Uusia ystäviä

mammutti978

Etsiskelen uusia ystäviä Hanko - Helsinki väliltä. Olen 39v. Hankolainen nainen, olen iloinen, vakavan osaan olla, huumorintajuinen, rehellinen avoin. Empaattinen ja sympaattinen. Rakastan eläimiä yli kaiken, kissat ovat intohimoni, maalaan, ompelen, kirjoitan runoja jne.
Heitä sähköpostilla ja kerro jotain itsestäsi niin tutustutaan ja ystävystytään.
Sp. On. [email protected].

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

        Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
        Maailman menoa
        133
        1342
      2. Ehdin aamulla

        ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
        Ikävä
        139
        1195
      3. Mä todella toivon että

        Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
        Ikävä
        26
        846
      4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

        Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
        Maailman menoa
        156
        832
      5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

        Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
        Ikävä
        41
        746
      6. Naiselle kysymys

        Oletko rakastunut minuun?
        Ikävä
        54
        733
      7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

        Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
        Ikävä
        150
        733
      8. Laita viestiä?

        Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
        Ikävä
        48
        728
      9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

        Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
        Ikävä
        27
        588
      10. Sun pitää mies unohtaa

        Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
        Ikävä
        37
        575
      Aihe