Sitä saatiin, mitä tilattiin?

Reijo-Setä

Kuopion yliopistollisesssa sairaalassa hoidetaan potilasta , jolla on tarttuva tuberkuloosi. Jos tämä sattuu olemaan erittäin antibioottiresistanssista tyyppiä, maksaa hoito vuodessa 300 000- 500 000€/potilas. Mistä lienee basilli kulkeutunut jonkin onnettoman keuhkostoon. Kartoittavat nyt lähipiiriään tutkittavaksi ja hoidettavaksi. Ei kannata jännittää tuleeko kutsu milloin jo sovittuihin muihin tutkimuksiin. Kunhan joitain kymmeniä hoidellaan tubin vuoksi. Siinä budjetit paukkuu hoitotakuu vinkuu. Alueuutisissa kertoivat tapauksesta. Ei kylläkään sitä, onko tullut tuliaisena vai onko unelmilla osuutta asiaan.
Terveellisesti on pyrittävä olelskelemaan, kuten eräs tuttavani minua ohjeisti Thaimaan matkalle.
Elä hyvä mies niitä ota joilla on Aataminomena, se kuitenkin tähtihetkellään muljahtaa jalkovälistä, ullatus ullatus.
Varo niitä jotka yskii, niillä on tuperkkeli.
Ne jotka ei yski, niitä voi ajatella. Pystyy niillä kuitenkin Aidsi olemaan. Laittakkin kaksi kumia päällekkäin, jalkaan vielä pitkät kalsarit ja välihousut ja jätät sen homman takemättä. Ei silloin tartu mikään ullatus ullatus.
Näillä mennään. Jos jotain kuitenkin sattuu, ullatus ullatus hyvin hoidettujen ja koulutettujen kanssa touhutessa, kannattaa panna päälleen vaaleat, siistit vaatteet ja mennä vanhan hautausmaan kiviaidalle rauhallisesti istumaan.

10

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • letzu

      Kohta alkaa influenssa epidemia niinkuin joka vuosi. Tartuttajina on monet kantakuopiolaiset. Että silleen.

      • kohtalon_sormi

        Puhumattakaan ulkomailla reissaajat jotka tuovat ja ovat jo vuosia tuoneet AIDS:ta lähtien tuomisia!!
        Ja yhteiskunta maksaa kaikkien typerysten tekoset !


      • klsdfgasd

        Haista paska. Mikä mamujen perseennuolija sinä olet? Taidat olla joku kukkahattutäti vanhapiika suojatyöpaikassa.


      • haista_jaska

        oletko itse jonkun duunariperheen viisasta jälkikasvua?


      • tubiiornottubii
        klsdfgasd kirjoitti:

        Haista paska. Mikä mamujen perseennuolija sinä olet? Taidat olla joku kukkahattutäti vanhapiika suojatyöpaikassa.

        Munat löytyy siis en ole täti. Vaan realisti. Pelottaako?


    • Uussaw

      Joo, kyllä meille tubia mahtuu, kun on jo omasta takaa flunssaakin!

      • Suomi_OLI_hyvä_maa

        Onhan meillä jo stubido...
        Kaikkea tällaista paskaa kun on runnottu suomen kansan niskoille jo 90-luvun lamasta lähtien niin minä en enää piittaa koko suomen kohtalosta, menköön vaikka konkurssiin minun puolestani...


    • asiastatietoanetissä

      Tubia taitaa saada varmimmin tosta itärajan takaa venäjältä.Hyvin yleinen.Köyhät tubipotilaat jäävät siellä hoitamatta.Tämä näkyy myös vankiloiden tubikuolemissa.Prosentti on korkea.Kumma ettei noita potilaita ole ollut suomessa enemmän.

      • sepä_siitä

        Ja moniko näillä palstoilla hilluja / hillujan sukulainen on samasta suunnasta tuonut sukupuolitaudin...


    • mielensairaus_elää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      276
      6336
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      139
      4891
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2162
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1502
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1215
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      181
      1128
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      939
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      47
      867
    10. 46
      823
    Aihe