Miksi muslimimamu raiskaa?

Mitenonn

Kuuluuko kulttuuriin?

29

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomipoj

      Miksi kantis suomipoju raiskaa, kuuluuko kulttuuriin. Eiköhän kysymys ole naisten arvostamisesta. Objekti mikä objekti ja naiset haluaa olla, paitti tietenkii ei ne haluu raiskatuksi tulla

      • Pellestiina

        Suvakkipöllö ei nää eroa pohjois-eurooppalaisen ja jonkun afgaanivaltion välillä. Suomen passi esim. Maailman arvostetuimpia, sillä pääsee lähes 200 maahan. Afghanistan häntäpäässä. Näetkö siinäkään mitään eroa! Olen lukenut kulttuureista ja henkilökohtaisesti tunnen jo 30 vuoden takaa mamuja, joten kokemusta löytyy. Suvaitsevaisinpia ovat ollet kristityt maahanmuuttajat ja typerimpiä kehitysmaiden kouluttamattomat sukulaisten ristiinaidut tyypit..... Katos ne geenitkin vaikuttaa.
        Tykkätsie pataaneista , onko ne yhtä suvaitsevaisia kuin sä


    • eirikos

      Muslimipojulle raiskaus ei ole rikos, vaan oikeutus! Suomipojulla se on kiihko joka sellaiseen toimintaan ajaa, mutta hän tietää jo sen tehdessään, että se ei ole sallittua ja kiinnijäätyään siitä aiheutuu seuraamuksita. Ja hän vastaa myös niistä. Oikein tehtyä se ei tietenkään ole suomipojaltakaan, raiskaus. Ihmeellistä tässä tapauksessa on teon tekijöiden taustojen julkituonti näinkin pian! Usein tekijän taustaa, lähinnä maahanmuuttajan, peitellään ja piilotellaan viikkokaupalla ennen julkituloa? Käsittämätöntä rasistimia valkoihoista veljeään nähden tuollainen suojelu?

    • nipilerkki
    • 988989898989

      Halveksivat naisia (on käyttöesinetä),
      voiton merkiksi,
      eivät saa valkoiselta naselta, lapselta tai mieheltä muuten ja tummia eivät halua,
      eivät saa tumputtaa (uskonto kieltää) ja siksi raiskaavat eläimiä, lapsia ...... kun testosteroini on korkealla.

      Omia mietteitä

      • Puurokeisarikehitysmaast

        Mut joustasivat vähän, joustavat alkoholin juonnissakin! Suosikkiostokset kalja ja sipsit.
        HEIT VOIS OHJEISTAA: laki määrää, että kolme kertaa n suihkussa vedettävä köteen, ennen kuin saa astua ISOHÄTÄMAJOITUKSESTA ULOS.


      • Orptpp

        Totta.


    • narttuparttu
    • tasunka

      Kuulu kulttuuriin ja luonteeseen joka tulee äidinmaidosta ja siksi meidän on pakko hyväksyä tämä tosiseika että kyllä saa Islamin poika raiskata vääräuskoisia niin paljon kuin haluaa ja eläimet päälle myös.On pakko olla suvaitsevainen koska mamut ovat melkein ihmisiä. Tuo tapaus Kempeleellä oli tytön täysin oma vika kun meni ulos kävelemään. Se on yllytys sukupuoli aktiin ja nyt on oltava hiljaa että eivät afgaanit saa mitään tunnevammaa tästä ja äkkiä tulkki ja kriisiapua heille uudet pleikkari 4. näin alkuun.

    • Oeiooop

      Kyllä.

    • PeeJiiPee

      Miksi feministit ovat hiljaisia? Nyt Kempeleelle lutkamarssit ja pridekulkueet.

      • hahahaaaa

        Aivan! Missä on lesbojen ja homojen tuki kirkon ohella nyt pakolaisille? Vai onko tunkeutumisen vaara todellinen.......


      • Eipuhutatästä

        Hys hys.


    • vakepook

      Feminisit ja muut naiset ovat kommentoineet pitkin somea, että raiskaus oli ihan tytön oma syy ja houkutteli poikia. Ja raiskausta ei ole tapahtunutkaan, kun ei sodan arvista kärsivät miehet pysty raiskaamaan. Rasistien valetta koko homma . Näin olen lukenut monelta facebook-rhmästä

      • SairastaTouhua

        Itse naisena ihmettelen näitä feministejä ja suvakkeja. Pakko noilla on olla päässä jotain pahasti vialla ja empatiakyky täysin nolla.

        He voisivat muutta itse afrikkaan jos tummasta ja raiskauksista unelmoivat, sillä sitä on runsain mitoin. Tataa kuitnekin suomalainen sosiaaietuudet houkuttaa heitäkin, etti sinne viitsi mennä.


      • HyvinToimittu
        SairastaTouhua kirjoitti:

        Itse naisena ihmettelen näitä feministejä ja suvakkeja. Pakko noilla on olla päässä jotain pahasti vialla ja empatiakyky täysin nolla.

        He voisivat muutta itse afrikkaan jos tummasta ja raiskauksista unelmoivat, sillä sitä on runsain mitoin. Tataa kuitnekin suomalainen sosiaaietuudet houkuttaa heitäkin, etti sinne viitsi mennä.

        Suomi muijat jakaneet rönttöstä turkissa jo kauan aikaa ja nyt ovat pojat tulleet vaatimaan sitä lisää pakolaisena...


    • Käyttötavaraa

      Nainen on muslimi miehelle omaisuutta!

      • Mietirauhallisesti

        Afganistanilaisessa kulttuurissa on voimakas naisviha. Ei siis ole kyse siitä, ettei naista arvosteta tai jätetään huomiotta, vaan naisia yksinkertaisesti vihataan kaikissa yhteiskuntaluokissa.

        Tässä ote Kepan (kehitysyhteistyön kattojärjestö, asiantuntijaorganisaatio) sivuilta koulutettujen afgaaninaisten tilanteesta:
        "Väkivallan alla eläminen ei ole Afganistanissa ainoastaan kaikkein köyhimpien ja kouluttamattomimpien naisten taakka. Tämän vuoden heinäkuun jälkeen Afganistanissa on tapettu kaksi naispoliisia, jotka tekivät työtä erityisesti naisten aseman parantamiseksi. Erään naiskansanedustajan kimppuun hyökättiin, ja väkivaltaisessa kohtauksessa sai surmansa hänen 8-vuotias tyttärensä ja henkivartijansa. Toinen naiskansanedustaja sekä hänen neljä lastaan ja henkivartijansa kidnapattiin. Kansanedustaja vietti kuukauden vangittuna. Intialainen Afganistanissa asuva naiskirjailija tapettiin hiljattain. Hyökkääjät ryntäsivät hänen kotiinsa, sitoivat hänen miehensä ja ampuivat hänet talonsa pihalle. Naisten turvallisuuden takaaminen kaikilla elämän osa-alueilla on olennaista koko Afganistanin tulevaisuuden kannalta."

        Nämä raiskauksesta epäillyt ovat imeneet äidinmaidostaan naisvihan ja ovat omalla tavallaan itsekin aivopesun uhreja. Voidaan kyllä sitten miettiä, millainen haaste heidän kotouttamisensa täällä pohjolassa on. Itse olen sitä mieltä, että meidän moniarvoisessa ja liberaalissa yhteiskunnassamme se ei onnistu. He tarvitsevat yksinkertaisesti jyrkemmät ja selvemmät rajat toiminnalleen. He eivät voi täällä elää, jos ajattelevat, että puolet suomalaisista eli kaikki suomen naiset ovat heille uhka.


      • Zepulis

        Juuri yllä kirjoitetun takiahan nimenomaan afgaanimiesten on lähdettävä pakolaisiksi. Naisten pakolaisuuden vielä ymmäräisin, kun omat tappavat surutta heitä. Vaan eipä näy naisia turvapaikan hakijoiden joukossa, vain riskejä nuoria miehiä.
        Afgaani muuten raiskasi ja tappoi aiemmin polttamalla tytön tynnyrissä kokemäen metsässä ensin kaapattuaan tämän lenkiltä Porissa. Ei ollut turvapaikan hakija, muuten vaan Afganistanista tääne tullut.


    • utututuututu

      Islam kieltää masturboinnin.

      • Kolmemunaa

        Kieltää kieltää mut hullu ken uskoo


    • Mikä_oliNimi

      Kenenkäs se "rakkautta pakolaisille" video olikaan tekemä? Mikä sen suvakkiräppärin nimi oli?Muistaako kukaan? Raiskaajat tarvitsee rakkautta vai? Outo huumorintaju...

    • lskdjfoiut
    • öhhnöhhh

      Nazima Razmyar, joka aina besserwisserinä päällepäsmäröi, kommenttia nyt, please.

    • Nuzzima

      Kysy munalta mitä se tänään haluaa. Se haluaa syövän ja vie koko miehen mennessään. Karma on palannut.

    • sipliä.suomut.silmillä

      Suomeen ja muualle Eurooppaan on "pakolais"virtaa hyödyntäen tullut terroristeja. Sitä ei kukaan voi kieltää.

      Terrorismi on muutakin kuin pommeja ja aseita. Kohdemaan naisten, lasten, vanhusten kaltoinkohtelu on terrorismia. Ikivanha sodankäynnin muoto.

    • matuhaluupillua

      somalimaassa RAISKAUS ei ole rikos, vaan siitä saa pisteitä matun kunniaan

    • lammasparvi

      Älä kysy mulkulta tai kärpikoirilta niiden motiiveja? Tädit kiertävät nyt kysymässä ja valistamassa ulkomaalaisia mulkkumiehiä.

    • PERSUÄIJÄ_AKAT

      Emme jaa persettä MATUILLE

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe