mistä olette löytäneet karkulaisianne? mulla on kissa karannut ja alan olla henkisesti ihan loppu.. onko teillä antaa mitään neuvoja? :/ käyty katsomassa päivittäin roskiksilta, autojen alta, pihan "piilopaikoista" ja vahdattu ovea öisin, internettiin olen laittanut someen ryhmiin ilmoituksen ja karkurit sivustolle, kuten myöskin rappuihin ja lähikaupan ilmoitustaululle.
karanneet kissat
7
120
Vastaukset
- toivlöytyy
Käy vetämässä hajujälkiä lähialueille? Sukkahousuin (mielellään oman hajuisiin ts likasiin) sisälle kissan lempiruokaa. Käyt sitten vetelemässä tonnikalasukkiksia pitkin maata, aina kotiin päin! Älä vedä kahteen suuntaan vaan valitset paikan, mistä lähdet kulkemaan kotiin päin.
Toivottavasti kissa löytyy. - fghfh464
Miten kissa pääsi karkaamaan?
- loukutkunniaa
ota yhteys paikalliseen löytöeläinkotiin. Toivottavasti löytyy. Joku on voinut pyydystää kissan
- rakkaankissanvahti
Kiskittele iltaisin kun on hiljaista, kuuntele onko puussa tai jossain pelästyneenä.Soita löytölöihin.Jos huono tuuri,on voinut jäädä auton alle ja kettu vienyt.Tai jos nätti kissa, ohikulkija pelastanut ja vienyt kotiinsa lämpimään.Kannattaa olla kissan mukana ulkona, niin ei katoa.
- valppaanaaina
Niin siis ihan ite vahtii ettei kissa mee autotielle tai ettei ketään sitä nappaa.Vahtia kun lasta vahditaan, tarkasti ja vastuullisesti.
- Kisulöyto
Minun kissani juoksi ite ekasta ulko ovesta sisään jonka näki ja naukui oven takana luuli sen olevan koti
- varovcainensaaolla
Kissalle tuntuu joskus kelpaavan kyllä ihan mikä koti tahansa.Jos sataa, niin silloin ainakin.Naapurit meijän entisestä valitti, kun se rynni heille kuulemma kutsumatta ja lupaa kysymättä.Se olikin hankala kissa, kiersi kaikki kyläpaikat lähistöllä.
Rotukissa pysyy paremmin kotona, eikä sitä raaski päästääkkään ulos yksin.Yksi mummo sen kerran sylissäni näki kun ohi kulki, niin heti sanoi että ton kyllä ottasin omakseni jos kiinni vaan saisin.Niin että semmosia kissamummoja on kyttäämässä muiden kissoja.Eipä minun saa, kun pidän varani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171090124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123488Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392440Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252318Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31660- 1941245
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491214- 721170
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591049Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77999