Kokemuksia ko.paikasta oppisopimuksena? Varsinkin prosessinhoitajan tutkinnosta.
Oppisopimus Boliden Harjavalta
27
3837
Vastaukset
- duunarina
Käytännös teet duunii ja saat palkkaa. Välil on opiskeluu työpäivän päälle. Jos pääset nii kannattaa mennä, vakipaikan opparit tuolta yleens saa.
- maija.888
Millaista palkkaa sieltä saa??
- duunarina
Googleeta prosessihoitajan työehtosopimusten mukanen palkka. Siihen vuorolisät päälle.
- onkomultamennyohi
Onks sinne nyt sit taas haku päällä? Ei sinne kai muuten opparilla pääse.
- tulevaprosessinhoitaja
Haku loppunut jo, kävin ite haastattelussa eilen maanantaina ja soittavat loppuviikosta ,että pääsenkö seuraavaan vaiheeseen tai ei kiitos. Jäi semmonen fiilis , että tosi vaikee päästä töihin tonne nykypäivänä, kun on kovia hakijoita.
- Nemez123
Itse kävin myös haastattelussa. Oli leppoisa tunnelma mikä oli yllätys. Tiedä sitten oliko se hyvä vai huono juttu. Paljon kyllä kutsuivat haastatteluihin jopa 84 henkilöä ja 21 otetaan koulutukseen. Miten paljon sitten lie kokonais hakijoita? Melkein yliopistoon pääsee helpommin.
- peennnuolija
Mää saan 21 ekua tunnis! Repikää siitä!
- tehtaalavaan
Ei nuin pienellä tunti liksalla kukaan duunia tee mie saanki 24,18 ekee tuntilolta
- työtäpelkäämätön
Höh, mie saan tuon verran eläkettäkin ja koskaan en ole oikeita ryskätöitä tehnyt. Ruskeakielinen supliikkimies olen ollut, mut ei ole haitanna kun ei ole maku ja hajuaistia.
- Hämmästys_kummastus
Miten te elätte tuollaisella palkalla?!?
Minä en laittaisi tuohon hintaa edes kelloa soittamaan aamulla! - qwased
Jos saa alle 50 euron tuntipalkkaa kannattaa olla hiljaa..
- Tseikki55
Milloin tulee tieto työpaikasta? On kulunut reilu kuukausi soveltuvuuskokeesta , eikä infoa ole kuulunut...
- Pyramidihuijaus
Sama olen kysellyt :-D Melko pitkä odotus...
- Jasxa
Kylläpä menee pitkälle ilmoittamiset! No jospa tässä alkuviikosta jo ilmoittaisivat.
- 1315
Kannttaa soitella perään ja kysellä!
- siellätyöskennellyt
no juu, mutta tosiasia on siis kokemusta on, että boliden ei paskempaa likaisempaa työpaikka ei ole. On niin järkyttävä paikka käryineen/sauhuineen, saatikka likaisuus. Olen ollut monessa paikka töissä ja tiedän mistä puhun.
Ei ihme että henkilökunta piipuutta kun on täyttänyt 50. Ei se ainakaan vitamiinia mitä siellä ilmassa on.......tätä vois jatkaa loputtomiin...- VoiJeeMikäKitisijä
Juu ei se kaltaisellesi herkkähipiäiselle sovi. Tyydyt nyt vaan niihin sossun tukiin ja annat muiden hoitaa työt, kyllä me susta huolehditaan!
- jooooj
Itsekkin olen ollut monessakin puhtaammassa paikassa töissä.. muttamuttaa en kyllä enään takaisin menisi :)
Ja on siellä valvomoita missä voi 8 tuntia viettää.
- rahhootulloourakalla
Tänään valittu. Onnittelut valituille ja eläketoimesta.
- Saippuateollisuus
Mikään tai missään ei ole enään eläketoimea. Sääli.
Mutta soittivat siis siulle? Vai tiedät vain, että valittu on? - Kotivenepakoilainen
Soittivat tänään näköjään kaikille asianomaisille. Itse en valitettavasti päässyt. Harmitus on suuri , koska seuraava kaksi vuotta olisi ollut taloudellisesti taattu. Terv. Kelan rahoilla 3kk elänyt, koska töitä ei tahdo saada kaksoistutkinnolla ja alle vuoden työkokemuksella.
- joskusollutsielläkin
siellä ei todellakaan näe eläkeikää.....valitettavasti näin on meinaan sen verran erilaisia käryjä ilmassa...Toki palkka on ok, mutta muut olosuhteet perseestä.....
- eläkeeeet
Hehehe ei nää eläkeikää.. niimpä niin xD taitaa olla että kohta missään ei nää eläkettä..
- Jaxsa
Juu eipä minun sukupolveni paljon eläkkeitä näe :-D Ne rahat on juotu jo!
Ottivat sittenki 23 koulutukseen sisään, kun oli muutama taas kupsahtanut ennen aikojaan...
- Anonyymi
Boliden Harjavalta: voit päättää sukupuolesi, me päätämme lomasi
- Anonyymi
Jokusen vuoden bolidenissä olleena ei kauheesti oo positiivista sanottavaa. Palkka ei tänä päivänä ole kilpailu kykyinen jos kaikki mahdolliset ylkät tekee ni sitten kyllä mutta ajallaan tulee. Työ olosuhteet on mitä on käryy ja likaa. HR toimiston tärkeimmät hommat on järjestää itselleen jotain kivoja juhlia muuten henkilöstö asiat hoidetaa huonosti. Ei pysty kyllä suosittelee tai jos oot kauhee perseen nuolia ni pärjäät. Ja bolidenissä on mahdollisuus edetä jos on kauhee pyrkyri apukoulu pohjalta vaikka kuinka isoksi päälliköksi kirje kurssilla että sinne vaan paskan sekaan.
- Anonyymi
Isukit järkkäävät pölhöpojilleen työpaikan suhteilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569