Tatuoinnit tappaa SEKSIN

vaalea_kuulas_iho

Tatuoinnit on niin hirveitä, että ne vievät useimmilta seksihalut. Tatuoinnin ottanut on jotenkin pissis tai vastaavaa.

26

78

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zxfyjbdaa

      Ja sinä todennäköisesti mitä vastenmielisin haiseva käppänä kukkakaali kyrpäs kanssa

      • sääliksi-käy

        .... lausui tatuoitu entinen kaunotar.


    • puhdas_iso

      Jos huomaan tatuoinnin, kova ja iso kaluni lerpahtaa heti. Jotenkin tatuoitu on yksinkertainen, en kuitenkaan yleistä. Miksi joku pissis haluaa tatuoinnin perseensä yläpuolelle? Itse ei sitä nää ja miehet ei tykkää.

      • ohi-on

        Tatuoinnit eivät ole enää muotia. Niiden ottojen määrä on romahtanut, mutta entiset pysyvät. Tatuoidut naiset ovat joutuneet huomaamaan, että ovat itse vapaaehtoisesti tiputtaneet arvoaan miesten silmissä. Tutkimukset ja miesten mielipiteet ovat tulleet nuoren polven tietoon.


      • ihmettelevää

        Sama täällä, ei innosta tatuoidut naiset. Se vaan ei jotenkin ole viehättävää eikä naisellista. Ja juuri tuo pepun yläpuolella, en tajua myöskään kun itse sitä ei näe, toinen näkee joka ei tykkää siitä.

        Tokihan on miehiä jotka tykkää, ei niin täysin voi yleistää.. mutta. No, onneksi on sentään vielä muutamia jotka ei tuohon muotivillitykseen ole lähteneet mukaan.

        Itsekin aikoinaan ajattelin josko ottaisin, mutta sitten kun siitä tuli tälläinen villitys että ihan jokaisella on vaan oltava niin jäi sekin. En tykkää muotitrendi hössötyksistä yhtään.


      • o3o4i5
        ihmettelevää kirjoitti:

        Sama täällä, ei innosta tatuoidut naiset. Se vaan ei jotenkin ole viehättävää eikä naisellista. Ja juuri tuo pepun yläpuolella, en tajua myöskään kun itse sitä ei näe, toinen näkee joka ei tykkää siitä.

        Tokihan on miehiä jotka tykkää, ei niin täysin voi yleistää.. mutta. No, onneksi on sentään vielä muutamia jotka ei tuohon muotivillitykseen ole lähteneet mukaan.

        Itsekin aikoinaan ajattelin josko ottaisin, mutta sitten kun siitä tuli tälläinen villitys että ihan jokaisella on vaan oltava niin jäi sekin. En tykkää muotitrendi hössötyksistä yhtään.

        Sama täällä, tatuoinnit on perseestä. En pystyisi nussimaan tatuoitua naista vaikka maksettais.


    • hyi.helevetti

      Ole aloittajan kanssa täysin samaa mieltä.
      Aina kun näen tatuoinnin, miehellä tai naisella, tulee mieleen että kusta päässä

    • No se kait on jokaisen henkilökohtainen asia mitä nahkaansa hakkaa,itellä niitä on vaikka ja kuinka ja lisää tulee kun aihetta on.....mulla jokaisella kuvalla on tarina,teetätän niitä itseäni en muita varten. Ja jos jonkun mielestä olen kusipää so fucking what.....mä tiedän kuka ja mikä olen ihmisenä.....eikä vaikuta ainakaan mulla seisokkiin millän lailla,vaikka naisella olis tatuointeja...toisaalta kiihottaa siistissä paikassa.:D

      • värityskirjan_omistaja

        jokaisella kuvalla tarina...heh heh.huvittavinta on katella idiootteja talvella t-paita päällä raflan jonossa.täytyy olla t-paita ympäri vuoden,että tatuoinnit näkyy ja jos kysyy niin teen niitä itseäni varten,enkä muita....byäääh


      • vaatteet
        värityskirjan_omistaja kirjoitti:

        jokaisella kuvalla tarina...heh heh.huvittavinta on katella idiootteja talvella t-paita päällä raflan jonossa.täytyy olla t-paita ympäri vuoden,että tatuoinnit näkyy ja jos kysyy niin teen niitä itseäni varten,enkä muita....byäääh

        No jokainen tavallaan,yhtä huvittava jos ei naurttavampi on kaveri joka kraka kaulassa palelee siinä jonossa lageri kengissään......ihan itseään varten,vai? Tuskin kukaan on niin pelle.....että pukee itseensä semmosiin vaatteisiin.


    • dfxfgg

      Löylykauhan kuva perseeseen

    • karmeaa

      Kun vain noin vuosi sitten käsiteltiin asiaa, raivokkaat tatuoinneilla kauneutensa pilanneet naiset täyttivät palstan puolustuskirjoituksilla ja väittivät, että heille on yksi hailee, mitä miehet ajattelevat. Mihin he ovat hävinneet? Ovatko he alistuneet kohtaloonsa kuin pitkäaikainen alkoholisti?

      Onneksi nuoret tytöt enää ottavat hyvin harvoin tatskan. Heillä on parempi osa, mutta ei edellisen polvenkaan tatskattuja tyttöjä tule halveksia, vaikka heitä kartetaankin. He eivät muotivilinässä älynneet, että tatska on seka ruma, pysyvä että alentaa merkittävästi arvoa.

      Kaikkein kauhein onnettomuus on tapahtunut erittäin viehättävillä tytöillä, jotka ovat saaneet (humalan seurauksena?) alkeellisen töherryksen. Silloin kun villitys oli menoillaan, ei mikään puhe auttanut.

      • cvcvdferrerer

        Tatuoijabisnekset ovat usein vielä rikollisporukoiden hallussa ja toimii rahanpesussa ehkä jopa huumekaupassa.
        Tatuoijat itse keksivät näitä tarinoita kun" en mä välitä muiden mielipiteistä jne.
        Se on samanlaista jargonia joita tuputetaan muilekin selitykseksi tyhmän tatuoinnin ottamisesta.


    • Notattoosplease

      Kyllä se häiritsee ja varsinkin jos on ottanut jonkun valokuvan tatuoituna nahkaansa tai esim.lasten nimet ym. muuta tekstiä niin ei ole kiva naidessa kun katse osuu tuollaiseen tatskaan, kyllä siinä jotenkin ajatus karkaa ja jopa kiima kaikkoaa, nussi siinä sitten ja onhan se sääli jo toinen on muuten ok, mutta susirumat tatskat pilaavat kaiken.

    • laatu_on_paljasta

      Tatuoinnin ottaneet eivät todellakaan ole penaalin terävimpiä kyniä. Kampaajia, kassoja, siivoojia, raksamiehiä, vankilakundeja. jne.

    • oikeassaolet

      Eikös monella ole suojapanssarina tatuointi, toispuoleiset hiusten revitykset ja nauloja nahka täynnä?
      Huutaa jo kaukaa olemassaolollaan jotain pelkoa kanssakäymiseen?

      • ihan-sillään

        Samanlaista on kuin feminismi. Sitä kun harrastaa, saa olla rauhassa miehiltä.


    • äo_pienempikuin_50

      Suomalaisissa tosi-tv ohjemissa näkee, millaisen älykkyyden omaavat ottavat tatuointeja.

    • Ei pidä yleistää ja revitellä tuolla asialla! Kyllä tatuoitu ihminen voi olla aivan yhtä fiksu ja älykäs kuin tatuoimattomatkin. Se on jokaisen henkilökohtainen asia, onko/haluaako tatointeja/lävistyksiä. Ei se tee ihmisestä huonompaa eikä muuta kenenkään perusluonnetta.

      • surullinen-tarina

        Ei se tee ihmisestä huonompaa, mutta herättää kanssaihmisissä vakavia epäilyjä. Tatuoitu alentaa itsensä sekä pariutumismarkkinoilla että koko yhteiskunnassa.

        Tatuoitua pidetään yksinkertaisena ja epäviehättävänä ja näin keskimäärin onkin. Jos joku tatuoitu on laadukas poikkeus, on esim. ottanut tatskan humalassa, ei se paljon vaikuta keskimäärään. Ja häntäkin katsotaan nyt epäillen.

        Lävistyksistä pääsee helposti eroon, ja jäljelle jää vain pieni arpi, kun tulee toisiin ajatuksiin. Tatskasta ei pääse eroon. Nykynuoret ovat paremmassa asemassa, sillä he ovat jo käytännössä nähneet hiukan vanhempien ja tatuoitujen ongelmat. Yksi sukupolvi löi päänsä seinään, kun ei voinut verrata.


    • yökötys

      Tatuoitu nainen,siitä tulee mieleen huomiohuora ja wannabe julkkis.
      Kummatkin keskenkasvuisia pissiksiä ja pissaliisoja.

    • Sikailija

      Ovathan nuo tatuoidut naiset vastenmielisiä. Keskimäärin hieman yksinkertaisia, elämänhallinta niin ja näin - white trash.

      Mutta, mutta…monet kerrat olen heihin sortunut. Palleja kun pakottaa, niin poimin baaritiskiltä tuommoisen. Kokemukseni mukaan antavat helpommin kuin tatuoimattomat. Ja kun hommiin päästään, niin suurella todennäköisyydellä pakoputkeakin saa rassata. Pussit tyhjäksi ja ämmä rappuun!

    • surullinen-tarina

      Tatuoidut naiset ovat tosin hölmöyksissään ja virran viemänä alentaneet itsensä, mutta ei edes alimpaan kastiin ole aiheellista suhtautua halveksivasti. Joka näin tekee, on jo alle arvostelun. Sinä olet. Hyi! :(

    • ne_jotka_tavannut

      Ovatko kaikki tatuoinnin ottaneet syvästi masentuneita?

    • yökkönen1

      Kiva joskus vanhana kun iho löystynyt katsoa jotakin tatuointia. Rumia nuorella, rumempia vanhoilla.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3045
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      105
      2395
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2152
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1963
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 164
      1238
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe