Hei minulla olisi semmoinen juttu että mieheni jätti minut kun tulin raskaaksi.. kerottuani hänelle asiasta annoin hänelle aikaa sulatella asiaa eikä hän halunnut puhu kanssani. Olin yksin miljoonan kysymyksen kanssa ja oahalta tuntu kun sain kuulla kuinka huoletonta elämää eli, kun yhteydet katkaisi. Viikonloput ulkona ja reissuissa ja minä yksin. Hänen sanoen asiaan juuta eikä jaata. En ole häneltä vaatinut mitään mutta yksin oltu tässä odottaen yhteydenottoa mutta turhaan. Nyt hän on ollut että jos sitä tulisi takasin. Olen todella loukkaantunut, että missä hän on ollut koko ajan kun tarvitsin. Saaden mitään vastausta. Olin pistänyt itseni ajattelemaan elämää yh:na ja totuin tähän. Tiedän että lapsella pitää olla isä mutta minua pelottaa että hän tulee elämäämme nyt kun aikasemmin ei voinut kiinnostaa, että mitä jos hän kattelee siinä ja toteaa, että " ei tää olekaan mun juttu."
Mies jätti kun tulin raskaaksi
Hylkäämistä
1
280
Vastaukset
- Hohhohmitäihmisiä
On törkeetä ja itsekästä tulla tänne puhumaan ja puimaan teiän parisuhteen ongelmia, kun voisit puhua miehellesi. Jos hän ei halua puhua, pistä hänet puhumaan vaikka väkisin. Kyllä sinä nähtävästi keksit keinot siihen! Lapsella pitää olla isä muuten lapsestasi kasvaa katkera ja vihainen ja hän kyllä myöhemmin kuulee ettet antanut isän olla mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1835037Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,204438Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993127Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2562997Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432912- 522521
- 271929
- 381795
- 221777
- 691772