Himon äänet

87876

Hei!

Kerrostalossa tai rivitalossa asuvat? Onko seksiäänet ok, kuuluvatko normaaliin "elämisen ääniin"? Millä tavalla vaimennatte äänenne? Voiko asiasta huomauttaa naapurille? Entäpä saada valitusta/häätöä?

25

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KättäPeliin

      Yritä runkata tyyny suun edessä niin ei kuulu liian kovasti naapuriin. Voit myös huomauttaa melustas naapurille, jotta ei pelästy turhaan! Runkkaamisesta tuskin kukaan on saanut häätöä.

    • rajua-on-joskus

      Ihan normaalia, mutta hetekan päädyn hakkaaminen seinään ei ole normaalia. Vaikka kiljunta kuulostaakin joskus epämiellyttävältä, niin kannattaa ensin katsella naapuria näkyykö pahoja mustelmia, ennen kuin kutsuu poliisin.

    • sexiologianmaisteri

      Osta itsellesi korvatulpat ja lahjoita naapureillesi kuonokopat ja huomauta
      heille, että työstöhuudot kuuluvat häiritsevästi!
      Kyllä omassa kodissaan saa elää päiväsaikaan "täyttä elämää".
      Kateelliset valittaa, mutta häädölle ei ole riittäviä perusteita.

    • höpzi

      On tietenkin normaalia elämisen ääntä. Ole tyytyväinen että jollekin lohkeaa. Muutama vuosi tulevaisuuteen ja mietit onko normaalia kuulla rukouskutsu aamuviideltä. Parempi näin.

    • 878766

      Siis minä olen tässä se äänekäs osapuoli, ja naapuri on alkanut kommentoimaan.

      • naapurisitulee

        Saako tulla mukaan leikkeihin ?


    • silviaei

      Minä en voi nukkua öisin kun naapurissa nuoripari harrastaa jynkkyä päin ja öin ja sitten suihku laulaa katsomatta kellon aikaa.
      Aivan kauheaa irstasta hommaa
      Miksi koulussa ei opeteta seksivalistusta
      Voiko tuollaisesta ilmoittaa isännöitsijälle tai sosiaalihuoltoon että hakisivat edes tytön pojes,kauheeta äännähtelyä pitää kokoajan

    • parvekepoliisi

      Jos harrastaavat ryhmäsexiä niin poliisi voi laittaa alueen kokoontumis kieltoon,ulkona liikkumis kieltoon ja hajoittaa kaikki ryhmät koska kaikkien pitää saada nykyään tasavertaisesti,naapurin kans

    • Höpziz

      Harrastakaa seksiä aiemmin niin ei voi naapuri kitistä. On se normaalia elämistä siinä missä lasten äänet ym.

    • Oletkulissihomo

      Ihanko teillä on seksiä, voi ihme! Olethan muistanut laittaa ilmoitukset myös postiluukuista sisään jotta kaikki varmasti ymmärtävät että teillä on heteroseksiä.....

    • anttiosaa

      Ei meil oo mitää hetero seksii vaan kunnon jyryämist

    • örinää

      Mun mielestä lapsellista ja mautonta toitottaa koko kylälle jos saanu jonkun juopon matkaansa baarista.Mitä enemmän nainen meteliä pitää,sitä enemmän se teeskentelee :) Terkuin: nainen

      • nainentäälläkin

        No ei se nyt ihan noinkaan mene..:)


      • huuuuudan

        Jos teeskentelisn sen huomais


      • Öinentukihenkilö1

        Köyhät joutuu harrastamaan kerrostalossa. Kyllähän se nyt jos mies ja nainen harrastavat, niin pitäisi naisen pitää ääntä enemmän, tuntuu ainakin siltä, tai sitten siellä on jokin sadomasonkistinen sessio päällä jos mies huutaa???????? Tapahtuuko jotakin perverssiseksiä, ehkä? Tunnustuksia kehiin.


    • äidintyttö

      Ryhmäseksi on kauhean perverssiä
      Monta miestä naisen kimpussa ja kaikki reijät meinaa revetä
      kun survoovat menemään

    • Niinpäniinn...12345

      No niiiinn....

    • Fgyug

      Silloin kun himassa, yleensä kuuntelen musiikkia, eli ei kuulu kautta kiinnosta naapurin äänet. Ja koska työajat on mitä on mulla, nukun korvatulpat korvilla (päiväsaikaan).

    • vikahallitus

      Hallituksella ylikehittyneet äänihuulet. Loppua kohden ne saattavat kimakoitua.

      • Siitintäärsyttää

        Meidän kerrostalossa on joka viikonloppu lesbojen kielikurssit. Ulvoovat kuin koiravaljakot.


      • piumaistuuhyvältä
        Siitintäärsyttää kirjoitti:

        Meidän kerrostalossa on joka viikonloppu lesbojen kielikurssit. Ulvoovat kuin koiravaljakot.

        Lipsutteleeko Roosa siellä ?


    • tulootuloo

      Mulla taas rivari naapurina jo varttuneempi naisihminen kyllä sielläkin päiväsaikaan tuntuu kivaa olevan, eipä tuo minua häiritse!

    • Galluppijuttu

      Ihanaa olisi, jos voisi ostaa tai lainata miehelle tai miesystävälle lahjaksi oikein kunnon perspanon vaikkapa ennen joulua. Kondomin kanssa tietenkin, ettei aids tartu. Olisi ihanaa rauhaa jouluna, tyytyväisyys olisi käsinkosketeltavaa. Onko kukaan mies samaa mieltä että hyvä lahja olisi? Sulaa rakkautta suorastaan...

    • Justiinsajust

      Kyllä kaise ny 2 tunnin äänetön "nuljuttelu" on normaalein tapa näin kotimaisittain!

    • aholisti71

      Tietenkään seksiäänet eivät kuulu "normaaleihin" ääniin, kuten seksi ylipäätään ei kuulu normaaleihin asioihin, paitsi tietty runkkaaminen. Joisitte viinaa sattana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe