Hiippaläppä avoimena Eli rikki.

EiLäppäIrtoa

Ei enää oikein läppä eli huumori auta. Itsellä edessä leikkaus kun hiippaläpän vuoto on mennyt vakavaksi. EI minulla mitään oireita ole ainoastaan kuivaa yskää ja kerran tai toisen kerran kuukaudessa sydän ottaa kunnon kiihdytyksen.
Tässä edessä on röntgeniä ja sitten sydämen varjoainekuvausta.
Joo... Pelottaako kyllä.

JA olisi kiva kuulla hieman kokemuksia ja kommentteja teiltä, jotka on leikattu.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • podi

      Minulle tehtiin ensin korjausleikkaus joka petti uudestaan ja sitten kuukauden perästä uusi leikkaus ja laitettiin keinoläppä.2010 syksyllä hyvin se on pelittäny ainut haitta että täytyy tuota marevania syödä loppu elämä.Ite en pelänny leikkauksia koska ajattelin että pakko mikä pakko.Eikä edes työkyvyttömäksi ole tunnustettu.Ei muuta kun hyvät jatkot kyllä se siitä.

    • kst57

      Minulle tehtiin korjausleikkaus 16.11.2015 ja olin sen jälkeen sairaalassa lähes 4 vkoa, koska ilmeni kaikenlaisia komplikaatioita mm. nestettä keuhkossa ja sydänpussissa, eteisvärinää, kohonneet tulehdusarvot jne. Lisäksi toinen äänihuuli halvaantui leikkauksessa, josta johtuen äänen tuottaminen on vaikeaa. Kaikki nämä komplikaatiot (paitsi äänihuulihalvaus) ovat lääkärin mukaan normaaleja tuollaisen leikkauksen jälkeen, mutta ne laskevat yleiskuntoa, joka on jo leikkauksen jälkeen alhaalla. Minulla ei ollut pelkoa mennä leikkaukseen, koska vuotava läppä aiheutti eteisvärinää ja muita ongelmia eikä juuri muutakaan vaihtoehtoa ollut. Nyt olen ollut muutaman päivän kotona ja olo on edelleen hutera, ja vaikka mankelin läpi on kuljettu, koko ajan lisääntyy tunne, että tästähän selvitään. Hyvät jatkot ja tsemppiä lekkaukseen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2098
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1637
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1237
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe