Hei minulla olisi semmoinen juttu että mieheni jätti minut kun tulin raskaaksi.. kerottuani hänelle asiasta annoin hänelle aikaa sulatella asiaa eikä hän halunnut puhu kanssani. Olin yksin miljoonan kysymyksen kanssa ja oahalta tuntu kun sain kuulla kuinka huoletonta elämää eli, kun yhteydet katkaisi. Viikonloput ulkona ja reissuissa ja minä yksin. Hänen sanoen asiaan juuta eikä jaata. En ole häneltä vaatinut mitään mutta yksin oltu tässä odottaen yhteydenottoa mutta turhaan. Nyt hän on ollut että jos sitä tulisi takasin. Olen todella loukkaantunut, että missä hän on ollut koko ajan kun tarvitsin. Saaden mitään vastausta. Olin pistänyt itseni ajattelemaan elämää yh:na ja totuin tähän. Tiedän että lapsella pitää olla isä mutta minua pelottaa että hän tulee elämäämme nyt kun aikasemmin ei voinut kiinnostaa, että mitä jos hän kattelee siinä ja toteaa, että " ei tää olekaan mun juttu."
Mies jätti kun tulin raskaaksi
Hylkäämistä
1
272
Vastaukset
- Hohhohmitäihmisiä
On törkeetä ja itsekästä tulla tänne puhumaan ja puimaan teiän parisuhteen ongelmia, kun voisit puhua miehellesi. Jos hän ei halua puhua, pistä hänet puhumaan vaikka väkisin. Kyllä sinä nähtävästi keksit keinot siihen! Lapsella pitää olla isä muuten lapsestasi kasvaa katkera ja vihainen ja hän kyllä myöhemmin kuulee ettet antanut isän olla mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.915518Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.573661Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j613005Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin492219Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611986Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.3011927- 471626
- 961511
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441407Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91363