ja kone pyörittää ni Fallout 4 ehottomasti, en sit tiiä minkälaisist peleist tykkäät mut siinä on ainaki yks ihan perkeleen hyvä peli.

    • 14weee

      Pelaan yleensä alasti.

      • nuorista_kiinnostunut

        Hehehe, ei tainnut olla alkuperäisen kommentti tämä :D
        Mut hauska ajatus kyllä tuo, tuliskohan pelaamisesta mitään jos pelais noin kaksinpeliä? ;)


    • Poika-01

      Verdun ja Elite: Dangerous ainaki :)

    • Robloxx
    • GTA San Andreas on klassikko

    • Ööm en hirveesti pelaa pc pelejä mutta pleikalle: Peli sarja: Kingdom Hearts, Final Fantasyt, Crash bandicoodit, slyt, spyrot, narutot ja no sekin on PC:lle skyrim

      • Ja jos tykkäät kauhu genrestä niin Outlast ois aika hyvä


    • hauka.femputtina

      LA Noire.

    • paraspeli

      Plants vs Zombies!

    • En_ooo_jonne

      Änäri 16

    • PCMASTERRACE

      Dota 2, CS:GO,Rocket League

    • Fifa_17

      Fifa on tosipelaajien valinta

      • vitunpeasent

        VITTU SINÄ JA SUN TOSIPELAAJAS VITUN FIFA JONNE ET VARMAA EES TIIÄ EMO- JA KOVALEVYN EROA


      • Hauka.tietää

        Emo on äidin omistama levy ja kovalevyjä saa rautakaupasta.


    • HienoNimimerkki

      Omat suosikit on ollunna Portal (1&2), Bioshock (1&2) & Fallout New Vegas.
      Ja kait sitä Don't Starve:n & Alice: Madness Returns:n vois mainita (oma sisko tykkää).

    • loner69lol

      ori and the blind forest on mun mielestä hyvä ja fallout 4 on kans ok. fran bow on ihana (mun lempipeli) mut se on sillee vähän raaka et en suosittele jos sun mieli ei kestä edes yhtä kuollutta rottaa xD

    • residentevilfan

      Resident evil origins collection ps4 & RE7. Ne on hyviä. Ja kevyemmästä päästä hyvä on plants vs. Zombies garden warfare 2. Se lasten komediafantasia räiskintä. Mutta jos jännitystä kaipaat niin noi edellä mainitut.

    • Pelittäjäpro

      Titanfall 2, battlefield 1, horizon zero dawn, resident evil 7, cities skylines,

    • Suosittelen New Kind of Adventurea, löytyy Steamista. Erinomainen peli.

      • Sehän on loistava, melkein yhtä hyvä kuin Uriel's chasm (overehelmingly negative)!


    • 16.v

      Mitä tällä hetkellä itse pelaan, mainittakoot ps 2 ajan ratchet & clankit. nykyisistä watchdogs 2, final fantasy 15. Pakko myös mainita Kingdom Hearts, yksi parhaista pelisarjoista joita olen pelannut

    • esfsf

      Wacky Wheels, Nascar, Beneath the Steel Sky, Simpuisto, Kings quest 2, Keen 4e

    • GeraltOfRivia

      Witcher 3 enempää ei tarvi sanoa

    • ezzp

      csgo outlast2 Battlefield 1 ja unturned (ilmainen)

    • f124f12414f

      pip-peli, ole rauhassa sisko et pääse pelaamaan putkipeliäni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      817
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      623
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe