En pääse irti S24:stä

mikä.avuksi

VITTU. Nämä keskustelut ovat suurin osa ihan puuta heinää, ainoastaan ehkä yksi sadasta viestistä kannattaisi lukea. Ja itse ei koskaan kannattaisi kirjoittaa mitään, ei saa kuin vittuilua, trollausta ja umpihullujen ihmettelyä vastauksiksi. Aina kun tänne tulee, ei muuta tee kuin vituttaa.

Ja tänäänkään en aamukuuden jälkeen ole muualla ollut. Jumalauta tiskit on tiskaamatta, sänky petaamatta, KAIKKI TEKEMÄTTÄ, kun pitää täällä olla vastaamassa provoihin ja nauraa räkättämässä veetuilijoiden kuttuiluille ja koittaa itsekin suoltaa paskaa sen kuin vain osaa.

Tämä on kuin joku kulmaräkälä koko paikka. Sisustus vaan on sen verran parempi, että ei tartte koko ajan vetää viinaa jaksaakseen olla paikalla.

APUA! TÄLLE PAIKALLE ON SAATAVA KIELTOLAKI JA ÄKKIÄ! MINÄ HALUAN ELÄMÄNI TAKAISIN! ALLER SAA MAKSAA KORVAUKSET KAIKISTA NÄISTÄ VUOSISTA, JOTKA OLEN TUHLANNUT TÄÄLLÄ!

39

1355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtrtdrtrtgrdtg

      Jee, hyvä, kannatetaan!

    • roskahan se yleensä kiehtoo.

    • 20.veron.maksaja

      Kuka vittu täällä vuosia jaksaa kirjoitella? Onneksi näistä kätösistä irtoaa 15 a4:n verran päivässä, joten ei tarvitse kovin kauaa aikaansa täällä tuhlata. Lähdenpä kelan kautta baariin. Sinä tarjoat.

    • Luuseri83-

      Iteltä meni opiskelut perseelleen nettikeskustelujen takia! Riippuvuus mikä riippuvuus.

      Nykyään koitan vaan nopeesti lukee mielenkiintoiset ketjut läpi ja olla itse osallistumatta. Jos olis töitä, niin varmaan pystyisin jättään tän nettiriippuvuuden taakse...

      • toinenluuseri

        Et todellakaan ole ainoa! Itellä meni yliopisto-opinnot pipariksi nettikeskustelujen ja blogien lukemisen takia! Vituttaa, mutta minkäs teet.


    • Nuori_Eläkeläinen_

      Pääsin skitsofreeninä & sekakäyttäjänä jo nuorena miehenä pysyvälle eläkkeelle... S24 on kuin koti minulle/meille, täällä minä ja 1000 muuta sivupersoonaani voivat avautua ja keskustella keskenään....

      Sekavista houreistani,unistani aivoni pieree uusia jatkuvasti,lisää ja lisää, upeita visioita ... ;))

      • Hauka.katuu

        Työt kärsii sakaroiden ja syttyröiden takia.


    • venäjäonhyvä
    • mikamustonen

      nytkin hourailen.

    • mikään_pakko_ole

      jokaisella on vuorokaudessa 24tuntia käytettävänään. miten ei siinä ajassa muka ehdi tiskata, laittaa kodin päiväkuntoon, laittaa ruokansa, käydä suihkussa, pestä pyykkiä, käydä kaupassa, tehdä työvuoronsa jne. itse ehdin vielä nukkuakin 8tuntia/vrk.
      eihän täällä kuitenkaan ole 24/7 edes samat palkatut henkilöt, vaan heilläkin on työn ulkopuolinen elämänsä. lukevat ja veivaavat samoja aloitusketjuja kuin me muutkin ja keksivät provoja, joita keskustelun aloituksiksi kutsutaan.

    • TykkäänRahkasta

      No kun täällä on niin kivaa:D

    • kovamiessyu

      on se kivaa yksinänsä.

    • Käytä_aikasi_paremmin

      No haloo, voiko joku järkevä ihminen pitää näitä höpöjuttuja jotenkin tärkeinä? Miten tästä VOI olla riippuvainen?

      • Anonyymi

        Ei riippuvuus ole sama asia kuin tärkeänä pitäminen.
        Annan nyt hyvän neuvon: Jos on taipumusta nettiriippuvuuteen, niin ei kannata mennä ainakaan sinne vauva.fi. Voi kuulostaa naurettavalta, mutta ihan totta.


    • simojoentaistelut

      käytin aikani laittomiin päihteisiin.
      nykyään poltan vähän mösseä.

    • ossiovimerkki

      älä hitossa?
      miten se hilkka sulle huumeita antoi ?

    • ympäristöruutukirjasyi00

      se kun on etentinen naapuri niin antoi ja vähän muutakin.

    • visioneeri000

      oli hyvä naapuri sulla.

    • Seuraava-sitten

      Minäkään en koskaan osallistu mihinkään keskusteluihin. Se on ajan tuhlausta, kaikki tyynni.
      Jos joskus osallistuisin keskusteluihin, vähät välittäisin muiden mielipiteistä, ne kun ovat mielestäni ns. "perseestä". Näin ainakin itse ajattelen, enkä osallistu tähänkään keskusteluun tämän enenpää. Ikuista jankuttamista.

    • öögahilppa

      äläjankuta muuta...

    • Anonyymi

      Tämä ei ole edes pahimmasta päästä, koukuttavampiakin palstoja on olemassa.

    • Anonyymi

      Turpa kiinni ja nukkumaan vitun pelle.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sairaat ovat oikealla palstalla.

    • Anonyymi

      sairasta touhua toi pietun valitus,:)

      • Anonyymi

        se tuli kaapista ulos äskettäin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se tuli kaapista ulos äskettäin...

        pietu on taas kaapissa


    • Anonyymi

      Joillakin toimii se konsti, että laittaa joka päivä kalenteriin ylös, onko onnistunut pysymään poissa palstalta vai ei. Esimerkiksi voi laittaa jonkun kauniin leiman onnistumispäivien kohdalle. Jos kalenterissa on paljon leimoja, sitä voi katsella ylpeänä ja se motivoi jatkamaan samalla linjalla.

      • Anonyymi

        Tuo toimii myös alkoholiongelmaan. Kannattaa kokeilla.


    • Anonyymi

      Eikö voi ylläpitoa pyytää antamaan kielto tulemasta tänne? Toisaalta se oletettavasti siirtää ongelman jonnekin muualle lukemaan

      • Anonyymi

        olen samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olen samaa mieltä.

        sama meno jatkuu mutta pössyttelijät vaihtaa taloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sama meno jatkuu mutta pössyttelijät vaihtaa taloa.

        valita eteenpäin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        valita eteenpäin...

        nyt ei pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt ei pysty.

        miksi ei ota etten


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1769
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1721
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1538
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1436
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe