ELÄMÄNI ON TÄYTTÄ PASKAA

IDKWHY

Otsikko kertoo. Elikkääs oon 14w poeka ja nyt ei mee elämäs hyvi. Oon helvetin retardi, muita yläastelaisia jäljessä murrosiässä. Jopa 7,6 ja 5 luokkalaisia jälessä. Myös pikkuveljeni on mua kehittyneempi. Vanhemmat huutaa joka päivä millon mistäkin, aina kun teen jotain oikein ni minua ei kehuta. Broidia kehutaan ku se on niin kehittyny ja viikset kasvaa blaa blaa blaa. Mulle on sanottu 2 vuojen ajan että kyl sä koht kasvat. Pituuskasvu mulla melkeenpä loppunut kokonaan 11vuotiaana. Olen 143cm "pitkä". Entiiä et oisko helpompaa lähtä täält maailmast (kuolla jos joku ei tajunnu).
Niin ja oliha mulla terveys tarkastus ja lääkärin tarkastus (8lk. Perus tarkastus) ja kumpikaa ei ollu huolissaan mun murrosiästä joka ei oo alkanu. Masentaa aivan vitust liikaa...
Antakaa vastauksia et mitä teen enää elämälläni ku kaikki on nii vitun perseestä. 5v sitte muutettiin Lohjalle. " mielummin nyrkki perseeseen kun asua lohjalla" tietäjät tietää.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokuvaaa_

      ihmiset kehittyy nii eri tahtii et ei kannata ressata siitä. mun yhen kaverin kaveril alko karvat kasvaa joskus 17v... ja pituudel ei oikeest oo välii, jos joku haukkuiski siitä ni sen ku vaa vääntää sit läppää siitä eikä ota itteesä. mut sellast kamppailuu se elämä välil on, mut on se kuiteki lopulta aina sen arvosta. oot varmast hieno tyyppi, ja varmast monen muunki mielest ni älä helvetis ittees tapa. 14v ni kaikki parhaat vuoet on viel ees päi!!

    • lelelelel

      Miss kouluss oot?

    • Äiyt

      Mulla luokkakavereita oli muutama aik lyhyt. Tapasin sitten yhen parikymppisenä. Juteltiin tosi pitkään, enkä meinannut usko, että hän olisi vanha luokkakaverini. Pituutta oli yli 190.

      Jos lääkäri ei ole huolissaan, älä sinäkään. Ei se ole kivaa olls erlainen, mut lopulta kaikki on. Vanhemmille kannattaisi jutella huutamisesta. Tsemppiä!

    • aloittaja69

      Morjes. Elikkäs alottaja tääl. Kirjotin tän "ELÄMÄNI ON TÄYTTÄ PASKAA" Jutun ihan läpäl. En oikeesti oo mikää retu 14v poika, olen 17v tyttö ja syy miks kirjotin ton alkuperäisen viestin ni siks kosk halusin tietää että kuinkas hyvin otetaa vasta tällasii juttui. ÄLKÄÄ PELÄSTYKÖ KUKAA EI KUOLE :)))ja kukaa ei huua:) ja jooh osa syylline oli alkoho.. Siis limppari! Enkä haluu et tää juttu saa liikaa huomioo. PEACE for The world ja sillee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe