Ikuinen yksinäisyys?

kahlekuningas89

Minua on vaivannut viime aikoina yksinäisyys. Minulla oli yksi hyvä ystävä nuoruudesta saakka, mutta välimme ovat viilenneet niin, että olemme ehkä enemmän kavereita.

Ympärilläni ihmiset löytävät toisiaan, mutta minä jään aina rannalle soittelemaan. Olen läpi elämäni ollut aina kolmas pyörä ystävyyssuhteissa. En vaan löydä sellaista sielunyhteyttä muista ihmisistä mitä muut tuntuvat löytävän. Olen sosiaalinen erakko eli minulla on paljon tuttuja, mutta ystäviä ei oikeastaan. Siskoni on läheinen minulle, onneksi. Viihdyn omissa oloissani enkä ole kovin aktiivinen ottamaan yhteyttä. En pidä ihmisten kutsumisesta kotiini enkä tiedä miksi näin on.

Sosiaalinen erakkous näkyy astrologisessa kartassani. Enkelikorttien mukaan yksinäisyys liittyy miestisseihini ja on tarpeen nyt. Tiedän, että jossain menneessä elämässäni olen aiheuttanut karmaa ystävyyssuhteissani ja nyt ehkä saan maksaa siitä.

Onko kellään vertaiskokemusta asiasta tai mitään vinkkiä mitä tehdä? Toisaalta haluaisin hyväksyä tämän ominaisuuden, mutta toisaalta minulla on kaipuu ystävyyttä kohtaan ja tahtoisin eroon miestisseistäni.

3

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syvämies

      Diippiä settiä...

    • uytutyuytu

      Mene viroon leikkauttaamaa tissis nii johan alkaa ystäväpiiri laajenee niin että joutuu ihan valikoimaan ne parhaimmmat.

    • Toi, että et pidä aktiivisesti yhteyttä on tärkeä asia ystävyys-suhteiden ylläpitämiseksi ja siihen auttaa, et soittelee välil tai lähettelee tekstareita vaihka aluks niistä sun näistä ja tiiän kokemuksesta tän. Ja toi, et on paljon tuttuja, mut ei ystävää on mun elämässä myös olennainen asia. Ja toi, et viihtyy omissa oloissa on myös osa munkin elämää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe